Xboxlife forum

Guitar Hero: WoR Tråden! - Rygter & Facts

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf morten p » 17. maj 2010 22:35

heinstach skrev:
morten p skrev:...
On Topic: Ser meget frem til 6'eren, synes setlisten ser nice ud indtil videre. Nogen der kender noget til nogle ekstra features som 6'eren vil byde på?


Har ikke hørt om nye features, men da World Tour kom, havde jeg set meget frem til muligheden for at lave egne melodier. Den editor, som også optræder i 5'eren, er desværre bundelendig og nærmest umulig at arbejde med, så det ville være fedt, hvis de havde gjort mere ud af denne del. Evt. en editor til PC, hvorfra man så kunne eksportere sangene til selve spillet.

Derudover kunne et nyt instrument (synthesizer/piano) naturligvis være helt suverænt, men det er nok ønsketænkning.

Synes selv at music studio er sjovt at rode med, men som du siger, så er den ret elendig :) Så er helt enig i din ønsketænkning. Måske også muligheden for at synge 2 på samme tid? Har ikke rigtig testet det, men mener ikke det kan lade sig gøre i 5'eren?
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf heinstach » 17. maj 2010 23:00

Jo, endda op til 4 samtidigt. Det samme gør sig gældende for hhv. trommer, bas og guitar!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf fneribyen » 18. maj 2010 11:01

morten p skrev:
heinstach skrev:
morten p skrev:...
On Topic: Ser meget frem til 6'eren, synes setlisten ser nice ud indtil videre. Nogen der kender noget til nogle ekstra features som 6'eren vil byde på?


Har ikke hørt om nye features, men da World Tour kom, havde jeg set meget frem til muligheden for at lave egne melodier. Den editor, som også optræder i 5'eren, er desværre bundelendig og nærmest umulig at arbejde med, så det ville være fedt, hvis de havde gjort mere ud af denne del. Evt. en editor til PC, hvorfra man så kunne eksportere sangene til selve spillet.

Derudover kunne et nyt instrument (synthesizer/piano) naturligvis være helt suverænt, men det er nok ønsketænkning.

Synes selv at music studio er sjovt at rode med, men som du siger, så er den ret elendig :) Så er helt enig i din ønsketænkning. Måske også muligheden for at synge 2 på samme tid? Har ikke rigtig testet det, men mener ikke det kan lade sig gøre i 5'eren?


Også en af de grunde (og så self. achievements) til at jeg måske ville erhverve mig de fremtidige GH spil. Synes det er en rigtig god idé, men de har bare ikke gjort nok ud af den. Synes også det ville være en god idé hvis man kunne downloade programmet GH Studio over GuitarHero.com eller sårn, og så rode med det på ens computer. For det er umuligt at sidde med det på konsollen. Det er controlleren ikke bygget godt nok til.

Så hvis de tager sig sammen og gør mere ud af denne del af GH, så kunne jeg godt finde på at købe spillet, for synes sku det er meget hyggeligt at sidde og rode med sine egne charts (i stedet for Gh's lorte charting)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Gaden9210 » 18. maj 2010 11:26

Aberrant Simon skrev:Jeg synes virkelig det en fed setlisten, at den er kedelig? Det kan jeg ikke forstå, der er Slayer, Dragonforce, Children of Bodom, Dethklok, Rammstein og MEGADETH, er de kedelig? Næppe.
Jeg synes i hvert fald det bedre end 5'eren indtil videre, og glæder mig til flere.


QFT


Kan slet ikk forstå i hader dem så meget. Ej heller at man som guitarspiller ikke kan lide "overcharts".

Og OMG Fury of the Storm med slider notez w00t
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf fneribyen » 18. maj 2010 11:31

Gaden9210 skrev:
Aberrant Simon skrev:Jeg synes virkelig det en fed setlisten, at den er kedelig? Det kan jeg ikke forstå, der er Slayer, Dragonforce, Children of Bodom, Dethklok, Rammstein og MEGADETH, er de kedelig? Næppe.
Jeg synes i hvert fald det bedre end 5'eren indtil videre, og glæder mig til flere.


QFT


Kan slet ikk forstå i hader dem så meget. Ej heller at man som guitarspiller ikke kan lide "overcharts".

Og OMG Fury of the Storm med slider notez w00t


Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af at spille dem, det er bare umuligt at holde en streak når der er så mange unødvendige noder. Så har jeg i hvert fald problemet med at jeg ikke aner hvad jeg spiller.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Gaden9210 » 18. maj 2010 11:38

Synes de fleste guitarcharts er sjovere i gh, men nok om det :)

Lad os håbe alle de numre kommer, plus Money for Nothing og Tesla - Modern day cowboy :p

Håber ogs på flere Beenox charts

Og Dokken tracks :D

og og og, kunne blive ved ^^
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf WollaMan » 18. maj 2010 19:30

Ja, jeg er BLEVET fanboy... Jeg har med en MASSE håb købt alle GH/DJ spil der har været, men bliver fandeme lige skuffet hver gang.
Psymatiq skrev det nøjagtigt som virkleigheden er, det er skide skægt online et par uger, så er den skid slået. Jeg er KUN misundelig på den den "nye" måde GH:Metallica/GH:WT begyndte deres chart med hensyn til at spille noder mens man holder en anden node nede, og så open note i bas... Hvis det kommer til RB 3 så er GH nede hvor den ikke kommer op igen.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf KIAMMI » 30. maj 2010 09:28

WollaMan skrev:Ja, jeg er BLEVET fanboy... Jeg har med en MASSE håb købt alle GH/DJ spil der har været, men bliver fandeme lige skuffet hver gang.
Psymatiq skrev det nøjagtigt som virkleigheden er, det er skide skægt online et par uger, så er den skid slået. Jeg er KUN misundelig på den den "nye" måde GH:Metallica/GH:WT begyndte deres chart med hensyn til at spille noder mens man holder en anden node nede, og så open note i bas... Hvis det kommer til RB 3 så er GH nede hvor den ikke kommer op igen.

jeg kunne ikke være mere enig!!, jeg håber HVER GANG,
men er også blevet skuffet. Jeg synes indtil videre at setlisten i GH:WOR virker meget lovende!, men det der holder spillet i live for mig er live delen og DLC, og der er RB2 indtil videre kongen. umiddelbart synes jeg ikke at Charts i GH5 var så slem, men online delen suttede bag og så mistede jeg interessen for det.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf morten p » 30. maj 2010 10:17

Imo dem som sidder og spiller Guitar Hero online, burde gå ud og skaffe sig nogle venner. Guitar hero er kun sjovt hvis man spiller sammen med nogle venner. Og det samme gælder Rock Band.
http://www.eurogamer.net/articles/guita ... -confirmed
Synes det lyder ret godt? :)
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf KIAMMI » 30. maj 2010 10:51

morten p skrev:Imo dem som sidder og spiller Guitar Hero online, burde gå ud og skaffe sig nogle venner. Guitar hero er kun sjovt hvis man spiller sammen med nogle venner. Og det samme gælder Rock Band.
http://www.eurogamer.net/articles/guita ... -confirmed
Synes det lyder ret godt? :)

IMO, så burde dem, der har en mening, lige først gennemtænke den
oppe i hovedet, inden de vælger at skrive den i en tråd :wink: .
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf WollaMan » 30. maj 2010 17:35

morten p skrev:Imo dem som sidder og spiller Guitar Hero online, burde gå ud og skaffe sig nogle venner. Guitar hero er kun sjovt hvis man spiller sammen med nogle venner. Og det samme gælder Rock Band.
http://www.eurogamer.net/articles/guita ... -confirmed
Synes det lyder ret godt? :)


He he he, spiller du ikke online med de forskellige spil du spiller?
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Paulo P » 30. maj 2010 18:02

Woot for en setliste.. Synd at det er Guitar Hero 6 der er tale om......

Hvis de nu lovede at bruge samme engine som Guitar Hero 2, så var jeg sgu game :P
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf morten p » 30. maj 2010 18:31

WollaMan skrev:
morten p skrev:Imo dem som sidder og spiller Guitar Hero online, burde gå ud og skaffe sig nogle venner. Guitar hero er kun sjovt hvis man spiller sammen med nogle venner. Og det samme gælder Rock Band.
http://www.eurogamer.net/articles/guita ... -confirmed
Synes det lyder ret godt? :)


He he he, spiller du ikke online med de forskellige spil du spiller?

Nah, bryder mig ikke om at spille online. Ved ikke, det siger mig bare ikke noget mere. Så finder jeg det meget mere morsomt at sætte mig ned sammen med nogle venner og spille.
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Re: Guitar Hero 6 Tråden! - Rygter & Facts

Indlægaf uHero » 31. maj 2010 13:21

CaptainKicker skrev:Queen - Bohemian Rhapsody

I sense some serious overcharting.
Med mindre at de også introducerer keyboard i GH-serien, så kommer klaveret da helt sikkert til at skulle spilles på en guitar. Med touch-pad.
uHero
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf Mikadk » 31. maj 2010 13:39

havde hellere set uprising i Rock band :(

TT: Indtil videre får det mig ikke til at købe GH6 med den her setliste... :\ de burde hellere stoppe...
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron