Xboxlife forum

Rock Band Blitz-tråden

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 28. aug 2012 14:02

Så blev det der Scavenger Goal faktisk klaret, fordi at ovenstående købt (If You're Wondering If I Want You To) I Want You To. Det er godt nok utroligt, så afhængig man bliver af Blitz.

I denne uge er det 3 Blitz-sange, hvor årstallet de er fra ender i 1, der skal spilles, så jeg tror det er Stronger (What Doesn't Kill You), Pumped Up Kicks og These Days.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf heinstach » 28. aug 2012 15:17

Ja, pissefedt med de Facebook Goals!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Mogwai » 29. aug 2012 10:23

Er korrekt forstået at man kan importere alle sange fra Rock Band 3 i Blitz, hvis man ejer skiven?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Lasborg » 29. aug 2012 10:38

Mogwai skrev:Er korrekt forstået at man kan importere alle sange fra Rock Band 3 i Blitz, hvis man ejer skiven?


Det kan man ikke endnu, de har endnu ikke lavet en eksport feature til RB3, men alt andet RB musik du måtte have liggende på din Xbox kan bruges.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Mogwai » 29. aug 2012 10:56

Lasborg skrev:
Mogwai skrev:Er korrekt forstået at man kan importere alle sange fra Rock Band 3 i Blitz, hvis man ejer skiven?


Det kan man ikke endnu, de har endnu ikke lavet en eksport feature til RB3, men alt andet RB musik du måtte have liggende på din Xbox kan bruges.

Ok. Synes bare at det har været nævnt at man kunne :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Lasborg » 29. aug 2012 10:58

Det skal også nok komme ;)
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 29. aug 2012 11:32

De har aldrig snakket meget højlydt om eksport af Rock Band 3 til Blitz, men hver gang de er blevet spurgt har de sagt at det ikke kan lade sig gøre pt., og at de heller ikke har planer om en eksport af Rock Band 3. De har sagt at man kan eksportere Rock Band 3 så snart de udgiver næste spil i hoveddelen af serien (dvs. Rock Band 4), hvilket jo godt kan være om et par år - eller aldrig.
Når sangene engang bliver eksporteret, så går jeg ud fra, at man også kan bruge dem i Blitz, grundet måden spillet er opbygget på.

Men udgangspunktet er altså, at alle sange der kan spilles i Rock Band 3 (ud over on-disc sangene fra netop Rock Band 3) kan bruges i Rock Band Blitz.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Mogwai » 29. aug 2012 13:20

TerrificFalcon skrev:Men udgangspunktet er altså, at alle sange der kan spilles i Rock Band 3 (ud over on-disc sangene fra netop Rock Band 3) kan bruges i Rock Band Blitz.

Det var nok netop det som jeg forvekslede med at det skulle have være RB3 sangene.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2012 14:31

Shit hvor er Terrific langt foran mig på leaderboards :D

Men hey, jeg er nummer 3 i verden på "I heard it through the grapevine" ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf heinstach » 29. aug 2012 15:02

Hvilke knapper bruger I?

Jeg bruger LT og RT til at skifte med og A + højre på D-pad til at spille med.

Fatter ikke Terrificy's scores. Jeg bruger samme power-ups: Jackpot, Flame Notes og en Track Power-Up. Men jeg er aldrig i nærheden af de scores.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. aug 2012 15:17

Jeg spiller bare med standard knapperne, men er godt nok blevet øm i fingrene :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 29. aug 2012 15:23

Jeg bruger RT/LT til trackskifte, evt. RB/LB, alt efter hvad der er nødvendigt og hvad mine fingre føler for.

Ligeledes bruger jeg venstre/op på venstre styrepind til venstre lane, mens jeg bruger A-knappen til højre. At man bruger analogpinden gør også at man på lange strækninger af noder kan skifte hvordan man spiller, fx:

Hvis noderne kommer meget hurtigt i dette mønster: højre, venstre, højre, venstre, osv.
Så kan man spille (retning indikerer retning man bevæger venstre styrepind i): A, venstre, A, højre, A, venstre, A, højre.

Det gør, at man nemmere kan holde fx en heftig solo kørende, hvilket er meget vigtigt, specielt med Jackpot + Flame Notes til sidst i sangen, hvor at det at man rammer en hurtig guitarsolo perfekt er det der afgør om man får 5 stjerner eller ligger nummer 1 på leaderboardet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Psymatiq » 29. aug 2012 15:49

Discovering downloadble content... <.< den negative side af at have 2089 sange lol
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf Miaauw » 29. aug 2012 16:17

Haha, det er sku et rimelig fedt Arcade spil! Minder mig helt om dengang jeg spillede Expert på en controller i GH3. Det var sku gode tider! Syntes bare at default kontrolskema er mega akavet, så var nød til at ændre det til bumpers. Ville bare ønske det kunne spilles som RB2 med et enkelt lane, men man kunne bruge controller :< Og jeg ville lige prøve en af de 200 sange jeg købte til RB2 men skal åbenbart købe det fulde spil først :v
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Rock Band Blitz-tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 29. aug 2012 17:24

Jeg elsker den naturlige trashtalking der følger med til Score Wars. Det er lige før det er sjovere end den aften Shin Senzai og jeg sluttede vores Xbox Live Vision Cams til konsollen, og sendte billeder af L-tegn med fingrene i panden til alle folk vi vandt over.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron