Xboxlife forum

Rock Band 4?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band 4?

Indlægaf thorvald killer » 9. dec 2014 21:12

http://www.shacknews.com/article/87174/a-rock-band-return-tour-what-we-need-to-see
Rock Bands officielle facebook side, delte det her link en gang i november.. Er der nogle som har nogle som helst ide, om hvor "varmt" rygtet om Rock Band 4 er, til Xbox One/Playstation 4. Det kunne meget vel virker som om det kunne sandt, nu hvor de selv deler sådan et link på deres facebook side
who controls the past now controls the future
who controls the present now controls the past
who controls the past now controls the future
who controls the present now?
thorvald killer
Niveau 2
 
Indlæg: 117


Re: Rock Band 4?

Indlægaf Morten Skou » 9. dec 2014 21:14

Stadig kun ryger, vi skrev også lidt om det her:
http://www.xboxlife.dk/news/11959/rygte ... and-4.html

Jeg håber dog at rygterne taler sandt og at der kommer et til Xbox One, ellers kan det jo undre at Harmonix teaser så meget med det. Men jeg kan da se, at de har valgt at forny domænet efter vores nyhed blev skrevet :D

Updated Date: 23-jan-2014
Creation Date: 23-feb-2011
Expiration Date: 23-feb-2015
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock Band 4?

Indlægaf thorvald killer » 12. jan 2015 22:58

Altså.. Nu hvor der udkommer nye sange som DLC, så er der vel lidt mere håb? Det kunne være fedt, hvis de begyndte at udsende DLC ugentligt, ligesom i gamle dage
who controls the past now controls the future
who controls the present now controls the past
who controls the past now controls the future
who controls the present now?
thorvald killer
Niveau 2
 
Indlæg: 117


Re: Rock Band 4?

Indlægaf TerrificFalcon » 12. jan 2015 23:01

Harmonix har på intet tidspunkt definitivt lagt Rock Band på hylden. At de udgiver 3 gode hits fra sidste år skal nok kun betragtes som en føler. De vil rigtigt gerne have et stort, positivt respons (specielt økonomisk) på de her sange, og så er jeg sikker på, at der godt kan ende med at ske noget; det her er dog formegentlig ikke mere end en one-time happening.

Så er bekræftelsen ude fra livestreamet; der er ikke ugentligt DLC, med tryk på ugentligt. Mht. Rock Band 4 og mere DLC, så var svaret snarere et "vent og se". Der blev i hvert fald bekræftet, helt definitivt, at Harmonix har flere tricks gemt i ærmet. Alt i alt må det betragtes som gode nyheder.

Med hensyn til antallet af aktive brugere, så er vi oppe på 6 cifre - dvs. over 100.000 unikke spillere... Hver måned. Det er godt nok vildt for sådan et spil.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4?

Indlægaf TerrificFalcon » 16. jan 2015 20:19

[url=surveymonkey.com/s/7Z2SHPN]Spørgeskema fra Harmonix omkring et eventuelt nyt Rock Band.[/url]

Så sender Harmonix endnu en føler ud. I må hellere få svaret - specielt på delen hvor de spørger omkring hvilke funktioner, man prioriterer højest i et eventuelt Rock Band 4.

E3 2016. Ses.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4?

Indlægaf CaptainKicker » 16. jan 2015 20:23

Haha skulle lige til at poste det.

Det lugter meget af et nyt Rock Band. Det ville overraske mig, hvis de ikke så småt var gået i gang, efter udviklingen af Fantasia blev afsluttet.

Jeg er spændt. Jeg er meget spændt. Vi har brug for Next-Gen Rock Band!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rock Band 4?

Indlægaf TerrificFalcon » 16. jan 2015 21:04

Der er ingen naturlig sammenhæng mellem udviklingen af Rock Band 4 og Fantasia, da Harmonix efterhånden er splittet op i rigtig mange udviklerhold.
Som de også sagde i sidste uge, så har Rock Band aldrig været af bordet - det er stadigvæk noget, som de bruger en masse tid og energi på, men ja, nu kunne det på, at de undersøger folks interesse og ser, om de kan få det hele til at hænge sammen. En af de ting de også ligger vægt på i spørgeskemaet er kompatabilitet med ældre instrumenter (hvilket vi nok ikke ser). På den front er der meget at arbejde med.

Jeg tror ikke, man skal glæde sig for tidligt - det er åbenlyst et projekt der er længe væk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 4?

Indlægaf Psymatiq » 17. jan 2015 07:28

De har i går lagt et survey omkring RB 4 op på deres side, så det kommer nok om et år eller to.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 4?

Indlægaf TerrificFalcon » 19. feb 2015 01:46

Der er en del, som mener, at Rock Band 4 bliver annonceret på PAX East, her om 15 dage. Det virker tidligt, men jeg kan godt se argumenterne. I så fald ville det nok være en hurtig udgivelse - annoncering på PAX East, spilbart på E3 og udgivelse op til jul. Det tror jeg ikke rigtig holder, men folk skal have lyst til at håbe, og jeg vil langt fra udelukke det, specielt når de nu udgiver endnu mere DLC. På livestreamet for første nye omgang DLC i 2015 nævnte en af dem dog, at han først fik at vide, at de var klar med nye numre, et kvarter før det blev offentliggjort; det virkede ikke som et stort projekt, som Rock Band 4 uden tvivl ville være.

Pins fra PAX East. Bemærk at Harmonix kun har et spørgsmålstegn - i følge beskrivelsen kan man se flere detaljer på Pax East. Det ville være perfekt at have en Rock Band 4-pin i forbindelse med en eventuel annoncering.
Nick fra Harmonix påpeger, at det er fordi, at de endnu ikke har besluttet sig - men i og med at messen er om 2 uger, så virker det usandsynligt, og det hænger ikke rigtig sammen med beskrivelsen om, at man kan se flere detaljer på Pax East.

Hype op? Hype op.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron