Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf Gimmo » 29. jun 2007 17:51

Det er ikke noget de har dumeldt... det var bare et åndsvagt rygte en eller anden tåbe havde startet. Der er også blevet sagt at hud'et er blevet fjernet, og at controlleren vibrere hver gang man tar et skridt.
Billede
Gimmo
 
Indlæg: 2136


Indlægaf Sethos88 » 29. jun 2007 17:51

Med hensyn til bagagerum, har Rockstar sagt du kan godt bruge dem. Altså du kan åbne dem og lukke dem, men de har intet sagt om du kan proppe noget i dem.

Læste også en lille bid om Bil Skade på et tidspunkt, at fordi en bil vælter eller får et par skud, sprænger den ikke i luften.

Skal prøve at se om jeg kan finde det, men der er sku mange interviews liggende derude nu.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Gosser » 29. jun 2007 17:55

Lyder fedt :) Glæder mig mere og mere ;)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf palnatoke » 29. jun 2007 17:56

De skal serioest ogsaa lave det saadan at en bil ikke ekplodere fordi den vender paa hovedet :?
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf Sethos88 » 29. jun 2007 17:56

palnatoke skrev:De skal serioest ogsaa lave det saadan at en bil ikke ekplodere fordi den vender paa hovedet :?


Ja, det er også hvad jeg længe har ventet i en GTA serie. Syntes virklig det var så plat.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Khaine775 » 29. jun 2007 18:23

Kan du lægge nogle links til de interviews ud :)?
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Slane » 29. jun 2007 19:39

Sethos88 skrev:
palnatoke skrev:De skal serioest ogsaa lave det saadan at en bil ikke ekplodere fordi den vender paa hovedet :?


Ja, det er også hvad jeg længe har ventet i en GTA serie. Syntes virklig det var så plat.


Realistisk eller ej, så har det altid været en del af gameplayet. Der er mange ting i serien der er knap så realistiske. Omtalte tilfælde har jeg personligt ikke noget imod. Det giver en form for rush, når man i en politijagt på en eller anden måde, stormer over et bump, vælter om på siden, kurre hen ad asfalten, velvidende om at man om få sekunder kan serveres som grilkylling. Febrilsk hamre man på trekant (på ps), for at slippe ud af ens snarlige flammende dødsbo. Når man det, eller når man det ikke. Jeg synes det er cool... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Mr. Aggiz » 29. jun 2007 20:19

Slane skrev:
Sethos88 skrev:
palnatoke skrev:De skal serioest ogsaa lave det saadan at en bil ikke ekplodere fordi den vender paa hovedet :?


Ja, det er også hvad jeg længe har ventet i en GTA serie. Syntes virklig det var så plat.


Realistisk eller ej, så har det altid været en del af gameplayet. Der er mange ting i serien der er knap så realistiske. Omtalte tilfælde har jeg personligt ikke noget imod. Det giver en form for rush, når man i en politijagt på en eller anden måde, stormer over et bump, vælter om på siden, kurre hen ad asfalten, velvidende om at man om få sekunder kan serveres som grilkylling. Febrilsk hamre man på trekant (på ps), for at slippe ud af ens snarlige flammende dødsbo. Når man det, eller når man det ikke. Jeg synes det er cool... :)


Nej hvor er jeg blevet sur mange gange når man har siddet og hamret på trekant, men han vil bare ikke gå ud af bilen og man ender med at blive brændt ihjel!!!
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf RROD » 29. jun 2007 22:08

Ja, GTA IV. Endnu et mere bugged spil fra Rockstar. Eksplosionerne er grimme og der er dårlig drawdistance. Ren teknisk kan det blive et ligeså grimt spil som GTA: SA
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Gosser » 29. jun 2007 22:12

Og det siger du ud fra?
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf ReVaN » 29. jun 2007 22:20

hans, so far, 3 indlaeg har alle vaeret af den kaliber, lad vaere med at tage ham serioest, han aner tydeligvist ikke hvad han snakker om
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Gosser » 29. jun 2007 22:22

Nå okay, synes også det var lidt weird skrevet :P
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf RROD » 29. jun 2007 22:24

Jeg ved hvad jeg snakker om. Kig på de lorte billeder for satan. ReVaN er den noob der ikke kan klare den reele sandhed. Kig på drawdistance og kom ikke at sig igen at det ikke ligner GTA: SA.
RROD
 
Indlæg: 199


Indlægaf Khaine775 » 29. jun 2007 22:27

Jeg har tre ting at sige til dig:

1. Du kan ikke tillade dig at komme brasende ind og snakke om andre på den måde.

2. Screenshots og trailere ligner ikke SA. det eneste der kan få det til at ligne SA, er hvis din skærm kører med 640x480 16-bit farver.

3. Spillet kommer først om små fire måneder, og Rockstar gør det pænere for hver dag.
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Gosser » 29. jun 2007 22:27

Det er sguda dig der er en noob, hvis du ikke kan se forskel på GTA IV og GTA SA!

For satan da, du er da tæt på den største klaphat jeg nogensinde har mødt..
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster