Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf Gamemakerman » 4. maj 2008 17:22

En komplikation af en masse bails og andre ting der sender Niko flyvende i luften :)

http://youtube.com/watch?v=_F8jJCCKkso
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Cowrider » 4. maj 2008 20:03

Er der endelig nogle der ved hva de DUER endelig laver rundt omkring nu har jeg fundet 10 stk mener jeg ca. tror hver gang det er et våben men SNYDT
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf chr-dk » 4. maj 2008 20:14

Cowrider skrev:Er der endelig nogle der ved hva de DUER endelig laver rundt omkring nu har jeg fundet 10 stk mener jeg ca. tror hver gang det er et våben men SNYDT


Mener man skal skyde dem også får man et eller andet senere hen i spillet ;) men er ikke sikker
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf skitzofraen » 4. maj 2008 20:15

chr-dk skrev:
Cowrider skrev:Er der endelig nogle der ved hva de DUER endelig laver rundt omkring nu har jeg fundet 10 stk mener jeg ca. tror hver gang det er et våben men SNYDT


Mener man skal skyde dem også får man et eller andet senere hen i spillet ;) men er ikke sikker


Der er en achivement for at skyde 200 af dem mener jeg det er.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf ReneG » 4. maj 2008 20:22

skitzofraen skrev:
chr-dk skrev:
Cowrider skrev:Er der endelig nogle der ved hva de DUER endelig laver rundt omkring nu har jeg fundet 10 stk mener jeg ca. tror hver gang det er et våben men SNYDT


Mener man skal skyde dem også får man et eller andet senere hen i spillet ;) men er ikke sikker


Der er en achivement for at skyde 200 af dem mener jeg det er.


Man får også en politihelikopter :)
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf Ennkidu » 4. maj 2008 20:29

Er der nogen der kan få deres Social club til at virke med GTA4?

Jeg har prøvet at linke mit PSN id op til flere gange, men det ser ikke ud til at virke.?

Jeg skrev til rockstar og de sagde det her.

"This is due to a data processing issue that we are working to resolve. Please be patient and they will update. We are working to speed up the process.

Cheers,

The Rockstar Games Social Club"
Ennkidu
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf TagEnKiks » 4. maj 2008 20:30

ReneG skrev:
skitzofraen skrev:
chr-dk skrev:
Cowrider skrev:Er der endelig nogle der ved hva de DUER endelig laver rundt omkring nu har jeg fundet 10 stk mener jeg ca. tror hver gang det er et våben men SNYDT


Mener man skal skyde dem også får man et eller andet senere hen i spillet ;) men er ikke sikker


Der er en achivement for at skyde 200 af dem mener jeg det er.


Man får også en politihelikopter :)


Og hvad kan den ? :P
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf palnatoke » 4. maj 2008 21:40

Flyve...
og saa ser den smart ud ^^
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Stefrico » 4. maj 2008 22:48

Er det bare mig, eller er der ikke lige lovlig mange "biker" missioner? Altså missioner, hvor man med en motorcykel skal forfølge andre på motorcykler? De kan virkelig sætte mit sind i kog... ARGH...
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf TagEnKiks » 4. maj 2008 22:54

Stefrico skrev:Er det bare mig, eller er der ikke lige lovlig mange "biker" missioner? Altså missioner, hvor man med en motorcykel skal forfølge andre på motorcykler? De kan virkelig sætte mit sind i kog... ARGH...


Du kan da bare tage en bil ?

palnatoke skrev:Flyve...
og saa ser den smart ud ^^
[url]

Jamen, wuhuuuuu :D
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf chr-dk » 4. maj 2008 23:20

Kan heller ikke få Social club til at virke.

Biker missioner kan godt være ret nedern ja :/ Men jeg klare dem da ;)


De der biler man får og skal hente "dem man får via sms" hvordan finder man dem?

Mhhm synes jeg går på dates hele tiden men hvornår bliver damen så ens kæreste :P
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf bjaelkesex » 5. maj 2008 06:12

Når i går hele vejen!
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf HunkyDory » 5. maj 2008 06:38

bjaelkesex skrev:Når i går hele vejen!


Jeg tog på date med en pige en del gange, og allerede anden gang jeg var på date med hende, var der bingo. Og lige siden på alle de dates jeg har været på. Men der er ikke noget/nogen der har indikeret vi er kærester. Det er altid bare dates, som jeg heller ikke rigtig fører til noget andet end sex... (Det lød forkert det sidste, det kan jeg godt se..)

Desuden er det underlig sex. Hun skriger godt nok nogle underlige ting...men det er en anden sag. :)
Senest rettet af HunkyDory 5. maj 2008 06:46, rettet i alt 1 gang.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Rechain » 5. maj 2008 06:40

HunkyDory skrev:
bjaelkesex skrev:Når i går hele vejen!

Jeg tog på date med en pige en del gange, og allerede anden gang jeg var på date med hende, var der bingo. Og lige siden på alle de dates jeg har været på. Men der er ikke noget/nogen der har indikeret vi er kærester. Det er altid bare dates, som jeg heller ikke rigtig fører til noget andet end sex... (Det lød forkert det sidste, det kan jeg godt se..)

Taler du om spillet eller om dit virkelige liv :P haha...ej...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf TagEnKiks » 5. maj 2008 08:58

TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron