Xboxlife forum

Green Day: Rock Band Tråden - Rygter & Facts

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf TerrificFalcon » 13. apr 2010 10:45

billycorgan skrev:
Juon123 skrev:
billycorgan skrev:men hvorfor så meget fokus på denne udgivelse når "Rock Band: Pearl Jam Edition" udkommer enten i år eller næste år :/


1. kilde?

2. Fordi vi allerede har 2 Pearl Jam albums i Music Store.


1. http://pearljam.com/news/pearl-jam-rock-band-project-coming-next-year plus Harmonix har også været ude med en pressemeddelse

2. og? så er der bare mere grund til at de får endnu flere plader med i sidste ende...?

Nasty Beaver skrev:... Og den mest logiske grund, at folk åbenbart finder Green Day mere interessant end Pearl Jam.


det tror jeg satme ikke du skal regne med, men hver sin smag...


Nøøj, hvor fremstår du dog ignorant, BillyCorgan. Helt ærligt, du kan ikke mene at du seriøst tror at folk finder Pearl Jam mere interessant end Green Day. Jeg kan personligt også bedre lide Pearl Jam, men det er umuligt at komme uden om at Green Day har en langt større fanbase, specielt når vi snakker om folk der samtidigt spiller Rock Band.

Jeg kan heller ikke se nogen som helst logik i den pointe om at efter som at de allerede har 2 plader i Rock Band Storen, så skal der bare udgives flere? Hvordan hænger det lige sammen? Så skal vi da også lige havde Pixies Bossanova og Surfer Rosa CD'er, samt hele Red Hot Chili Peppers library, før vi rør Pearl Jam, eller hvad?

Og så undrer du dig endda over hvorfor der er så lidt fokus på den udgivelse, når der her med under to måneder til release af noget så populært som et spil baseret på Green Day, er så lidt fokus på Pearl Jam udgaven... Heck, det eneste vi ved om det er jo at det kommer, og at det bliver baseret primært på live numre...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Nasty Beaver » 13. apr 2010 20:06

... Og så ligger Green Day rimelig højt på ønskede DLC-artister.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf billycorgan » 13. apr 2010 20:24

jeg havde faktisk slet ikke set at det udkommer allerede, men det hænger måske også sammen med at jeg nok ikke skal have det (før det ligger på 200kr...) og jeg vil SÅÅÅÅ meget hellere have et Pearl Jam (det havde i nok ikke gættet :p)

Nasty Beaver skrev:... Og så ligger Green Day rimelig højt på ønskede DLC-artister.


det fandt jeg så også ud af hvis man kigger lidt rundt på nettet...


jeg føler ligesom om jeg har stødt nogen virkelig meget....?
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Tupiaz » 15. apr 2010 14:34

Hvornår fatter folk at solgte enheder (være musik,film,spil, ect) ikke hænger sammen med kvalitet, men blot handler om hvor god markedsføring produktet har fået, sådan er det er det typisk. Undergrunds spil,musik,film er som regel langt langt federe end det som er mest kendt da det tit har mistet følelse, og har ændret lyden til at være mere publikumsvenlig for at tilpasse produktet til flest mulige mennesker.
Tupiaz
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf xsoenx » 16. apr 2010 09:30

så er achievementsne kommet og de ser lettere ud end The Beatles´s http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf kofoed » 16. apr 2010 09:41

Tupiaz skrev:Hvornår fatter folk at solgte enheder (være musik,film,spil, ect) ikke hænger sammen med kvalitet, men blot handler om hvor god markedsføring produktet har fået, sådan er det er det typisk.


Solgte enheder og kvalitet hænger sammen, og det handler ikke 'blot' om en god markedsføring.

Mens det så er sagt, så har en god markedsføring meget og sige (se bare på MW2), men man kan ikke holde et godt spil tilbage selvom det ikke har fået den bedste markedsføring, og man kan ikke få et dårlig spil til at sælge +5 mio bare med en god markedsføring (brutal legend er et godt eks. her, da det var overalt på nettet i en måneds tid, men alligevel ikke solgt så vildt godt (selv var jeg dog vild med spillet)).

Så mens du har delvis ret, så og sige salgstal og kvalitet ikke hænger sammen er forkert.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf heinstach » 16. apr 2010 10:12

xsoenx skrev:så er achievementsne kommet og de ser lettere ud end The Beatles´s http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/


Burde de også være. Green Day bruger kun 3 forskellige akkorder - Beatles bruger 5 :-)

On-topic så ser jeg faktisk frem til spillet. De få numre, som jeg kender med Green Day, er jo ganske habile!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf CaptainKicker » 16. apr 2010 10:18

heinstach skrev:
xsoenx skrev:så er achievementsne kommet og de ser lettere ud end The Beatles´s http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/


Burde de også være. Green Day bruger kun 3 forskellige akkorder - Beatles bruger 5 :-)


Haha, ZAP!

heinstach skrev:
On-topic så ser jeg faktisk frem til spillet. De få numre, som jeg kender med Green Day, er jo ganske habile!


Jep, jeg kan huske at jeg kunne lide Holyday tilbage i 2005, da den kom ud, og der er en del fra Dookie og American Idiot der er rimelig OK numre.

Så det bliver spændende at prøve det.

Udemærket achievement liste også, men savner Harmoni achievements!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Nasty Beaver » 16. apr 2010 21:46

Jeg sutter til Rock Band, men Green Day er simpelthen mit ynglingsband, så jeg kommer ikke uden om de 1000G!

Det er bare skidt at der er en achievement hvor man skal bruge solo-knapper.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Aberrant Simon » 16. apr 2010 21:48

Dookie albummet er klart det bedste, achievements er alt alt for lette, come on man.
Jeg skal i hvert fald Maxe det, skal os lige ha' maxet Beatles, men det er i hvert fald nemmere end Beatles og er glad for at der ikke er de Harmonies, som i Beatles, det med at gøre det på ALLE sange.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf CaptainKicker » 25. maj 2010 14:00

Demo er nu ude på Xbox Live Markedspladsen!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Nasty Beaver » 25. maj 2010 14:37

Fandme fedt, har ikke mulighed for at hente den, når jeg har sølv.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Lasborg » 25. maj 2010 15:05

Jeg kan se at gamestop i US giver en export code når man forudbestiller. Nogen der ved om det også er relevant herhjemme hvis man benytter sig af Gamestops 2spil + en krone tilbud?

Jeg skal udelukkende have spillet for at eksportere sangene, så hvis det gælder så sparer jeg jo lige 800 MSpoints.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf CaptainKicker » 25. maj 2010 15:18

Det ser ikke ud til at Green Day: Rock Band Plus spillet bliver udgivet i Danmark, så du skal nok desværre punge de 800MSP ud.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Lasborg » 25. maj 2010 15:44

Det er jo netop ikke Plus udgaven, men en Gamespot preorder-bonus.
http://www.gamestop.com/Catalog/Product ... t_ID=77009

Spørgsmålet er jo om der kommer en lignende preorder-bonus herhjemme.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 10 gæster

cron