Xboxlife forum

GTA 4 Sucks

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Hanzo » 25. maj 2009 21:35

Hvis ikke allerede det er blevet nævnt, vil jeg gerne lige sige at noget af det jeg savner mest, er fly. Savner stadig et godt gammeldags (eller noget) missilfly der bare sætter halvdelen af byen i flammer. Jeg tror ikke engang der er bevæbnede helipkotere i GTA IV.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Indlægaf simonp3 » 25. maj 2009 21:37

Hanzo skrev:Hvis ikke allerede det er blevet nævnt, vil jeg gerne lige sige at noget af det jeg savner mest, er fly. Savner stadig et godt gammeldags (eller noget) missilfly der bare sætter halvdelen af byen i flammer. Jeg tror ikke engang der er bevæbnede helipkotere i GTA IV.


Der er bevæbnede Helikopterer
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf Competa » 25. maj 2009 21:42

Grunden til at fly ikke blevet indraget i spillet var på grund af September 11.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf simonp3 » 25. maj 2009 21:46

xXFaxeXx skrev:Grunden til at fly ikke blevet indraget i spillet var på grund af September 11.


Seriously? Omg... :shock:
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf Rechain » 25. maj 2009 21:48

simonp3 skrev:
xXFaxeXx skrev:Grunden til at fly ikke blevet indraget i spillet var på grund af September 11.

Seriously? Omg... :shock:

Hvis du kigger tilbage og tjekker GTA3...der var et lille fly med, men med vingerne meget korte...det var pga. 9/11 og derfor har de heller ingen fly med i GTAIV...dog har de placeret helikoptere...ligesom i Vice City...i San Andreas er der dog fly med...

Hvis der er store højhuse med i GTA, så er der bare ingen fly...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf simonp3 » 25. maj 2009 22:12

lol...rent ud sagt det var sikkert for at terroristerne ikke kunne træne hehe
Billede
simonp3
Niveau 6
 
Indlæg: 1673


Indlægaf MatiassDk » 27. maj 2009 11:56

I stedet for at lave en ny tråd. Kan jeg lige så godt skrive det herinde :)

Er jeg den eneste der syntes det kunne være dejligt med nogle Politi motorcykler??
Billede
MatiassDk
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Re: GTA 4 Sucks

Indlægaf I Jub Jub I » 27. maj 2009 13:22

captain kicker det er jo røv nice at splatte folk ud, det var det rockstar handlede om i starten med Manhunt, rockstar bygger på brutalitet!!!!!!


GTA IV BLOWS..

Man kan ikke engang lave sin egen person, du kan ikk spille co-op offline, spillet er RØVsygt efter man har klaret det, meget flottere end Saints row 2 men Saints row 2 er der fandme mange federe feauteres lav din egen bil, crew, kampstil, med mere.

saints row 3 blir nice.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf BRUDDALdk » 27. maj 2009 13:24

kommer der et saints row 3?
BRUDDALdk
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: frederikshavn


Indlægaf I Jub Jub I » 27. maj 2009 13:24

xXFaxeXx skrev:Grunden til at fly ikke blevet indraget i spillet var på grund af September 11.


haha er de bange for at det skal gentage sig?? det antal mennesker der blev drabt i de to tårne, dør af fedme hver dag i det fede flæske land.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf I Jub Jub I » 27. maj 2009 13:26

BRUDDALdk skrev:kommer der et saints row 3?


yeahhhh! :twisted:
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf BRUDDALdk » 27. maj 2009 14:10

kanon hvornår
BRUDDALdk
Niveau 1
 
Indlæg: 74
By: frederikshavn


Indlægaf Competa » 28. maj 2009 00:27

simonp3 skrev:
xXFaxeXx skrev:Grunden til at fly ikke blevet indraget i spillet var på grund af September 11.


Seriously? Omg... :shock:

Ja, og jeg forstår det godt.
Man kommer ikke til at glemme 2. Verdenskrig og især ikke 9-11.
Jeg kan huske jeg så et billed, hvor man så nogle Arabere(Irakere, iranere eller palæstinenser, kan jeg ikke huske) De gik runt med plakater vor det hyldte Osama Bin Laden. Undskyld mig, jeg er ikke Racist, men jeg syntes at alle dem som ser Osama bin Laden som et godt menneske, skal skydes. Ingen nåde.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: GTA 4 Sucks

Indlægaf Henniboy » 28. maj 2009 05:24

mudderhullet skrev:Jeg har spillet alle de andre GTA spil i MANGE timer og glædede mig vildt til dette, men sikken en skuffelse, det har absolut ikke fortjent den hype der er omkring det spil

Hvad sker der lige de har jo pillet alt det fra der var pisse sjovt i GTA SA

hvor er f.eks
Taximisionerne (ved godt man kan køre lidt for Roman), ambulancemissionerne, politimissionerne og brandbilsmissionerne

Man kan ikke længere træne så man løber hurtigere eller bliver stærkere eller lærer nye kamptricks (man ligner jo en mongol når man slår folk)

Man kan ikke længere blæse hovedet af på folk, de dør bare men ingen skader at se på en krop selv og man har skudt 20 gange med et oversavet gevær i hovedet

Når man dræber nogle bliver de ikke længere hentet af ambulancen

Når man sætter ild til ting kommer brandvæsnet ikke længere og slukker det

Hvad skal man bruge safehouse til den gemmer jo selv efter hver gennemført mission (sikkert et bug)

Hvor er alle de sjove våben som f.eks motorsaven

Man brækker sig ikke længere efter man har spist 10 burgere

Man kan ikke længere dykke

Ja det var lige nogle af de ting jeg stødte på efter et par timers spil, bliver nok desværre ikke til meget mere :-(


Præcis. GTA 4 Sutter..
Henniboy
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Indlægaf yess » 28. maj 2009 06:05

GTAIV er ok,vi kan alle blive enige om at det ikke er lige så sjovt som tidligere GTA's og det mangler replay value, og min personlige mening er det føles som en DRIV3R clon og min list over ting jeg savner ville fylde det meste af en side på xboxlife.dk,men når det så er sagt,så siger jeg heldigvis vi har:Just caurse 2, Mafia 2,Saints row 2 og næsten sikkert Saints row 3,tror osse på et Driver 4, osv...
R* valgte at lytte til dem selv istedet for deres fans, i mine øjne et dumt træk.
Mit næste hype må være Just caurse 2, for som Avalanche studio sagde da de gik igang med #2, vi har lyttet til vores fans omkring #1 og laver nu en efterfølger med alt det de savnede, hvis de vil ha chaos gir vi dem total chaos, glæder mig til Just chaos :wink:
Saints row er hylende morsomt men har langt endnu til virkelig at sparke røv, men man kan mærke de lytter til os og gør hvad de kan.

I andre ord GTA er ikke mit ynglings open world spil længere, der er heldigvis andre :D
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 516


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron