Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf chr-dk » 8. maj 2008 22:47

Den ligger direkte overfor dit safehouse på den 2. Ø :) Den er næsten ikke til at overse.


Tak så vil jeg køre ud og kigge efter den snart :D
Edit: Jeg fandt det Tak men jeg ville nu gerne have min lamborghini agtig bil tilbage
chr-dk
Niveau 4
 
Indlæg: 516


Indlægaf skitzofraen » 9. maj 2008 08:18

Jenslyn87 skrev:
Jenslyn87 skrev:Lige et hurtigt spørgsmål... bare fordi jeg vil have det afklaret:

Når jeg starter mit spil op, så kommer der nogle flotte intro-billeder som ved alle jer andre... fx hende tøsen med slikkepinden og Niko der gemmer sig bag en kasse. Kort før/efter et af disse billeder kommer, er der noget ret tydeligt flimmer i toppen af skærmen. Vil I prøve, om det også er der hos jer? Det kommer vist lige før hvert billede skal til at forsvinde.

Jeg ved godt, det sikkert er ingenting... ;-)

Flere der vil teste? Min kører 720p via hdmi (har valgt 720p for fjernsynet så kan køre en eller anden lam indstilling, som det ikke kan i 1080p... desuden kører spilelt jo også 720p)


min gør det også (kører 1360x768 over VGA) dog ligner det mere en skygge end flimmer hos mig... men det er der kun lige et par sekunder når billedet skifter på den første loading skærm...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Rechain » 9. maj 2008 10:31

Det er kun i 360 versionen hos mig det også sker. 720p i HDMI på PS3 og 1080p i VGA på X360...det er vel bare noget man må leve med, medmindre de ka fjerne det i en update.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf EagleConcept » 9. maj 2008 15:43

Rechain skrev:
chr-dk skrev:
Reviloto skrev:
spif2001 skrev:Jo - sikkert - bare plat alligevel. Nu følte man lige, at man havde fået en speciel bil, og så fiser der 20.000 rundt i Liberty City...


Har det ikke altid sket i GTA? Når man kører en bil er der altid flere andre af dem?

Jo desværre :P

Der er vist en bilshop som forhandler Infernus (mener jeg nok) et sted på Ø 2.
Der ka man også bare tage ind og nuppe en ;) ligger inde i byen...hehe...

Forresten, så er der de fleste gange altid 5-8 TAXI'er når jeg ik ska bruge dem :P
Når man ska bruge dem er der altid nogen i og svære at få fat i når de stikker af...haha...

/Rechain


Bilshoppen ligger på Ø2 klos op af tøjbutikken Modo og et af dine safehouse. Der er biludstilling i to etager.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf Craxed » 9. maj 2008 15:46

hvordan får man den der bombe unlocket?
Billede
Craxed
Niveau 3
 
Indlæg: 280


Indlægaf spif2001 » 9. maj 2008 15:48

Craxed skrev:hvordan får man den der bombe unlocket?

[Spoiler]
Ved at lege med Packie. Druk, dart, bowling etc.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Craxed » 9. maj 2008 15:49

nice one spif, takker. :D
Billede
Craxed
Niveau 3
 
Indlæg: 280


Indlægaf VilhelmNielsen » 9. maj 2008 22:24

Jeg elsker Bernie som karakter, men hold da KÆFT hvor er han missioner åndsvage.

Juhu, jeg kan få lov til at prøve at fange nogen igen! Et forkert træk, og man ender på hovedet og har ingen chance for at færdiggøre missionen. Jeg gider det kraftedderme ikke mere!
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf Craxed » 9. maj 2008 22:46

damn hvor det ellers tager tid og blive "gode" venner med de forskellige caracters... hvor mange gange skal man have dem med i byen før de acceptere en?
Billede
Craxed
Niveau 3
 
Indlæg: 280


Indlægaf the bifoman » 9. maj 2008 23:09

Højst 4 gange, vil jeg tro.. Synes ikke det er så slemt.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Craxed » 10. maj 2008 18:39

nogle der ved hvor man kan finde holdene "FIB" biler og "Noose" trucks? :D
Billede
Craxed
Niveau 3
 
Indlæg: 280


Indlægaf Spartan » 12. maj 2008 18:33

Kunne det ikke være en god ide, at lave et opslag som hedder: Gået i stå tråden. Der kan man så få hjælp, hvis man er gået i stå :P? Synes at der er rimelig mange der går i stå atm. :)
Spartan
Niveau 5
 
Indlæg: 1047


Indlægaf SBendiX » 12. maj 2008 19:34

Har det nogen betydning, om man siger ja til at tage på restaurant ovs. med de forskellige personer? For indtil nu har jeg da afslået hver gang, vil hellere klare missioner osv., men hvad betyder det, hvis man afslår eller accepterer?
SBendiX
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Mads Justesen » 12. maj 2008 19:38

Nogle gange bliver de sure hvis man siger nej. Til gengæld kan man sige ja og vente 2 min og ringe og aflyse, så er de altid forstående.
Mads Justesen
Niveau 4
 
Indlæg: 528


Indlægaf loonitunius » 12. maj 2008 19:42

ja du mister respekt og venskab med person du siger nej til... ligesom hvis du ringer klokken lort om natten så bliver de sure på dig
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron