Xboxlife forum

Flad lyd i Guitar Hero Live

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Flad lyd i Guitar Hero Live

Indlægaf The Baptizer » 1. dec 2015 09:36

Jeg fik prøvet min Guitar Hero live for første gang i går, men lyden i spillet er utrolig tam. :(

Selv om lyden er skruet mere end dobbelt så højt op som ved andre spil, så er den stadig lav og flad.

Jeg har været inde under settings og sætte dynamic range til FULL og speaker setup til surround. Men den bruger ikke surround højtalerne eller subwooferne og der er bestemt ikke meget dynamik over lyden.

Nogen der har haft samme problem og fundt en løsning?
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Flad lyd i Guitar Hero Live

Indlægaf XenturionxTc » 1. dec 2015 11:03

Hejsa

Det hjælper nok ikke helt, men har samme spil, og har fuld DTS lyd på spillet, og lyder rigtigt fint. Især live delen er der mange detaljer i.

Det eneste jeg kan komme i tanker om er, at du ikke har sat din Xbox til at foretage output i DTS under de generelle indstillinger for xboxen, og at lyder derfor ikke sendes korrekt.

Hvilken receiver/højtalere benytter du?

På den ene har jeg en standard forstærker, og DTS ikonet tænder med det samme.

På den anden har jeg Logitech Z5500, og her tænder DTS ikonet ligeledes med det samme.

Skriv en opdatering om hvad du finder ud af. Når jeg kommer videre, skal jeg forsøge finde menuen til de generelle indstillinger, hvis det er der problemet er.
XenturionxTc
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Re: Flad lyd i Guitar Hero Live

Indlægaf The Baptizer » 1. dec 2015 12:05

Der var ikke noget DTS symbol der tændte.

Men så skal DTS være noget man skal slå til for sig selv, ved siden af det andet surround output? Jeg har normalt ikke problemer med surround lyd i andre spil.

Det vil jeg da lige undersøge når jeg kommer hjem :)

Har iøvrigt en Denon forskstærker med 5.1 højtalere som er tilsluttet boxen med et HDMI kabel.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Flad lyd i Guitar Hero Live

Indlægaf The Baptizer » 1. dec 2015 17:53

Havde mit audio output stående på 5.1 uncompressed, derfor der ikke kom noget DTS-logo.

Men det hjælper ikke at ændre til DTS Bitstream (eller DD for den sags skyld).

Det må være inde i selve spillet der er noget galt. Jeg kan skifte direkte over i netflix og så brager lyden der ud af.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron