xsoenx skrev:Lyder godt![]()
Har 527 sange ( størstedelen er export af de tidligere titler)
Psymatiq skrev:xsoenx skrev:Lyder godt![]()
Super Jeg tilføjer det =).
Husk at du kan spille flere sange hvis du trykker orange under Weekly challenge spotlight. Alle sange der har Love i sig kan spilles for EXP til crewet =).
xsoenx skrev:Psymatiq skrev:xsoenx skrev:Lyder godt![]()
Super Jeg tilføjer det =).
Husk at du kan spille flere sange hvis du trykker orange under Weekly challenge spotlight. Alle sange der har Love i sig kan spilles for EXP til crewet =).
Har spillet alle mine sange med "Love" i titlen. Ved ikke om du har set det, men de har lavet en app til IOS og Android. Hvor du kan tjekke dine stats for dig selv, og dit crew
Psymatiq skrev:
Jo men kan ikke få min app til at fungere, den laver bare grå skærm efter jeg logger ind. Har en galaxy 7 edge med 6.0.1. så ved ikke hvorfor den fucker med mig :/. Super kan bare ikke se om i andre har spillet none spotlight sangene =). Jeg og bliver bombarderet med andre der vil joine... de er bare ikke danskere haha. Skide godt gået vi har acet den her uges sange
. Mathias1904 har joinet(guitar,bas,trommer) så trommerne blev ordnet
. Stadig 6 pladser til andre danskere, er ligegyldigt med skill level =).
xsoenx skrev:Psymatiq skrev:
Jo men kan ikke få min app til at fungere, den laver bare grå skærm efter jeg logger ind. Har en galaxy 7 edge med 6.0.1. så ved ikke hvorfor den fucker med mig :/. Super kan bare ikke se om i andre har spillet none spotlight sangene =). Jeg og bliver bombarderet med andre der vil joine... de er bare ikke danskere haha. Skide godt gået vi har acet den her uges sange
. Mathias1904 har joinet(guitar,bas,trommer) så trommerne blev ordnet
. Stadig 6 pladser til andre danskere, er ligegyldigt med skill level =).
På min Galaxy 7 Edge gør den det også nogen gange, men jeg skal bare luk den ned og så plejer den at virke ved næste opstart.
xsoenx skrev:Good to know. Den tæller også mine 3 Crimsons med jeg lavede igår.
Opdagede at man får bonus xp for at være den første, anden og tredje til at klare spotlights sange. Og det gælder for alle instrumenter, så må hellere få spillet dem igennem på trommer også (selvom jeg er langt fra mester) det giver stadig ekstra XP til crewet
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst