Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf chr-dk » 5. maj 2008 13:46

HunkyDory skrev:
bjaelkesex skrev:Når i går hele vejen!


Jeg tog på date med en pige en del gange, og allerede anden gang jeg var på date med hende, var der bingo. Og lige siden på alle de dates jeg har været på. Men der er ikke noget/nogen der har indikeret vi er kærester. Det er altid bare dates, som jeg heller ikke rigtig fører til noget andet end sex... (Det lød forkert det sidste, det kan jeg godt se..)

Desuden er det underlig sex. Hun skriger godt nok nogle underlige ting...men det er en anden sag. :)


Sådan er det også mig med :P mange dates men ingen kæreste :P
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf pimpofpersia » 5. maj 2008 13:50

i krafte edeme heldige i har fået fat i gta! har ringet til over 5 butikker og alle siger der er udsolgt i hele landet :/ ved sgu ikke hvornår jeg får fingrene i det
pimpofpersia
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf Furious JT » 5. maj 2008 13:52

pimpofpersia skrev:i krafte edeme heldige i har fået fat i gta! har ringet til over 5 butikker og alle siger der er udsolgt i hele landet :/ ved sgu ikke hvornår jeg får fingrene i det


Hvad vil du gi for det? :P
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf Unklemac » 5. maj 2008 13:54

pimpofpersia skrev:i krafte edeme heldige i har fået fat i gta! har ringet til over 5 butikker og alle siger der er udsolgt i hele landet :/ ved sgu ikke hvornår jeg får fingrene i det


Tror der var en som anbefalede Bog & Idé. Hvis det var mig som manglede spillet, ville jeg søge de steder hvor folk ikke normalt handler spil.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf pimpofpersia » 5. maj 2008 14:13

ringede lige til bog & ide de siger de ikke sælger xbox spil :/
pimpofpersia
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf pimpofpersia » 5. maj 2008 14:48

Furious JT skrev:
pimpofpersia skrev:i krafte edeme heldige i har fået fat i gta! har ringet til over 5 butikker og alle siger der er udsolgt i hele landet :/ ved sgu ikke hvornår jeg får fingrene i det


Hvad vil du gi for det? :P


send mig en pb så finder vi lige ud af noget
pimpofpersia
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf chr-dk » 6. maj 2008 03:15

Den er tråd er gået halv i stå synes jeg? er det bare mig eller
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Reviloto » 6. maj 2008 04:09

chr-dk skrev:Den er tråd er gået halv i stå synes jeg? er det bare mig eller


Tror det er fordi folk spiller GTA, eller også er det fordi der findes 1000 andre tråder der omhandler spillet...
Billede
Reviloto
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf karto » 6. maj 2008 08:05

pimpofpersia skrev:i krafte edeme heldige i har fået fat i gta! har ringet til over 5 butikker og alle siger der er udsolgt i hele landet :/ ved sgu ikke hvornår jeg får fingrene i det
Coolshop har fået det hjem :)
karto
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf AddiBaker » 6. maj 2008 11:11

Sådan, så fik jeg det på plads :P

Story Completed - Time: 24:41:54

Nåede sku den achiev. alligevel, brugte dog ikke taxa, da jeg vil lære byen at kende. Slutningen er jeg meget imponeret over. thumbs up!
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Indlægaf Gamemakerman » 6. maj 2008 11:39

Stakkels Niko:

Billede
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf the bifoman » 6. maj 2008 12:19

TagEnKiks skrev:http://gizmodo.com/386382/gta-ivs-iphone-parody-cuts-to-the-heart-of-apples-mystique-then-stabs-it-repeatedly

Fnis...


Ha ha, det der er jo ganske enkelt genialt :lol:

Hvor finder de disse hjemmesider? Gætter man sig bare frem?
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Blauwy » 6. maj 2008 16:08

Jeg fandt den faktisk før den blev opdaget af div. nyhedssider. Ganske morsom :)

On another note: Nøj, Kiki. Lille S.O. - Her går man på date, klæder sig pænt på, kører i en fed bil og går på fin fin resturant. Ja, men kører endda pænt! Og hvad får man? ''Jeg troede ikke, jeg kunne kede mig på en date, farvel.'' - Njøh!
Forkælede Kæ*****, jeg er færdig med kvinder! ;)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf Mads Justesen » 6. maj 2008 16:12

Jeg har spillet 31 timer og har ikke gennemført endnu :D Har lige fået ham Pergugiono eller hvordan det nu staves som kontakt
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Indlægaf The Riddick » 6. maj 2008 16:31

jamen så har jeg da også lige prøvet det med.

jeg skulle til og spille en mission jeg havde fuld bodyarmor og men manglet lidt i liv, så inden jeg nået min distitation, lage jeg vejen fordi en burgershot. for at få fuld liv. men da jeg kommer ud fra resturanten, og på vej over vejen med fuld liv og bodyarmor, bliver jeg fandmen kørt over af en taxi og dør! træls men realistisk :)
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron