Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf chr-dk » 13. maj 2008 01:50

Er det kun mig der synes Niko er mega langsom i forhold til videoer på diverse sider?
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Dirty Harry » 13. maj 2008 06:11

Billede

Må være så nederen
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Rechain » 13. maj 2008 06:25

Så må man bare lære at forbrydelse betaler sig ikke ;)
Ej...det er så fedt at sådan noget ka ske i GTA IV :D haha...

At der ka ske noget uventet og det samtidig ser mega sjovt/fedt ud...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Spartan » 13. maj 2008 08:34

Lige præcis! :D
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf Glide » 13. maj 2008 13:38

Genialt :D Jeg elsker den ragdoll effekt, den er roden til grænseløs meget sjov.
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Indlægaf Spartan » 13. maj 2008 14:44

Kan man ikke lave auto aim om til manuel? Synes at det er så irrerterende! Når man prøver at skyde politiet, så sigter den på en uskyldig, og så skal man til og flytte sig indtil den sigter på målet.
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf MJ » 13. maj 2008 14:47

Spartan skrev:Kan man ikke lave auto aim om til manuel? Synes at det er så irrerterende! Når man prøver at skyde politiet, så sigter den på en uskyldig, og så skal man til og flytte sig indtil den sigter på målet.

Du ved godt at du kan skifte mellem målene når den auto aimer ikk?
MJ
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Spartan » 13. maj 2008 14:47

Hvordan det?
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf Rechain » 13. maj 2008 14:48

Glide skrev:Genialt :D Jeg elsker den ragdoll effekt, den er roden til grænseløs meget sjov.

Ragdoll, nu hedder teknikken jo Euphoria, men det er vel stadig en form for "ragdoll" :P
Hehe...men det fungerer i hvertfald rigtig godt...MEGET mere realistisk end alm. ragdoll.

Spartan --> Højre analogpind ;) så skifter du hvem du sigter på...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf chr-dk » 14. maj 2008 13:29

Jeg prøver altså igen: Er det kun mig der synes Niko er mega langsom i forhold til videoer på diverse sider? http://youtube.com/watch?v=kWY0KvVtKx4&feature=related han løber 4 gange så hurtigt end i mit spil :S
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf Benthin » 14. maj 2008 13:45

chr-dk skrev:Jeg prøver altså igen: Er det kun mig der synes Niko er mega langsom i forhold til videoer på diverse sider? http://youtube.com/watch?v=kWY0KvVtKx4&feature=related han løber 4 gange så hurtigt end i mit spil :S


Holder du bare A inde?
Benthin
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Indlægaf munckster » 14. maj 2008 13:46

chr-dk skrev:Jeg prøver altså igen: Er det kun mig der synes Niko er mega langsom i forhold til videoer på diverse sider? http://youtube.com/watch?v=kWY0KvVtKx4&feature=related han løber 4 gange så hurtigt end i mit spil :S


du skal bare tappe A-knappen :D
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf chr-dk » 14. maj 2008 13:48

munckster skrev:
chr-dk skrev:Jeg prøver altså igen: Er det kun mig der synes Niko er mega langsom i forhold til videoer på diverse sider? http://youtube.com/watch?v=kWY0KvVtKx4&feature=related han løber 4 gange så hurtigt end i mit spil :S


du skal bare tappe A-knappen :D


Ah endelig :D Takker det har godt nok været nedern og løbe halv langsomt hehe men tak du :)
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf KevinKes » 14. maj 2008 13:49

Spartan skrev:Kan man ikke lave auto aim om til manuel? Synes at det er så irrerterende! Når man prøver at skyde politiet, så sigter den på en uskyldig, og så skal man til og flytte sig indtil den sigter på målet.
Det justeres via presset på LT. Hvis du trykker den i bund, så auto-aimer den. Hvis du trykker den halvt ned, så er det free aim ;)
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Zinck » 14. maj 2008 20:00

Er der nogen der lige kan nævne mig hvordan man prajer en taxa, jeg kan satme ikke huske hvordan man gør, og i manualen er der ikke megen hjælp at hente.

Hvilken knap er det man skal trykke på eller holde inde? :roll:

På forhånd tak :wink:
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster

cron