Xboxlife forum

Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Juon123 » 3. nov 2010 13:40

Fandt lige ud af noget ekstremt nedern.

Vis man spiller som Band, kan man udover at se Bandets samlede stat, se om hver enkelt har fået GS eller ej, men problemet er at GS i Band for den enkelte spiller ligger ekstremt lavt, og jeg mener virkelig, ekstremt lavt.
Problemet er så at den skriver det ind som den højeste star count man har fået inde på ens solo scores.

Lidt svært at forklare, så jeg giver et eksempel:

Mig og gaden spiller Bat Country. Vi spiller begge to af helvede til og slutter sangen som band med 5 stjerner.
Når vi så når ind til vores enkelte stats, står der at vi begge fik guld.
Problemet er bare at Gaden var 30k under GS cut-off med 180-190 og jeg var 70k med 246k(ca. tal).
Jeg går derefter ind i Solo QP for at spille Bat Country alene. Når jeg vælger den står der at jeg har guld, på trods af min førnævnte lortescore.
Jeg spiller den så en kende bedre og får 296k men jeg får ikke GS(obvious, jeg ligger under cut-off)
MEN der står nu at jeg har 296k på Leaderboardet, men stadigvæk at jeg har GS.

Point being.

Vis man spiller i band, kan man på ingen måde holde ordentlig styr på sine GS og det gør dine stats delvis ubrugelige.

Jeg spiller stortset kun får at slå mine rekorder og andres, og syntes især det er sjovt at gå efter GS, vis man ikke kan få FC'et, og vis jeg bliver tvunget, som her, mellem at vælge om jeg kun vil spille alene og beholde mine stats eller spille Band og ødelægge en hver måde at holde ordentlig styr på mine stats, vælger jeg desværre førstnævnte.

Fail HMX, Fail.

Men kan jo altid spille Band når jeg har fået GS i alle sange! lol
Gears Of War 2: 1750/1750 - Halo 3: 1750/1750 - Skate 2: 1500/1500 - Skate: 1000/1000 - Resident Evil 5: 1400/1400- Fallout 3: 1550/1550 - Rock Band 2: 1000/1000 - Left 4 Dead 2: 1250/1250 - Borderlands: 1500/1500 - BioShock: 1100/1100
Juon123
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf TrixxDK » 3. nov 2010 14:29

Joun; Jeg kan heller ikke finde noget som helst sted hvor man kan se sin nuværende highscore. Medmindre man kan finde sig selv på leaderboardet. Men hvis jeg spiller offline, og vil se min highscore, er dette ikke muligt.

Også et mega fail hvis du spørger mig.

Og forresten, jeg havde lagt mærke til dét problem som du nævner. Jeg fik GS på Afterlife med 198k i band, selvom det er milevis under Cutoff. Min highscore er omkring 220k (Kan jeg ikke se, jf. ovenstående :|), hvilket stadig ikke er GS, men ja - På min setliste står der at jeg har fået Gold Stars på Afterlife.
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Psymatiq » 3. nov 2010 18:34

YES :D så skal der shreddes...til easy pro lol :D .


Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Jainay » 3. nov 2010 19:48

Hurtigt spørgsmål;

Nogen der ved om GameStop eller GAME, eller andre FYSISKE butikker, får instrumenter fredag eller hvornår de får dem stocked?
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf TerrificFalcon » 3. nov 2010 19:52

Hvorfor skulle de få dem fredag? Kan ikke rigtigt se nogen speciel årsag til at det lige skulle være der, :P.

Men nej, hverken GameStop, GAME eller andre fysiske butikker kommer til at føre spillene herhjemme, så vidt jeg ved, så du ska ikke forvente at du nogensinde kan valse ned og hente dem, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Jainay » 3. nov 2010 19:56

Bare Fredag d. 5 jeg har set instrumenterne skulle "udkomme", så derfor sagde jeg fredag.

Also, lidt fail.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Psymatiq » 3. nov 2010 21:09

de cymbals er noget af det værste lort jeg nogensinde har købt.... den holder der holder dem fast kan intet... så efter 2 minutter falder hele skidtet af... har prøvet mange forskellige kombinationer men...

Til gengæld er guitaren sååå fed og introen til guitar er stille og rolig. Strengene føles som om at de er lavet af gummi men de virker overraskende godt. Ret sært at spille på når man er vandt til vinyl eller metal strenge men det virker og grebene kommer til en hurtigt..

fx i the hardest button to button starter sangen med at man skal slå 5 fret på lille e. bag efter skal man slå 3 fret på H. Man kan både slå dem induviduelt eller holde dem begge nede og bare slå strengene. ... gav nok ikke meget mening men kan bare sige at der virkelig er noget folk går glip af pga at de ikke har pengene til det her =) . super fedt at se mere på en fret hånd når man spillet end på skærmen og så finde ud af at man sku gør det rigtigt :D... elsker det her.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Jainay » 3. nov 2010 21:24

Oah, har skam pengene til guitaren, venter bare på Squieren, da jeg ikke tror jeg vil kunne finde ud af touch knapper, tror det vil forvirre mere end det ville gøre gavn.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf TerrificFalcon » 3. nov 2010 21:35

Jainay skrev:Oah, har skam pengene til guitaren, venter bare på Squieren, da jeg ikke tror jeg vil kunne finde ud af touch knapper, tror det vil forvirre mere end det ville gøre gavn.


Så det er altså kun keyboardet du skal have i første omgang? :D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Jainay » 3. nov 2010 22:10

TerrificFalcon skrev:
Jainay skrev:Oah, har skam pengene til guitaren, venter bare på Squieren, da jeg ikke tror jeg vil kunne finde ud af touch knapper, tror det vil forvirre mere end det ville gøre gavn.


Så det er altså kun keyboardet du skal have i første omgang? :D


Jep.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Too Nizzle » 3. nov 2010 22:46

hvilken ikke-pro guitar spiller folk med?

Jeg synes min guitar sutter maks, så kunne godt tænke mig at høre hvad folk anbefaler nu hvor jeg står og vil købe en ny - på forhånd tak for hjælpen
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf KIAMMI » 3. nov 2010 22:55

Psymatiq skrev:de cymbals er noget af det værste lort jeg nogensinde har købt.... den holder der holder dem fast kan intet... så efter 2 minutter falder hele skidtet af... har prøvet mange forskellige kombinationer men...

Til gengæld er guitaren sååå fed og introen til guitar er stille og rolig. Strengene føles som om at de er lavet af gummi men de virker overraskende godt. Ret sært at spille på når man er vandt til vinyl eller metal strenge men det virker og grebene kommer til en hurtigt..

fx i the hardest button to button starter sangen med at man skal slå 5 fret på lille e. bag efter skal man slå 3 fret på H. Man kan både slå dem induviduelt eller holde dem begge nede og bare slå strengene. ... gav nok ikke meget mening men kan bare sige at der virkelig er noget folk går glip af pga at de ikke har pengene til det her =) . super fedt at se mere på en fret hånd når man spillet end på skærmen og så finde ud af at man sku gør det rigtigt :D... elsker det her.

Godt at høre at du også er begejstret for Guitaren
gameplay er alt for fedt med pro guitar!
at man også skal mute strengene en gang imellem i spillet er da også alt for cool
har du iøvrigt set at man kan få tabs på akkorderne mens man spiller på skærmen ??
jeg har sq ikke styr på alle akkorder, så det er en fed feature.

Ja det er lidt specielt at spille på strengene, det skal jeg altså også vænne mig til, jeg ville ønske at
kroppen på den var på størrelse med en strat, men det er nok alt sammen noget man skal vænne sig til.

Mht til dine cymbals, så er jeg 100% sikker på at du sætter dem forkert på, for de kan altså lukkes fast og det lyder ikke som om at du har fået dem låst. jeg har ikke pro udgaven, men jeg er sikker på at der ikke er særlig stor forskel på dem
du har og mine. men der er en låse mekanisme som gør at cymbals sidder FAST.
hvad så spiller du på easy eller springer du over og tager medium ? :P
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Psymatiq » 4. nov 2010 07:16

KIAMMI skrev:
Psymatiq skrev:de cymbals er noget af det værste lort jeg nogensinde har købt.... den holder der holder dem fast kan intet... så efter 2 minutter falder hele skidtet af... har prøvet mange forskellige kombinationer men...

Til gengæld er guitaren sååå fed og introen til guitar er stille og rolig. Strengene føles som om at de er lavet af gummi men de virker overraskende godt. Ret sært at spille på når man er vandt til vinyl eller metal strenge men det virker og grebene kommer til en hurtigt..

fx i the hardest button to button starter sangen med at man skal slå 5 fret på lille e. bag efter skal man slå 3 fret på H. Man kan både slå dem induviduelt eller holde dem begge nede og bare slå strengene. ... gav nok ikke meget mening men kan bare sige at der virkelig er noget folk går glip af pga at de ikke har pengene til det her =) . super fedt at se mere på en fret hånd når man spillet end på skærmen og så finde ud af at man sku gør det rigtigt :D... elsker det her.

Godt at høre at du også er begejstret for Guitaren
gameplay er alt for fedt med pro guitar!
at man også skal mute strengene en gang imellem i spillet er da også alt for cool
har du iøvrigt set at man kan få tabs på akkorderne mens man spiller på skærmen ??
jeg har sq ikke styr på alle akkorder, så det er en fed feature.

Ja det er lidt specielt at spille på strengene, det skal jeg altså også vænne mig til, jeg ville ønske at
kroppen på den var på størrelse med en strat, men det er nok alt sammen noget man skal vænne sig til.

Mht til dine cymbals, så er jeg 100% sikker på at du sætter dem forkert på, for de kan altså lukkes fast og det lyder ikke som om at du har fået dem låst. jeg har ikke pro udgaven, men jeg er sikker på at der ikke er særlig stor forskel på dem
du har og mine. men der er en låse mekanisme som gør at cymbals sidder FAST.
hvad så spiller du på easy eller springer du over og tager medium ? :P


Lige pt bliver det easy. Jeg har en del træning med mine egne guitarer men det er godt et år siden jeg sidst spillede på dem sidst. Desuden er der stor forskel på at spille præcis med rhytmen og med bare at side stille og roligt og jamme på en akustisk eller en elektrisk. Jeg ville ønske at wonderwall ville have pro mode da jeg kan den sang ud og ind :P(nybegynder sang ftw). Kan desuden spille lidt green day(good riddance)...lille peter edderkop og alt muligt andet :P .

Så jeg holder mig til easy og arbejder mig op ad. Medium er fyldt med akkorder og jeg skal vænne mig til at oversætte disse i hovedet on the fly til greb og det tager tid. Imo er der muligt at sightreade ting men man skal faktisk træne hver sang i et godt stykke tid før man kan dem.

Foreksempel The hardest button to button der kørte jeg sangen igennem 4-5 gange for at finde ud af hvad man skulle ( et greb og 4 forskellige plucks). Og jeg fik langt mere ud af at bare spille sangen ved at se på min fretting hånd end ved at se på skærmen. Det eneste jeg brugte mit tv til var lyden.... så imo allerede der følte jeg at jeg lærte noget(selvom easy på ingen måde er i nærheden af den originale sang).

EDIIITTT : Jeg havde sat cymbals forkert på... aka der er en sort ring der stikker ud på det sorte plastik under grøn og rød tromme.. da jeg har goodwood har jeg også en support pind så jeg ville ikke pille ved den.. men åbenbart skal selve den der holder fast på cymbals sidde der.. og nu sidder de perfekt dog larmer de som bare poker i forhold til mine goodwood pads.

hvilken ikke-pro guitar spiller folk med?

Jeg synes min guitar sutter maks, så kunne godt tænke mig at høre hvad folk anbefaler nu hvor jeg står og vil købe en ny - på forhånd tak for hjælpen


Det er meget forskelligt, personligt bruger jeg rock band 1 stratocasteren og syntes da jeg klarer mig okay på den (621 FCs og lidt over 700 GSes) men for det meste bruger folk GH3 les paul eller bare generelt GH guitarer. Imo kan jeg ikke lide banjo feelet ved Gh guitarer men der er åbenbart en stor flok rednecks der bare ikke kan holde fingrene fra dem.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Jainay » 4. nov 2010 10:06

Too Nizzle skrev:hvilken ikke-pro guitar spiller folk med?

Jeg synes min guitar sutter maks, så kunne godt tænke mig at høre hvad folk anbefaler nu hvor jeg står og vil købe en ny - på forhånd tak for hjælpen



Bruger den nye GH guitar fra Guitar Hero: Warriors of Rock, synes den er fantastisk at spille på!
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Rock Band 3 Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Gaden9210 » 4. nov 2010 11:37

Jainay skrev:
Too Nizzle skrev:hvilken ikke-pro guitar spiller folk med?

Jeg synes min guitar sutter maks, så kunne godt tænke mig at høre hvad folk anbefaler nu hvor jeg står og vil købe en ny - på forhånd tak for hjælpen



Bruger den nye GH guitar fra Guitar Hero: Warriors of Rock, synes den er fantastisk at spille på!


Kan klart anbefale dig en GH3 LP, hvis du kan skaffe sårn en fætter :P
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron