Xboxlife forum

GTA IV tråden

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Hvordan vil du bedømme GTA IV? (Svar KUN, hvis du har spillet det!)

Bedste spil nogensinde!
132
27%
Super godt.
291
58%
Middelmådigt - ikke noget specielt.
48
10%
Mindre godt.
8
2%
Elendigt!
19
4%
 
Afgivne stemmer : 498

Indlægaf Rechain » 10. feb 2008 16:54

Gamemakerman skrev:
Rechain skrev:Lyder da til at være fint i mine ører :D lidt "realistisk" med mindre jeg hørte forkert?

/Rechain


Præcis, jeg er vildt glad for at vi endeligt ser et realistisk GTA spil. Om det virker er så en anden ting, men det ligner et sted man ikke ville være på en mørk aften :)

Glem ikke også fysikken når man kører folk ned (læg mærke til hvordan hovedet bøjer):

Billede

Det ser i hvertfald ud til at blive GOTY 2008 :D ingen tvivl om det...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf csidle » 11. feb 2008 10:33

csidle skrev:Ved I om man kan købe Special Edition et sted i Danmark? Jeg har en pre-order på den på Amazon.co.uk, men da det jo er i england, vil den først ankomme et par dage efter udgivelsesdatoen, men jeg vil selvfølgelig gerne have den på selve dagen. :(
Er der ikke nogen her der har bestilt det? Svar venligst hvis I kan hjælpe. :)
csidle
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Gosser » 11. feb 2008 11:48

Videoen virker ikke mere - er der et andet sted man kan se den?
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Rechain » 11. feb 2008 12:58

Jeg hentede den ned i tilfælde af at det sku ske :p hehe...
Hvis den ik er der et sted ka jeg godt uploade...hmm...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Gosser » 11. feb 2008 14:05

Rechain skrev:Jeg hentede den ned i tilfælde af at det sku ske :p hehe...
Hvis den ik er der et sted ka jeg godt uploade...hmm...

/Rechain


Kan jeg få dig til at sende den til Gosser96@gmail.com? :D
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Cerialbox » 11. feb 2008 14:53

Rechain skrev:Jeg hentede den ned i tilfælde af at det sku ske :p hehe...
Hvis den ik er der et sted ka jeg godt uploade...hmm...

/Rechain


http://useruploads.mythica.org/
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Rechain » 11. feb 2008 16:04

Her er den :) > http://useruploads.mythica.org/view/GTA_IV.mp4.html < i tilfælde af at den sku forsvinde andre steder...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf boblerne32 » 15. feb 2008 10:17

csidle skrev:
csidle skrev:Ved I om man kan købe Special Edition et sted i Danmark? Jeg har en pre-order på den på Amazon.co.uk, men da det jo er i england, vil den først ankomme et par dage efter udgivelsesdatoen, men jeg vil selvfølgelig gerne have den på selve dagen. :(
Er der ikke nogen her der har bestilt det? Svar venligst hvis I kan hjælpe. :)


Du kan pre-order SE i EB Games/GameStop.

Bestilte den alm udgave igår + fik et gavekort på 100kr, for tre spil á 60 kr stykket, som jeg netop havde købt i en rodekasse i Fona - ok besparelse... :wink:

Bemærk, det tilbud gælder vist ikke special edition.
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Mikadk » 15. feb 2008 10:30

Gamemakerman skrev:
Rechain skrev:Lyder da til at være fint i mine ører :D lidt "realistisk" med mindre jeg hørte forkert?

/Rechain


Præcis, jeg er vildt glad for at vi endeligt ser et realistisk GTA spil. Om det virker er så en anden ting, men det ligner et sted man ikke ville være på en mørk aften :)

Glem ikke også fysikken når man kører folk ned (læg mærke til hvordan hovedet bøjer):

Billede


Så mangler vi bare at forruden for et knæk ;) men ellers super detalje, men det er jo næsten os såen i Saints Row ;)
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Indlægaf Slane » 15. feb 2008 16:13

Mikadk skrev:
Gamemakerman skrev:
Rechain skrev:Lyder da til at være fint i mine ører :D lidt "realistisk" med mindre jeg hørte forkert?

/Rechain


Præcis, jeg er vildt glad for at vi endeligt ser et realistisk GTA spil. Om det virker er så en anden ting, men det ligner et sted man ikke ville være på en mørk aften :)

Glem ikke også fysikken når man kører folk ned (læg mærke til hvordan hovedet bøjer):

Billede


Så mangler vi bare at forruden for et knæk ;) men ellers super detalje, men det er jo næsten os såen i Saints Row ;)


Fra tid til anden, vil folk du kører over, ryge igennem forruden. - Eller med andre ord, forruden for et "lille" knæk.
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 15. feb 2008 16:17

Where's the blood in that .gif!?

Anyway, begynder så småt at glæde mig lidt til GTAIV, bare synd der ingen åbne områder som skove og ørkener er - det var dem jeg elskede mest fra San Andreas (som jeg også synes er det bedste i 3d-serien). =(
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Rechain » 15. feb 2008 16:19

Hmm...nu du nævner det...der plejer da at være blod i GTA??? Håber ik det mangler som i SR :( det ville være meget underligt...ved ik om vi har set til noget blod i de sidste trailere, ka jeg ik huske...nå, men glæder mig ekstremt meget :D nu er der snart kun 2 måneder tilbage...kunne være man sku tage fri i nogen dage ved release :P haha...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Gamemakerman » 15. feb 2008 18:30

Anastacio skrev:Where's the blood in that .gif!?

Anyway, begynder så småt at glæde mig lidt til GTAIV, bare synd der ingen åbne områder som skove og ørkener er - det var dem jeg elskede mest fra San Andreas (som jeg også synes er det bedste i 3d-serien). =(


Ah, når du kører en person ned, så plejer de jo alligevel at ryge væk fra bilen før de bløder ;)

Men hvis der ikke er blod med så bliver det lidt tamt, sæt evt GTA 3 i din PS2 og vælg tysk som sprog, så kan man se hvor tamt det er.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf PeLeF » 16. feb 2008 11:20

HVis der ikke er blod i bliver ERSB ratingen sat ned.... Og hvis det gør kan man lige så godt spille Viva Pinata. ;-)

Ej, jeg glæder mig også sygt meget til det her spil. Jeg håber også der kommer lidt flere Melee våben.

Men der skulle jo være Endorphin i spillet, så glæder mig til at smadre forskellelige hegn og skraldespande..
Og nå ja, NU hvor man ikke må flyve med fly, fordi de er bange for at man skal planlægge Terror angreb, så man man da kunne smadre bygninger?
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Anastacio » 16. feb 2008 12:11

# Selvfølgelig er der blod med, det er muligvis bare slået fra i nuværende stadie eller da man skulle finde noget til pressen.

# Det vil jeg tro er så forskelligt gamemaker. =)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron