Xboxlife forum

Rock Band Blitz Annonceret!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band Blitz Annonceret!

Indlægaf CaptainKicker » 3. apr 2012 16:41

John Drake skrev på Twitter at han vil annoncere et nyt spil i morgen, og følgende er indtil videre lækket;

http://www.rockbandaide.com/15761/neoga ... litz-title
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Nyt Rock Band? [Rock Band Blitz - Arcade]

Indlægaf xsoenx » 3. apr 2012 16:55

håber det er real. Selvom der kommer nyt dlc hver uge så ku et spil faktisk hjælpe lidt med at få mig til at spille det mere igen
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Nyt Rock Band? [Rock Band Blitz - Arcade]

Indlægaf TerrificFalcon » 3. apr 2012 17:17

Det har hele tiden været planen at det nye spil skulle have sin debut på X-Play engang i dag. Harmonix har dog ikke bekræftet at det skulle være en Rock Band titel, men altså... I hvert fald skulle det være deres XBLA-debut, så jeg vil gerne sætte mine penge på at det her er sandt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Nyt Rock Band? [Rock Band Blitz - Arcade]

Indlægaf Psymatiq » 3. apr 2012 19:23

billig standalone BQP med support til deres dlc libary er mit gæt. Ellers er det bare et normalt spil og smid væk arcade spil.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Nyt Rock Band? [Rock Band Blitz - Arcade]

Indlægaf TerrificFalcon » 3. apr 2012 23:55

http://www.g4tv.com/videos/58009/harmon ... and-blitz/

Tjo, tja! Det er jo "bare" PSP/DS spillene, bare på XBLA. Altså, okay, det er også en massiv opgradering. Hvis det er 25 endnu ikke udgive sange der følger med, så kan det ikke være en god deal uanset hvad. Virker pænt coolt på en eller anden måde. Jessie's Girl og Metal Health er i hvert fald fine sange, som bude have været med i Rock Band-serien tidligere.

Jeg køber det i hvert fald på udgivelsesdatoen. 25 Rock Band sange og en ny måde at spille alle de gamle. Det er sgu ikke helt værst =)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Nyt Rock Band? [Rock Band Blitz - Arcade]

Indlægaf KIAMMI » 4. apr 2012 00:06

jeg skal være ærlig og sige, at jeg blev sq pænt skuffet, og kan med sikkerhed sige, at jeg ikke får spillet det spil særlig meget
hvis jeg overhovedet får spillet det. Jeg havde som andre håber på RB4, men mere forventet en anden drejning med en slags rockband manager, hvor man kunne bruge koncert stederne sangene der er med i de andre spil osv..
hvor man måske kunne hyrer andre spiller som en slags coop. der skulle sørge for at man tjente pengene sammen
hvis de performed godt nok..) tjaa jeg ved ikke.. men det her, skuffer mig sq..
nu har jeg selvfølgelig kun set en 2 min. video.. men stadigvæk.. men måske det skal prøves først,
det ser ud som om, at det vil ankomme til august.

hvad siger i andre til nyheden ??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Nyt Rock Band? [Rock Band Blitz - Arcade]

Indlægaf Gaden9210 » 4. apr 2012 00:41

Køber det selvfølgelig, men håber stadig på en E3 annoncering :)

25 + nye modes er fint, men trænger også til at se frem til en stor titel, helst RB, men ka nøjes med et ordenligt GH. Begge ville være for vildt 8)
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: Nyt Rock Band? [Rock Band Blitz - Arcade]

Indlægaf CaptainKicker » 4. apr 2012 01:11

Ser godt ud. Har stadig min PSP version fra launch, og elsker det. Hiver det frem fra tid til tid. Så glæder mig til Blitz.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron