Xboxlife forum

Rocksmith

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 25. okt 2013 13:48

Zt3pH skrev:
KIAMMI skrev:super fedt spil!, session mode er genialt, lave en jam session med keys, bas, trommer og mig på guitar, det var SÅ fedt!
der er fed dynamik, hvis du spiler lavt i en kort periode, højt, hurtigt, langsomt, så følger "bandet" med.

Score attack er ligesom at spille guitar hero, rockband, du SKAL ramme phrases og hvis du misser 3 gang, så er det slut :)
det var rimelig udfordrende at spille Albert kings Sky is crying :)

for mig blev den også sent (men startede også sent), så er TRÆT i dag, men så køres der espresso kaffe

Jeg er helt enig, "RS2014" er KLART bedre end den første, der er et par skønhedsfejl, som der nok kommer en opdatering på(scroll op og ned på playliste fungerer ikke helt optimalt). Jeg har købt det til steam, så må punge ud for mine favorit sange (DLC) igen, men tilgengæld er det så blevet opdateret med nye teknikker og visuelt er det bare MEGET federe at spille RS2014 frem for den første. Glæd jer til i skal spille det!.


Jeg glæder mig rigtig meget nu! Forventer klart at få det i fødelsdagsgave eller julegave. Ellers må jeg ud og købe det selv, for at dæmpe min skuffelse over mine nærmeste ikke anerkender mine behov. Lød det ikke som et rigtigt feminent argument? :)
Tillykke med fødselsdagen :) håber du får det, bare ærgeligt at det ikke er på steam, så kunne vi dyste i score attack :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 25. okt 2013 14:10

Zt3pH, Du skal sq glæde dig :)

Men man skal godt nok lige vende sig til det "nye" design. Altså når der kommer HO/PO og SLIDE og sådan nogle ting. Men fik da åbnet for master mode i 1 sang i går. Så mon ikke jeg lige kan nappe et par stykker mere i aften :D Derudover fik jeg jammet i session mode. Damn det er sjovt. Men skal lige ha' sat mig lidt mere ind i det i aften.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf nakka » 25. okt 2013 16:49

ha. en af mine venner ville også købe spillet (kunne låne et af mine kabler hvis han kunne finde det uden). kunne han ikke. fandt det til 900kr i gamestop!!!!! whut?!?!?! ved siden af lå fona.. 600kr med kabel...
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Rocksmith

Indlægaf Lilleprinsen » 25. okt 2013 17:39

hvad er dommen? er der sket væsentlige forbedringer i forhold til version 1?
er session mode noget værd? synes ikke setlisten er voldsomt imponerende, men det kunne da være man skulle med på vognen alligevel.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 26. okt 2013 08:45

Lilleprinsen skrev:hvad er dommen? er der sket væsentlige forbedringer i forhold til version 1?
er session mode noget værd? synes ikke setlisten er voldsomt imponerende, men det kunne da være man skulle med på vognen alligevel.


Der er ændret væsentligt i menu og tilgangen til de forskellige muligheder er blevet MEGET lettere/hurtigere. Jeg lagde mærke til at man ikke skal stemme guitar/bas inden man skal spille en sang. Det synes jeg egentlig er meget rart. Når man har spillet en sang og gerne vil vælge en ny, så starter man heller helt fra 1. sang men den husker hvilken sang man lige har spillet, således man bare kan gå videre derfra, stort plus fra min side af :) Session mode er super fedt, har dog kun lige prøvet en halv times tid, så jeg har ikke helt fået kigget på de muligheder der er, men cool er det :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Lilleprinsen » 26. okt 2013 10:38

ok. det ender nok med at jeg må have fat i det så.
synes dog kun jeg kan finde det inkl. kabel, hvor det er temmelig dyrt.
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Rocksmith

Indlægaf Blodbad » 26. okt 2013 11:59

http://www.xboxlife.dk/amazon har det til en ok pris både med og uden kabel.
Får mit på mandag. Glæder mig til at komme i gang igen. Gik lidt død i det gamles menu system. Er også begyndt med noget undervisning nu.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Rocksmith

Indlægaf Lilleprinsen » 26. okt 2013 13:35

tak for tippet
Lilleprinsen
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Rocksmith

Indlægaf peter4000 » 26. okt 2013 17:08

ævv, mit dukker først op på onsdag, - ca... til gengæld til en go' pris synes jeg (skulle lige prøve den bundled junior+6-7 ekstra sange)

Og så er Amazon helt oppe og køre over at jeg har sparet 0,06£ hehe:

"You saved £0.06 with Amazon.co.uk's Pre-order Price Guarantee!

The price of the item(s) decreased after you ordered them, and we gave you our lowest price.
The following title(s) decreased in price:

Rocksmith 2014 Edition and Epiphone Les Paul Guitar - Amazon.co.uk exclusive (PS3)
Price on order date: £122.12
Price charged at dispatch: £122.06 Lowest price up to and including release date: £122.06
Quantity: 1
Total Savings: £0.06"

Men jeg skal også ha' til PC, - med kabel. Håber det er duket op i butikkerne ...
peter4000
Niveau 0
 
Indlæg: 6
By: Roskilde

Brugeravatar

Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 26. okt 2013 20:20

Så fik jeg det endelig til at virke på PC.

De har godt nok forbedret det en del. Meget mere overskuelige menuer og hurtigere browsing. Kabel "lag" er stort set ikke eksisterende for mig nu. Guitararcaden er blevet udvidet med nogen ret sjove spil og generelt føles det som om spillet er blevet forbedret på stort set alle områder.

Og mine ømme fingre taler allerede for sig selv ;)
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: Rocksmith

Indlægaf Shooter DK » 26. okt 2013 21:11

Nogen specielle guitarer man bør købe til dette spil, eller er det ligegyldigt?
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 27. okt 2013 08:07

Shooter DK skrev:Nogen specielle guitarer man bør købe til dette spil, eller er det ligegyldigt?


Det er som sådan ligegyldigt, bare det er en elektrisk guitar. Men igen så hænger kvalitet sammen med prisen. Men man kan sagtens købe en af de helt billige.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf KIAMMI » 27. okt 2013 08:53

Hej Cruiser og andre der har købt det på steam
I må gerne ADD mig som friend
Derinde hedder jeg mrkiammi
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rocksmith

Indlægaf WollaMan » 27. okt 2013 09:01

Ja, I kan også tilføje mig, jeg hedder WollaMan inde på steam.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rocksmith

Indlægaf Cruiser » 27. okt 2013 17:46

Har added jer begge 2 ;)

Folk kan også bare adde mig, hedder også Cruiser på steam.
Cruiser
Niveau 2
 
Indlæg: 106


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron