Xboxlife forum

Rocksmith

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 4. jan 2014 19:18

fedt! god fornøjelse med det!
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf Zt3pH » 24. sep 2014 14:44

Nogen der ved om man kan bruge sit "gamle" 360 kabel når det nu udkommer til XO om ikke så længe?
Eller skal man til at investere i et nyt kabel igen?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 24. sep 2014 16:49

Zt3pH skrev:Nogen der ved om man kan bruge sit "gamle" 360 kabel når det nu udkommer til XO om ikke så længe?
Eller skal man til at investere i et nyt kabel igen?

hvor har du hørt at det kommer til XO ????, det er da en stor nyhed!, men ja det vil virke, for det er det samme kabel til PC, mac, ps3 og så videre..
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf heinstach » 24. sep 2014 16:53

Det skulle komme 7. november iflg. ToTheGame.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 24. sep 2014 16:57

heinstach skrev:Det skulle komme 7. november iflg. ToTheGame.

damn det er en god nyhed, var lige ved at købe det til xbox 360 bare for at min datter kunne nyde det, men det behøver jeg da ikke nu. det står faktisk på UBIsofts webside :)
http://blog.ubi.com/rocksmith-2014-edition-coming-ps4-xbox-one/
It’s the fastest way to learn guitar, and it’s already helped more than 2 million people learn how to play. And now Rocksmith 2014 Edition is poised to help even more people rock out this November when it releases on new-gen consoles. Rocksmith 2014 Edition will be available on PlayStation 4 and Xbox One on November 4, 2014.


edit Dan Amrich, the ComDev for rocksmith skriver dette:

.
You will not physcally have to move any data between your consoles. If you bought DLC on Xbox 360, then your licenses for that DLC content will be valid in the Xbox One edition. You'll simply redownload the songs in question, as long as you are using the same Gamertag

Will DLC from the original Rocksmith be available for sale on the new consoles?
Yes. All of the DLC released for the original Rocksmith is compatible with Rocksmith 2014 and will be made available for purchase on both PlayStation 4 and Xbox One. If you’ve already bought it on your previous console, you can download it on your new console at no additional charge.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf Zt3pH » 25. sep 2014 08:39

Ja håber bare man kan bruge det gamle kabel. Så kan man jo principielt bare købe spillet digitalt og så smide kablet til!!
Men det er "bare" 2014 udgaven der kommer til One ikke? Det er ikke en ny udgave er det?

Altså jeg har ikke selv prøvet 2014 så er meget hooked på det her :)

Rigtig gode nyheder i øvrigt Kiammi :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 25. sep 2014 09:29

Du kan sagtens bruge kablet, no worrys:-)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 25. sep 2014 16:05

Zt3pH skrev:Ja håber bare man kan bruge det gamle kabel. Så kan man jo principielt bare købe spillet digitalt og så smide kablet til!!
Men det er "bare" 2014 udgaven der kommer til One ikke? Det er ikke en ny udgave er det?

Altså jeg har ikke selv prøvet 2014 så er meget hooked på det her :)

Rigtig gode nyheder i øvrigt Kiammi :)

Rocksmith 2014 er forbedret på rigtig mange måder, det er den samme udgave, med undtagelse af, at du kan bruge kinect til voice og slipper for at skulle give slip på din bas eller guitar når du spiller..
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf Shooter DK » 25. sep 2014 16:09

Jeg overvejer rigtigt meget rocksmith, dog til ps4. Jeg har aldrig prøvet det før, så jeg ville da lige høre, hvilken guitar bruger i til spillet?
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 25. sep 2014 16:14

Shooter DK skrev:Jeg overvejer rigtigt meget rocksmith, dog til ps4. Jeg har aldrig prøvet det før, så jeg ville da lige høre, hvilken guitar bruger i til spillet?

jeg har prøvet 3 forskellige,
pigernes jr el guitar en ESB Ltd jr KH ,
og mine 2 , en stratocaster Made in mexico classic 50 player custom shop, og en kina model af en epiphone hvor en guitar guru har fjernet det alle billige indhold, puttet ordentlige HB pickupper i, og ellers sat den i stand.
og alle 3 guitarer spiller uden problemer.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf Shooter DK » 25. sep 2014 16:23

Så noget billigt noget som det her, burde godt kunne bruges?
http://www.4sound.dk/shop/elektriske-gu ... black.html
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 25. sep 2014 16:27

Shooter DK skrev:Så noget billigt noget som det her, burde godt kunne bruges?
http://www.4sound.dk/shop/elektriske-gu ... black.html

alle typer guitar med jackstick kan bruges, jeg har faktisk også spillet det med en digital guitar
en yourock guitar, men for at få den helt rigtige oplevelse, så bør man købe en "rigtig guitar"

kig i den blå avis dba.dk , der er et par stykker som ovenikøbet sælger spillet med til en fornuftig pris
(har der i hvert fald været)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf Zt3pH » 26. sep 2014 08:09

Jeg tror i øvrigt det er en rigtig god introduktion til guitar hvis man er nybegynder og computerspil interesseret. Gad godt der havde været noget lign. den gang jeg skulle lære at spille guitar.

Men vær opmærksom på, at det kræver toldmodighed og meget øvelse ligegyldigt hvad :)

Have fun!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 26. sep 2014 08:40

Zt3pH skrev:Jeg tror i øvrigt det er en rigtig god introduktion til guitar hvis man er nybegynder og computerspil interesseret. Gad godt der havde været noget lign. den gang jeg skulle lære at spille guitar.

Men vær opmærksom på, at det kræver toldmodighed og meget øvelse ligegyldigt hvad :)

Have fun!


Jeg vil gi' dig ret, dog vil jeg lige tilføje at der er en del teori, som man ikke nødvendigvis SKAL lære, men som er en KÆMPE fordel, som man ikke helt får med fra spillet. Jeg er selv begyndt at spille mere og mere efter gehør, og det giver en større "frihed" til at udvikle sig kreativt. Men klart et sjovt og godt alternativ til at øve
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 18. okt 2014 18:37

har i set at man nu kan forudbestille rocksmith 2014 til xbox one ?, nogen af jer der skal have det? (kommer til november)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron