Xboxlife forum

Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf fneribyen » 7. sep 2010 18:48

Awesome demo, der sætter os godt ind i billedet af Warriors of Rock synes jeg. Glæder mig til at spille endnu en omgang tough ass sange, i stedet for de lidt nemme sange musikspil har gået rundt med her for tiden.

Udover det er det dejligt at Rock Band også udgiver deres spil, så man kan få en lille forveksling.

Ser frem til de her musikspil, for synes jeg har haft en lille Guitar Hero/Rock Band tørke. :D
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Aberrant Simon » 7. sep 2010 18:56

fneribyen skrev:Awesome demo, der sætter os godt ind i billedet af Warriors of Rock synes jeg. Glæder mig til at spille endnu en omgang tough ass sange, i stedet for de lidt nemme sange musikspil har gået rundt med her for tiden.

Udover det er det dejligt at Rock Band også udgiver deres spil, så man kan få en lille forveksling.

Ser frem til de her musikspil, for synes jeg har haft en lille Guitar Hero/Rock Band tørke. :D


Så er vi to, tjo jeg spiller Rock Band, men savner godt nok et ordentlig Guitar Hero spil.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Juon123 » 7. sep 2010 19:26

Er godt nok meget utilfreds med Ghost chartet, men sådan er det jo.

Tror næsten jeg dropper det her alligevel. Hader virkelig gameplayet. De glimtende noder og måden man næsten ikke kan se om man har ramt noderne eller ej, især når der er rigtig mange. Det er ligeså grimt som i GH5.

Det skal ihvertfald genovervejes.
Gears Of War 2: 1750/1750 - Halo 3: 1750/1750 - Skate 2: 1500/1500 - Skate: 1000/1000 - Resident Evil 5: 1400/1400- Fallout 3: 1550/1550 - Rock Band 2: 1000/1000 - Left 4 Dead 2: 1250/1250 - Borderlands: 1500/1500 - BioShock: 1100/1100
Juon123
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Indlægaf Psymatiq » 7. sep 2010 19:41

Juon123 skrev:Er godt nok meget utilfreds med Ghost chartet, men sådan er det jo.

Tror næsten jeg dropper det her alligevel. Hader virkelig gameplayet. De glimtende noder og måden man næsten ikke kan se om man har ramt noderne eller ej, især når der er rigtig mange. Det er ligeså grimt som i GH5.

Det skal ihvertfald genovervejes.


enig i forhold til grafikken...er sket nada siden gh 5. Men grafikken er ikke hvad de her spil handler om. Dog er enginen ikke blevet bedre så er ikke skuffet da jeg alllrede vidste at rb er kongen. Men det skal da ikke stoppe mig fra at låne gh fra en af mine venner :P . Gratis gamerscore ftw.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf BuBubbi » 8. sep 2010 08:19

Wow, er sjovt at i har det sådan i forhold til Rock Band og Guitar Hero..

Jeg synes Rock Band 2 er totalt grimt i forhold til fx.
Guitar Hero 5, og den endnu pænere demo til GH:WoR.

Og så kan jeg simpelthen ikke klare de smalle notes der er i Rock Band, hvor det er pisse svært at se hvilke
der er star-power-notes (eller hvad det nu hedder i RB).

Der er jeg meget mere til GH's look..

Det eneste fede ved Rock Band 2 er efter min mening deres udbud af downloadable sange. Der er GH's vand ved siden af.
Men det var bestemt ikke nok til at vinde mig over fra Guitar Hero.

Jeg glæder mig i hvert fald MEGA meget til GH:WoR.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Indlægaf The Elmonator » 8. sep 2010 08:30

Bubbibubbi skrev:Wow, er sjovt at i har det sådan i forhold til Rock Band og Guitar Hero..

Jeg synes Rock Band 2 er totalt grimt i forhold til fx.
Guitar Hero 5, og den endnu pænere demo til GH:WoR.

Og så kan jeg simpelthen ikke klare de smalle notes der er i Rock Band, hvor det er pisse svært at se hvilke
der er star-power-notes (eller hvad det nu hedder i RB).

Der er jeg meget mere til GH's look..

Det eneste fede ved Rock Band 2 er efter min mening deres udbud af downloadable sange. Der er GH's vand ved siden af.
Men det var bestemt ikke nok til at vinde mig over fra Guitar Hero.

Jeg glæder mig i hvert fald MEGA meget til GH:WoR.


Er sku helt enig, syntes simpelthen at grafikken i RB er mega irriterende. Specielt på expert, som jo er det eneste rigtige at spille. De der små lede firkanter dræber det fuldstændig, specielt når sangene bliver svære og det gør altså at jeg ikke gider at spille det. I det hele taget er det kun nogle af de sange de har, der gør spillet interessant, og jeg har aldrig forstået dem der syntes det er bedre.. Men så igen, der er så meget jeg ikke fatter :D

Og ja, jeg ved godt at Activision er nogle pengegriske bastarder :D
The Elmonator
 


Indlægaf fneribyen » 8. sep 2010 17:24

Det er derfor vi ikke skal sidde og diskutere om hvilken grafik der er bedst, og hvilken engine man bryder sig bedst om. For alle ved det er en subjektiv mening, som kan skifte fra person til person.

Synes generelt det er svært at diskutere hvilket spil der er bedst, da det jo handler om hvilken musikgenre man er mest til.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Aberrant Simon » 8. sep 2010 17:39

fneribyen skrev:Det er derfor vi ikke skal sidde og diskutere om hvilken grafik der er bedst, og hvilken engine man bryder sig bedst om. For alle ved det er en subjektiv mening, som kan skifte fra person til person.

Synes generelt det er svært at diskutere hvilket spil der er bedst, da det jo handler om hvilken musikgenre man er mest til.


For mig er Rock Band 3 er musik som man normalt ikke kender, kender dog en del, mens WoR er dette hardcore spil, Rock Band 3 er tværtimod knap så hardcore, men et band spil, som du kan hygge dig med andre.
Guitar Hero har altid været et spil man sidder at spiller alene mest, Band Hero var der jo heller ikke meget Band over.
Mens Rock Band er lige direkte kedeligt alene.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf fneribyen » 8. sep 2010 18:19

Aberrant Simon skrev:
fneribyen skrev:Det er derfor vi ikke skal sidde og diskutere om hvilken grafik der er bedst, og hvilken engine man bryder sig bedst om. For alle ved det er en subjektiv mening, som kan skifte fra person til person.

Synes generelt det er svært at diskutere hvilket spil der er bedst, da det jo handler om hvilken musikgenre man er mest til.


For mig er Rock Band 3 er musik som man normalt ikke kender, kender dog en del, mens WoR er dette hardcore spil, Rock Band 3 er tværtimod knap så hardcore, men et band spil, som du kan hygge dig med andre.
Guitar Hero har altid været et spil man sidder at spiller alene mest, Band Hero var der jo heller ikke meget Band over.
Mens Rock Band er lige direkte kedeligt alene.


Som jo også er en subjektiv mening, som man ikke kan diskutere, så lad os bare holde os objektivt, så folk ikke går amok på hinanden som vi nu har haft 1000 tråde af ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Juon123 » 8. sep 2010 21:23

fneribyen skrev:Det er derfor vi ikke skal sidde og diskutere om hvilken grafik der er bedst, og hvilken engine man bryder sig bedst om. For alle ved det er en subjektiv mening, som kan skifte fra person til person.

Synes generelt det er svært at diskutere hvilket spil der er bedst, da det jo handler om hvilken musikgenre man er mest til.


Vil give dig helt ret der, er bare så ked af at jeg syntes deres Engine sutter løg, fordi de har en så fantastisk god setlist. At spille de sange på den Engine der var i Metallica f.eks. ville være fuldstændigt genialt!
Gears Of War 2: 1750/1750 - Halo 3: 1750/1750 - Skate 2: 1500/1500 - Skate: 1000/1000 - Resident Evil 5: 1400/1400- Fallout 3: 1550/1550 - Rock Band 2: 1000/1000 - Left 4 Dead 2: 1250/1250 - Borderlands: 1500/1500 - BioShock: 1100/1100
Juon123
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Indlægaf The Elmonator » 9. sep 2010 14:31

Er det bare mig der syntes story mode er noget F'ing lort? Har lige prøvet demoen, og bare den der latterlige intro man skal sidde og vente på før man kan spille er da MEGA dræber.. Er da ligeglad med Johnny Napalm og hans historie, vil bare spille guitar hero :D

Håber godt nok at spillet ikke byder på meget mere af den slags, selvom det virker sådan på de udmeldinger man har hørt fra Activision. Det er et guitar spil, så lad mig dog spille! !!!! Det virker lige så malplaceret som den historie som nogen syntes det var vigtigt at tilknytte spillet Arkanoid (som iøvrigt sutter)..

Sorry, havde lige brug for at afreagere. Har man svært ved forstå mig så skal man bare forestille sig at man kommer hjem og glæder sig til at være sammen med sin kæreste, blot for at finde ud af at hun har ændret alt det ved sig selv som gjorde at man faldt for hende til at starte med.. If it ain't broken, DON'T FIX IT!!!!!!!!

Og nej, Jeg er ikke kærester med Guitar Hero- Vi har lige slået op! Pop-Skank!! :D
The Elmonator
 


Indlægaf TrixxDK » 10. sep 2010 12:39

Aberrant Simon skrev:WoR er dette hardcore spil, Rock Band 3 er tværtimod knap så hardcore, men et band spil, som du kan hygge dig med andre.
Guitar Hero har altid været et spil man sidder at spiller alene mest, Band Hero var der jo heller ikke meget Band over.
Mens Rock Band er lige direkte kedeligt alene.


Det er jo direkte usandt. Der er et langt større gaming community omkring Rock Band, end om Guitar Hero. Mange flere "professionelle" spillere, som sidder dag ud og dag ind, alene, og grinder highscores.

Jeg ved godt det igen er en personlig mening, men ud fra facts, er Rock Band langt foran på "gaming-scenen". Hvilket også må klassificere det som 'Hardcore'.
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Indlægaf KIAMMI » 10. sep 2010 13:15

Aberrant Simon skrev:
fneribyen skrev:Det er derfor vi ikke skal sidde og diskutere om hvilken grafik der er bedst, og hvilken engine man bryder sig bedst om. For alle ved det er en subjektiv mening, som kan skifte fra person til person.

Synes generelt det er svært at diskutere hvilket spil der er bedst, da det jo handler om hvilken musikgenre man er mest til.


For mig er Rock Band 3 er musik som man normalt ikke kender, kender dog en del, mens WoR er dette hardcore spil, Rock Band 3 er tværtimod knap så hardcore, men et band spil, som du kan hygge dig med andre.
Guitar Hero har altid været et spil man sidder at spiller alene mest, Band Hero var der jo heller ikke meget Band over.
Mens Rock Band er lige direkte kedeligt alene.

Det er godt at du starter med at skrive... for mig :lol:
for det er heldigvis din mening og smag, vi behøver ikke være enige.
for nogen er kun til det ene og nogen er kun til det andet, og andre
kan sagtens hygge sig med begge dele. 8)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf WollaMan » 11. sep 2010 14:00

Efter at ha' spillet demoen så er jeg faktisk skræmt væk fra dette spil. Det er nøjagtig det samme som de foregående spil. Ærgeligt men sandt. Det er ikke de mest innovative udviklere der har med dette spil at gøre.

Synd, for det startede rigtig godt.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Indlægaf CaptainKicker » 23. sep 2010 21:04

Stor respekt til Guitar Hero for at lave den fantastiske "koncert scene" for Bohemian Rhapsody
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron