Xboxlife forum

Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Indlægaf Vlads » 28. sep 2010 15:56

Tak for hjælpen, jeg vil selvfølgelig prøve at kalibrere for at se om det hjælper, men det kan også sagtens være at jeg bare er for vant til RB's timing, da jeg primært spiller det
Vlads
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Indlægaf Psymatiq » 28. sep 2010 16:06

Vlads skrev:Tak for hjælpen, jeg vil selvfølgelig prøve at kalibrere for at se om det hjælper, men det kan også sagtens være at jeg bare er for vant til RB's timing, da jeg primært spiller det



Spillede rb i dag efter en pause siden torsdag da jeg startede med at spille gh:wor og jeg ramte intet da jeg fik startet rb op... det var så elendigt :P. Tog mig et par timer før jeg begyndte at komme tilbage i min gamle timing. Gh gør en handikappet lol :lol: .
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Indlægaf The Elmonator » 28. sep 2010 16:09

Har samme problem når jeg går tilbage og spiller GH3 og GH:World tour.. fatter det ikke, for GH5 og GH:Metalica virker perfekt - Uden kalibrering vel at mærke..Og hvis jeg kalibrere 3 gange får jeg 3 meget forskellige resultater.. Efter jeg fik plasma skærm virkede det som om noget ændrede sig..Frustrende..
The Elmonator
 


Re: Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Indlægaf Vlads » 28. sep 2010 18:53

Psymatiq skrev:
Vlads skrev:Tak for hjælpen, jeg vil selvfølgelig prøve at kalibrere for at se om det hjælper, men det kan også sagtens være at jeg bare er for vant til RB's timing, da jeg primært spiller det



Spillede rb i dag efter en pause siden torsdag da jeg startede med at spille gh:wor og jeg ramte intet da jeg fik startet rb op... det var så elendigt :P. Tog mig et par timer før jeg begyndte at komme tilbage i min gamle timing. Gh gør en handikappet lol :lol: .


Den følelse kender jeg alt for godt :D
Vlads
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Indlægaf fneribyen » 29. sep 2010 11:26

Psymatiq skrev:
Vlads skrev:Tak for hjælpen, jeg vil selvfølgelig prøve at kalibrere for at se om det hjælper, men det kan også sagtens være at jeg bare er for vant til RB's timing, da jeg primært spiller det



Spillede rb i dag efter en pause siden torsdag da jeg startede med at spille gh:wor og jeg ramte intet da jeg fik startet rb op... det var så elendigt :P. Tog mig et par timer før jeg begyndte at komme tilbage i min gamle timing. Gh gør en handikappet lol :lol: .


Og omvendt ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron