Xboxlife forum

Rhytme gamers, spiller i stadig?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rhytme gamers, spiller i stadig?

Indlægaf Psymatiq » 29. mar 2014 15:50

Er der stadig nogen der spiller Guitar Hero, Rock band, Rocksmith, Beatmania..........Rock revolution( :lol: ) og i hvilket omfang?

No surprise spiller jeg stadig Rock Band men hovedsagligt customs da spillet er godt og grundigt dødt på xbl.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rhytme gamers, spiller i stadig?

Indlægaf CaptainKicker » 29. mar 2014 17:32

Yes, jeg spiller stadig Guitar Hero, primært 3'ern og Warriors of Rock, samt Rock Band Blitz for mig selv, og RB3, og Beatles med min bror og en kammerat.

Dog ikke så meget som før i tiden, men nogen timer om ugen.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Rhytme gamers, spiller i stadig?

Indlægaf WollaMan » 4. apr 2014 06:42

Det sker engang i mellem, men mest RS2014 på STEAM, dog smed jeg lige RB på forleden dag :D Men da jeg spiller i band og går til undervisning, så er der droslet MEGET ned på konsol tid. Ja, faktisk spiller jeg kun Fifa på PS3 :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rhytme gamers, spiller i stadig?

Indlægaf KIAMMI » 4. apr 2014 10:19

det er ikke blevet til meget rhytme games har spillet lidt Rocksmith 2014 på steam, min datter på 8, har dog vist interesse for rocksmith på xbox´en, så det kan være der bliver spillet noget mere Rocksmith snart.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rhytme gamers, spiller i stadig?

Indlægaf tryllehans » 4. apr 2014 20:19

får heller ikke spillet ret meget men det sker dog fra tid til anden at en af div musik spils skiver bliver pusset af og støvet fra guitaren blæst væk :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Rhytme gamers, spiller i stadig?

Indlægaf KIAMMI » 4. apr 2014 21:39

tryllehans skrev:får heller ikke spillet ret meget men det sker dog fra tid til anden at en af div musik spils skiver bliver pusset af og støvet fra guitaren blæst væk :)


hvad pokker det er jo tryllehans! håber at alt er vel hos dig og din familie :) .
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rhytme gamers, spiller i stadig?

Indlægaf Psymatiq » 8. apr 2014 06:39

Godt at hører at nogle stadig spiller lidt =)

folk der har den gamle RB3 skive burde se efter customs...for der er virkelig mange nu og der findes endda en udgivelses gruppe der udgiver ugentligt... lovligheden er en ting men i burde checke det ud hvis i har den gamle rb3 udgave og vil puste lidt liv i jeres instrumenter igen.

søg efter customs creators på google.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron