Xboxlife forum

Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Psymatiq » 2. okt 2016 09:41

Billede

Jeg laver et Crew når Rivals udkommer den 19 Oktober, kun for danskere. Det er ligegyldigt hvor god du er. Fremadrettet kan vi også jamme når Online kommer til December =).

Hvis i er intererserede i at joine så skriv her eller apply til at joine min club så jeg kan invite den vej.

Xbox klub : Rock Band Danmark Crew
Rock Band Crew Navn: Vildere Klovn

Medlemmer

H2O Psy Instrumenter: Guitar/Vocals/Bas Antal sange : 1549
Gaden9210 Instrumenter: Trommer/Guitar/Bas Antal sange: 921 ADMIN
jc colding Instrumenter: Guitar/Bas Antal sange: 527
Mathias1904 Instrumenter: Guitar/Bas Antal sange: 601
GeforceHAF Instrumenter: Guitar/Bas Antal sange: 588

Billede
Billede
Senest rettet af Psymatiq 30. okt 2016 22:13, rettet i alt 12 gange.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+2

Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf xsoenx » 18. okt 2016 12:51

Stadig muligt at joine jeres crew? :)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Psymatiq » 18. okt 2016 16:33

selvfølgelig =)

sender en Friend invite til dig og inviter dig ingame =)

Band navn er : Vildere Klovn

Har kun efter 7 Fcs fået bandet ind i promotion tier =)

Mit guitar skill er på 978 ud af 1000 =) nr 52 i verden.

Edit: Fandt ud af det, du er invited til crewet. Chris(gaden) er ude og rejse og joiner senere.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Psymatiq » 18. okt 2016 17:25

OP updated med crewet efter oprettelse og flere detaljer om at joine. Går selv aktivt i gang med at invite de danskere jeg kan finde =).
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf xsoenx » 18. okt 2016 19:30

Lyder godt :)
Har 527 sange ( størstedelen er export af de tidligere titler)
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Psymatiq » 18. okt 2016 20:24

xsoenx skrev:Lyder godt :)
Har 527 sange ( størstedelen er export af de tidligere titler)


Super Jeg tilføjer det =).

Husk at du kan spille flere sange hvis du trykker orange under Weekly challenge spotlight. Alle sange der har Love i sig kan spilles for EXP til crewet =).
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf xsoenx » 19. okt 2016 06:39

Psymatiq skrev:
xsoenx skrev:Lyder godt :)
Har 527 sange ( størstedelen er export af de tidligere titler)


Super Jeg tilføjer det =).

Husk at du kan spille flere sange hvis du trykker orange under Weekly challenge spotlight. Alle sange der har Love i sig kan spilles for EXP til crewet =).

Har spillet alle mine sange med "Love" i titlen. Ved ikke om du har set det, men de har lavet en app til IOS og Android. Hvor du kan tjekke dine stats for dig selv, og dit crew
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Psymatiq » 19. okt 2016 08:24

xsoenx skrev:
Psymatiq skrev:
xsoenx skrev:Lyder godt :)
Har 527 sange ( størstedelen er export af de tidligere titler)


Super Jeg tilføjer det =).

Husk at du kan spille flere sange hvis du trykker orange under Weekly challenge spotlight. Alle sange der har Love i sig kan spilles for EXP til crewet =).

Har spillet alle mine sange med "Love" i titlen. Ved ikke om du har set det, men de har lavet en app til IOS og Android. Hvor du kan tjekke dine stats for dig selv, og dit crew


Jo men kan ikke få min app til at fungere, den laver bare grå skærm efter jeg logger ind. Har en galaxy 7 edge med 6.0.1. så ved ikke hvorfor den fucker med mig :/. Super kan bare ikke se om i andre har spillet none spotlight sangene =). Jeg og bliver bombarderet med andre der vil joine... de er bare ikke danskere haha :P. Skide godt gået vi har acet den her uges sange :D. Mathias1904 har joinet(guitar,bas,trommer) så trommerne blev ordnet :D . Stadig 6 pladser til andre danskere, er ligegyldigt med skill level =).

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf xsoenx » 19. okt 2016 09:57

Psymatiq skrev:
Jo men kan ikke få min app til at fungere, den laver bare grå skærm efter jeg logger ind. Har en galaxy 7 edge med 6.0.1. så ved ikke hvorfor den fucker med mig :/. Super kan bare ikke se om i andre har spillet none spotlight sangene =). Jeg og bliver bombarderet med andre der vil joine... de er bare ikke danskere haha :P. Skide godt gået vi har acet den her uges sange :D. Mathias1904 har joinet(guitar,bas,trommer) så trommerne blev ordnet :D . Stadig 6 pladser til andre danskere, er ligegyldigt med skill level =).

På min Galaxy 7 Edge gør den det også nogen gange, men jeg skal bare luk den ned og så plejer den at virke ved næste opstart.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Psymatiq » 19. okt 2016 11:19

xsoenx skrev:
Psymatiq skrev:
Jo men kan ikke få min app til at fungere, den laver bare grå skærm efter jeg logger ind. Har en galaxy 7 edge med 6.0.1. så ved ikke hvorfor den fucker med mig :/. Super kan bare ikke se om i andre har spillet none spotlight sangene =). Jeg og bliver bombarderet med andre der vil joine... de er bare ikke danskere haha :P. Skide godt gået vi har acet den her uges sange :D. Mathias1904 har joinet(guitar,bas,trommer) så trommerne blev ordnet :D . Stadig 6 pladser til andre danskere, er ligegyldigt med skill level =).

På min Galaxy 7 Edge gør den det også nogen gange, men jeg skal bare luk den ned og så plejer den at virke ved næste opstart.


hmm må prøve igen

forresten vores band stats ændre sig også når vi laver GS,FCs og crimsons uden for rivals delen fandt jeg ud af. Har lige lavet 4 crimson stars på guitar i brutal mode.

Updated band schreen =)

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf xsoenx » 20. okt 2016 07:00

Good to know. Den tæller også mine 3 Crimsons med jeg lavede igår.
Opdagede at man får bonus xp for at være den første, anden og tredje til at klare spotlights sange. Og det gælder for alle instrumenter, så må hellere få spillet dem igennem på trommer også (selvom jeg er langt fra mester) det giver stadig ekstra XP til crewet :D
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Psymatiq » 22. okt 2016 16:43

xsoenx skrev:Good to know. Den tæller også mine 3 Crimsons med jeg lavede igår.
Opdagede at man får bonus xp for at være den første, anden og tredje til at klare spotlights sange. Og det gælder for alle instrumenter, så må hellere få spillet dem igennem på trommer også (selvom jeg er langt fra mester) det giver stadig ekstra XP til crewet :D


Yeah det gør man =) kan se at du har spillet en del awesome :D. Chris(gaden) joiner på onsdag og Har en til der joiner når han får købt rivals som er snart =).
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Psymatiq » 26. okt 2016 16:15

GeforceHAF og Gaden9210 er joinet

Vi er promotet til silver tier og sparker røv fik 97 ud af 100 mulige points og nr 51 i verden =).

Leder stadig efter flere danskere der vil være med til at sparke røv :D.

Gaden9210 kan også tilføje jer hvis i ikke kan få fat i mig.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund

+1

Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf CaptainKicker » 26. okt 2016 17:16

Det er fandeme godt klaret, gutter!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rock Band 4 Rivals Dansk Crew

Indlægaf Zt3pH » 26. okt 2016 19:59

Muligvis et dumt spørgsmål er ikke up to date... kan man få nogle instrumenter der passer både på den nye gen og den gamle? Her tænker jeg specielt på trommerne?

Alle mine gamle er blevet ødelagt af at stå på loftet :(
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron