Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf tola5 » 29. jun 2007 22:49

ReVaN skrev:
RROD skrev:Lol! Kig længere væk, bygninger er så utydelige. Har du brug for briller?

Ok, kan godt være at drawdistance er normalt i nogle spil, men i GTA IV ser det generelt bare dårligt ud

:o du er sej !

dvs. at det er meningen - i din verden at bygninger flere kilometer vaek skal staa knivskarpt i dit syn? og at du skal kunne se de minste detaljer.

hvilken grund har du til at kalde folk herinde for noerder? hvad ved du om os andet end at vi er brugere paa denne, geniale side - hov det er du jo i oevrigt ogsaa - NOERD! :roll:


jeg har ikke noget imod at blivet kalt nørd, vis han får det bede, små hjerne små gleder :D
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf RROD » 29. jun 2007 22:50

OMG hvor er folk dumme at høre på. Jeg taler ikke om gameplay, men drawdistance!



Men tak for grinet. Jeg griner som aldrig før. At se i bliver sure over sådan en lille bemærkning haha
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Gosser » 29. jun 2007 22:50

RROD skrev:Gosser endnu en xbot. Men som sagt jeg elsker at se nørder blive sure.


Det er min egen vudering, du har tydeligvis ikke en selv.


Hvilket jo bekræfter, at du kun er her for at provokere. Få dig dog et liv mand.

Gå i seng, du har tilsyneladende intet at lave i denne tråd.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf tola5 » 29. jun 2007 22:51

Khaine775 skrev:Nørd er rent faktisk en kompliment. Det betyder: En der går meget op i sin hobby og har utrolig stor viden inde for emnet. RROD, du er i hvert fald ikke nørd :)

er nemlig redig , så bare kald mig film nørd men spil nørd er jeg desvære ikke , men han måd a godt kale mig det vis han lyst :oops:
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf RROD » 29. jun 2007 22:51

tola5 skrev:
ReVaN skrev:
RROD skrev:Lol! Kig længere væk, bygninger er så utydelige. Har du brug for briller?

Ok, kan godt være at drawdistance er normalt i nogle spil, men i GTA IV ser det generelt bare dårligt ud

:o du er sej !

dvs. at det er meningen - i din verden at bygninger flere kilometer vaek skal staa knivskarpt i dit syn? og at du skal kunne se de minste detaljer.

hvilken grund har du til at kalde folk herinde for noerder? hvad ved du om os andet end at vi er brugere paa denne, geniale side - hov det er du jo i oevrigt ogsaa - NOERD! :roll:


jeg har ikke noget imod at blivet kalt nørd, vis han får det bede, små hjerne små gleder :D



Hvad? Jeg kan i det mindste argumentere og stave udemærket.
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf RROD » 29. jun 2007 22:53

Tak for al opmærksomheden. Hvis i gerne vil fortsætte i det langsomme tempo. Jeg skrider, skal nok vende tilbage, venter llige lidt og ser om der kommer bedre svar.


Konklusion: Røv debat.
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf the bifoman » 29. jun 2007 22:53

RROD skrev:OMG hvor er folk dumme at høre på. Jeg taler ikke om gameplay, men drawdistance!



Men tak for grinet. Jeg griner som aldrig før. At se i bliver sure over sådan en lille bemærkning haha

Jeg vil vædde en tier med, at du slet ikke har grinet. OG at du er en rigtig lille nørdet PSloverboy. (hader mig selv for at bruge det ord)
Kom for helvede da videre og brug dine hjerneceller på noget andet end at spille dumsmart og provokere..
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf tola5 » 29. jun 2007 22:53

RROD skrev:
tola5 skrev:
ReVaN skrev:
RROD skrev:Lol! Kig længere væk, bygninger er så utydelige. Har du brug for briller?

Ok, kan godt være at drawdistance er normalt i nogle spil, men i GTA IV ser det generelt bare dårligt ud

:o du er sej !

dvs. at det er meningen - i din verden at bygninger flere kilometer vaek skal staa knivskarpt i dit syn? og at du skal kunne se de minste detaljer.

hvilken grund har du til at kalde folk herinde for noerder? hvad ved du om os andet end at vi er brugere paa denne, geniale side - hov det er du jo i oevrigt ogsaa - NOERD! :roll:


jeg har ikke noget imod at blivet kalt nørd, vis han får det bede, små hjerne små gleder :D



Hvad? Jeg kan i det mindste argumentere og stave udemærket.

stave udemærket ja kan du det er flot du har vil hiller ikke same handikap når ja argumentere den har jeg så svært ved at se men ejg er vil også blin eller.... :D
tola5
Niveau 5
 
Indlæg: 880


Indlægaf Sethos88 » 29. jun 2007 22:57

Hvorfor banner man ikke bare den idiot?
Han har jo tydeligvis intet at bringe til bordet.
Ren provokation!
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Khaine775 » 29. jun 2007 22:59

Ja, hvorfor gør man ikke bare det.
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf RROD » 29. jun 2007 22:59

slap nu af. Bliver bare sur over at blive pisset af når man i det mindste kommer med noget sagligt.


Hedder denne tråd ikke GTA IV tråden?
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Gimmo » 29. jun 2007 23:01

"Ja, GTA IV. Endnu et mere bugged spil fra Rockstar. Eksplosionerne er grimme og der er dårlig drawdistance. Ren teknisk kan det blive et ligeså grimt spil som GTA: SA"

Det var jo en virkelig lam kommentar...
Senest rettet af Gimmo 29. jun 2007 23:02, rettet i alt 1 gang.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf the bifoman » 29. jun 2007 23:02

RROD skrev:slap nu af. Bliver bare sur over at blive pisset af når man i det mindste kommer med noget sagligt.


Hedder denne tråd ikke GTA IV tråden?

Jo. Lad os nu bare stoppe den her slåskamp og snakke om det pissefede spil.. :)
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf RROD » 29. jun 2007 23:04

Gimmo skrev:"Ja, GTA IV. Endnu et mere bugged spil fra Rockstar. Eksplosionerne er grimme og der er dårlig drawdistance. Ren teknisk kan det blive et ligeså grimt spil som GTA: SA"

Det var jo en virkelig lam kommentar...



Så kom i det mindste med noget ordenlig istedet for at skrive lam kommentar? Ikke også galimagimmo? Var du ikke engang på gamereactor? :roll:
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Gimmo » 29. jun 2007 23:06

Det var jo ikke noget ordentligt... Det var en kommentar hvor du hverken argumentere for det du siger, eller ved hvad du taler om :roll:

Tilbage til topic
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron