Xboxlife forum

Rocksmith

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rocksmith

Indlægaf Blodbad » 31. okt 2013 16:35

70 kroner
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 31. okt 2013 16:59

Har I andre heller ikke kunne få fat i UBISOFT's servere? Ville lige i shoppen og se men kan ikke komme ind og de sidste par dage har jeg heller ikke kunnet tjekket leaderboards
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 2. nov 2013 08:23

Hey igen.

Jeg har lige brug for lidt hjælp til STEAM. Jeg har lige købt flg. via STEAM:

Albert King - “The Sky Is Crying”
The Hives - “Hate to Say I Told You So”
Chicago - “25 Or 6 To 4”
The Smashing Pumpkins Song Pack

Mit problem er, at når jeg starter spillet op, kan jeg kun se/spille de 3 enkelte sange, men ikke The Smashing Pumpkins Song Pack. Umiddelbart hvad jeg kan se i STEAM så skulle den pakke være hentet og inst.
Kan nogen fortælle mig hvad jeg evt. kan prøve at gøre?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 3. nov 2013 08:32

WollaMan skrev:Hey igen.

Jeg har lige brug for lidt hjælp til STEAM. Jeg har lige købt flg. via STEAM:

Albert King - “The Sky Is Crying”
The Hives - “Hate to Say I Told You So”
Chicago - “25 Or 6 To 4”
The Smashing Pumpkins Song Pack

Mit problem er, at når jeg starter spillet op, kan jeg kun se/spille de 3 enkelte sange, men ikke The Smashing Pumpkins Song Pack. Umiddelbart hvad jeg kan se i STEAM så skulle den pakke være hentet og inst.
Kan nogen fortælle mig hvad jeg evt. kan prøve at gøre?


Nå, nu virker det :D Så ingen problemer :)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 3. nov 2013 11:07

Yeah nogen gange er den ikke helt hurtig til at få sangen ind på listen efter man har købt den.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 3. nov 2013 11:24

Er der egentlig flere sange man kan købe hvis man går ind via shop i selve spillet?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 3. nov 2013 13:38

Det ser ikke ud til at der er særlig mange sange indtil videre til selves Rocksmith 2014, men DLC fra rocksmith er også kompatibelt og opdateret til den "nye" standard.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 3. nov 2013 14:15

Cruiser skrev:Det ser ikke ud til at der er særlig mange sange indtil videre til selves Rocksmith 2014, men DLC fra rocksmith er også kompatibelt og opdateret til den "nye" standard.


Jeg er så gået fra at spille på xbox til Steam så jeg har ingen af de gode gamle sange. Men det er jo så mit valg der har gjort det:-) Lidt ærgeligt for jeg havde sq nogle fede sange til det gamle. Men håber de kommer til dlc på er tidspunkt.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 4. nov 2013 11:20

Er det kun mig der ikke kan få kontakt med UBISOFT's servere inde i spillet? Som skrevet tidligere, så spiller jeg det via steam, på en macbook pro.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 4. nov 2013 23:45

Jeg får også jævnligt beskeden om at jeg ikke kan få fat i Ubisofts servere, og jeg kan se på Rocksmith's support forum at det åbenbart er noget der sker ret ofte for mange mennesker. Jeg har dog ikke nogen problemer med at spille spillet på trods af det, så jeg har ikke opdaget problemet i det.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 5. nov 2013 06:56

Cruiser skrev:Jeg får også jævnligt beskeden om at jeg ikke kan få fat i Ubisofts servere, og jeg kan se på Rocksmith's support forum at det åbenbart er noget der sker ret ofte for mange mennesker. Jeg har dog ikke nogen problemer med at spille spillet på trods af det, så jeg har ikke opdaget problemet i det.


Ja det har jeg også godt læst, men syntes bare det var nogle "gamle" indlæg så troede egentlig at det skulle være overstået. Jeg har heller ikke selv problemer med at spille spillet, det er bare lidt irriterende når man f.eks. spiller score attack at man så ikke kan se hvor godt/dårligt man ligger placeret.

Ubisoft Nordic svarede mig inde på FB, og de spurgte om jeg havde prøvet at starte det op i Uplay, er der nogen der ved hvordan man gør det?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 5. nov 2013 11:05

Hmm, min starter automatisk Uplay når jeg starter det gennem steam. XD
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 6. nov 2013 14:59

Cruiser skrev:Hmm, min starter automatisk Uplay når jeg starter det gennem steam. XD


Nu har jeg prøvet at finde det der Uplay, men tror umiddelbart ikke at det er inst. Kan man hente det ned til MAC? Jeg har prøvet at finde noget, men kan kun finde en opdatering, og den kunne jeg ikke hente ned...
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Morten Skou » 6. nov 2013 18:02

Hjælp!

Jeg sidder og skal teste Rocksmith sammen med en der er virkelig dygtig til at spille på guitar, men selv om vi har valgt "very expierenced", så kommer der stadigvæk kun 1 gul / blå / whatever dims som man skal spille af gangen.. hvordan kommer man igang med rent faktisk at spille uden at niveauet er super lavt?

Edit: tror at vi fandt ud af det :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 7. nov 2013 06:24

Morten Skou skrev:Hjælp!

Jeg sidder og skal teste Rocksmith sammen med en der er virkelig dygtig til at spille på guitar, men selv om vi har valgt "very expierenced", så kommer der stadigvæk kun 1 gul / blå / whatever dims som man skal spille af gangen.. hvordan kommer man igang med rent faktisk at spille uden at niveauet er super lavt?

Edit: tror at vi fandt ud af det :-)


Ellers kommer det rimelig hurtigt, hvis man kan finde ud af det :)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron