Xboxlife forum

Rocksmith

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 7. nov 2013 16:13

Riff repeater, kan man ikke sætte det op der ?
At man ønsker 100% notes i starten
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 7. nov 2013 18:33

Mener man kan slå master mode til i options.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 8. nov 2013 07:39

wow, kickass Iron Maiden DLC pack kom i går:

Fear of the dark
Run to the hills
Aces High
The number of the best
2 minutes to midnight
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf Blodbad » 8. nov 2013 12:39

Er i kommet helt af med input latency?

Jeg har omsider fået et setup hvor xbox'en er koblet direkte til en højtaler (soundbar) via stereo kablet. Men jeg synes stadig jeg kan fornemme en lille forsinkelse. Faktisk ca det samme som med mine trådløse hovedtelefoner som var forbundet med det optiske kabel.

Det er bestemt spilbart, men især hvis man bare sidder og klimprer i menuen føles det ikke så direkte som med forstærkeren. Som om man lige når at høre selve strengen inden lyden kommer ud af højtaleren.
Senest rettet af Blodbad 8. nov 2013 15:00, rettet i alt 1 gang.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 8. nov 2013 14:31

Blodbad skrev:Er i kommet helt af med input latency?

Jeg har omsider fået et setup hvor xbox'en er koblet direkte til en højtaler (soundbar) via stereo kablet. Men jeg synes stadig jeg kan fornemme en lille forsinkelse. Faktisk ca det samme som med mine trådløse hovedtelefoner som var forbundet med det optiske kabel.

Det er bestemt spilbart, men især hvis man bare sidder og klimprer i menuen føles det ikke så direkte som med forstærkeren. Som om man lige når at høre selve strengen ingen lyden kommer ud af højtaleren.


Umiddelbart har jeg ikke nogen problemer. Jeg bruger dog ikke spillet til at øve, mere som lidt afbræk fra det normale øvening :)
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 9. nov 2013 12:39

Jeg har haft en lidt sjov reversal på min latency. Med Rocksmith så plejede jeg at kunne spille det med headset på med minimal lag. Med Rocksmith 2014 har jeg massiv lag og lydproblemer med mit headset, men til gengæld er den vild med mit 5.1 surround sæt som nærmest ikke har input lag overhovedet nu.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf Blodbad » 14. nov 2013 10:13

Har fundet ud af at det latency der var var i soundbar'en. Uanset hvordan den var forbundet. Lidt ærgeligt, da Rocksmith faktisk var den primære grund til jeg købte den.
Min guitarforstærker har en aux indgang til mp3 afspiller o.l. Jeg prøvede at sætte xboxen direkte til den via en lille stereo phono til minijack adapter, og der spiller det helt uden forsinkelse. Så må jeg jo bare spille det på den måde, selvom lydkvaliteten er lidt dårligere og i mono.
Lidt træls at det skal være så svært at få til at fungere ordentligt, men det kan Rocksmith selvfølgelig ikke gøre for.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 29. nov 2013 07:42

Syntes godt nok at Ubisoft har mange problemer med deres store. Jeg ved ikke om det kun er på Steam. Nu har jeg endelig fået lov til at komme ind i shoppen igen, men hvis jeg så prøver at købe nogle af de sange som er dlc fra 1. udgave af RS så skriver steam shoppen at jeg ikke ejer spillet, wtf!!! Der er dog ikke nogen problemer med dlc der er udkommet efter at RS 2014 har været ude. Kan dem der spiller RS 2014 på xbox/ps fortælle om det er samme problem? Eller om der er andre der, spiller via steam, der har problemer evt. som jeg har?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 1. dec 2013 19:36

Hmm, jeg købte nogen Foo Fighters sange som DLC efter Rocksmith 2014 udkom, og de poppede op i Rocksmith 2014 som de skulle (efter lidt tid), så ikke nogen problemer her.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 3. dec 2013 13:21

Hvad jeg kan læse mig frem til arb. Steam og Ubisoft på problemet... Bare mega irriterende når der er så mange fede sange fra det 1. RS i DLC.

Nogen der ved om det der CUSTOM kan la' sig gøre i denne version af RS?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Lilleprinsen » 28. dec 2013 10:22

så fik jeg nu også anskaffet mig RS2014.
Jeg synes UI´et er blevet bedre, så det er jo meget godt.
Jeg har dog lidt problemer med dlc fra 1´eren og køb af nye sange.

kan det passe at de sange man har købt til RS1 ikke er med, når man importerer sangene fra RS1 ind i RS2014?
jeg har også købt et par sange på US-store til RS2014, som slet ikke dukker op i spillet. er der andre, der har samme problemer? eller endnu bedre: er der nogen, der ved hvordan jeg løser dem?

det skal måske lige siges, at jeg spiller på PS3.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 28. dec 2013 10:37

Nu ved jeg ikke hvordan det er på ps3 eller på xbox men med Steam kan der godt gå nogle minutter før man kan se de sange man har købt. Jeg plejer at vælge source, der hvor man kan sortere sange, så plejer de at dukke op i bunden. Altså der hvor dlc'en vises.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Lilleprinsen » 28. dec 2013 10:42

okay. jeg købte sangene fra US-store i går. de er ikke dukket op endnu.
men den sang jeg forsøgte at købe fra min normale konto var der med det samme.
jeg er nu mest træt af at alt det dlc jeg har købt til RS1 ikke dukker op på listen i RS2014 - der var jo en del Foo Fighters og andet godt.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 28. dec 2013 10:44

Jeg tror faktisk, Du skal downloade dem igen, men jeg er ikke sikker.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Lilleprinsen » 28. dec 2013 10:46

ok. jeg synes dog ikke lige jeg kunne finde dem i min download history, men det kan være jeg skal prøve at kigge igen.
tak for hjælpen.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron