Xboxlife forum

Green Day: Rock Band Tråden - Rygter & Facts

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf CaptainKicker » 13. mar 2010 20:48

Nasty Beaver skrev:Kicker, hvorfor er 21st Century Breakdown ikke med under album opdeling? :) Alle DLC-sangene er jo fra det album. ;)


Har ikke lige fået opdateret den endnu ;) Men en fejl fra min side, da det album i hvertfald også skal med.

Laver en pænere og bedre album opdeling når der kommer lidt flere sange på setlisten.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf I Jub Jub I » 13. mar 2010 21:00

hvis i kan lide green day kan i så også lide the dreams..

lav nu et ordenligt rock band spil med et band der kan spille musik , tool f.eks..
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Indlægaf caspstorm » 13. mar 2010 21:03

I Jub Jub I skrev:hvis i kan lide green day kan i så også lide the dreams..

lav nu et ordenligt rock band spil med et band der kan spille musik , tool f.eks..

Lad os nok ikke synke i niveau, hvis du intet konstruktivt har at komme med i denne tråd synes jeg du bør finde et andet sted at trolle.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Indlægaf Nasty Beaver » 13. mar 2010 21:12

WTF, det kan godt være at du ikke kan lide Green Day, men at sige at de ikke kan spille musik, er jo bare latterligt - for det kan de.

Efter hurtig research er Tool også et overflødigt og ligegyldigt band i forhold til Green Day.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Siirius1337 » 13. mar 2010 21:23

Green Day er imo bare et normalt pop band. De laver nyt musik hele tiden og lever kun på det unge teenage publikum. Efter min mening laver de sange bare for at lave dem.. der er ikke nogen sjæl med i det de laver ligesom der var før i tiden. De laver nyt hele tiden (ligedsom alle bands nutildags) for at overleve.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones" - Albert Einstein
Siirius1337
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Indlægaf CaptainKicker » 13. mar 2010 21:31

Som i The Beatles: Rock Band tråden, og alle andre band tråde, så vil jeg gerne bede folk om at vise respekt overfor musikken, selvom det ikke er din genre.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Aberrant Simon » 13. mar 2010 21:33

Altså jeg kan bedst lide Green Day's gamle sange, og så nogle af de nye, men jeg synes 21st Century er ret ... "MEH", synes ikke så meget om den, men jeg håber det bliver epic, og det skal det nok os blive.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Siirius1337 » 13. mar 2010 21:40

sorry :( Men for resten CaptainKicker.. Du sagde du så det der Sonic's Ultimate Genesis Collection i Bilka.. kan du huske hvilken bilka? :D
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones" - Albert Einstein
Siirius1337
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Indlægaf CaptainKicker » 13. mar 2010 22:21

Siirius1337 skrev:sorry :( Men for resten CaptainKicker.. Du sagde du så det der Sonic's Ultimate Genesis Collection i Bilka.. kan du huske hvilken bilka? :D


Ude i Tilst :)

Der var kun 1 blandt 10 Sega Superstars Tennis.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf TerrificFalcon » 13. mar 2010 22:58

I Jub Jub I skrev:hvis i kan lide green day kan i så også lide the dreams..

lav nu et ordenligt rock band spil med et band der kan spille musik , tool f.eks..


Jeg håber godt nok også at du troller. Green Day er ikke noget jeg ville høre normalt, men jeg giver kun <200kr 53 nye Rock Band sange, hvilket jeg ærligt talt har det godt med. Det kan altid være fedt at blaste fx Basket Case. Og hey, ved du hvor meget spillet kan sælges for i GameStop? 240kr. Ergo får jeg sådan set 53 Rock Band sange gratis, hvilket jeg edderdæleme ville gøre med alle bands - ja, Hannah Montanananan, The Dreams (som du åbenlyst kender af andet end navn - i modsætning til navn), BrokeNCYDE eller Mozart.

Tool har ikke det der skal til for at retfærdiggøre et Rock Band spil, ifølge mig. De har ikke en nær så stor fanbase som Green Day, og de er ikke nær så kendte - når jeg tænker på Tool, så forbinder jeg det altså sådan set med noget som elitists og hashrygere hører.

Nasty Beaver skrev:WTF, det kan godt være at du ikke kan lide Green Day, men at sige at de ikke kan spille musik, er jo bare latterligt - for det kan de.

Efter hurtig research er Tool også et overflødigt og ligegyldigt band i forhold til Green Day.


Ahh, Tool har nu noget interessant bag sig, i og med at de er godt og grundigt inde i fuckede rytmer, i stedet for dejligt basic 4/4 beats. I forhold til Green Day mht. fans og lignende, så er de dog komplet overflødelige, korrekt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf CaptainKicker » 14. mar 2010 00:06

Jeg mener nu også at Tool er på kontrakt hos Activision, og er "bundet" til Guitar Hero for xx antal år.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf devilboy » 14. mar 2010 08:18

fatter ikke , de ikke får ordnet kontrakt med det gamle lookout records. Utroligt deres første 2 albums, overses igen og igen og :x
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Siirius1337 » 14. mar 2010 11:23

MorbidGiant, ved du overhovedet hvem Beatles er? :S Må jeg minde dig om at Beatles er et af de mest succesrige bands der nogensinde har eksisteret, og så snakker du om green day? pff
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones" - Albert Einstein
Siirius1337
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Indlægaf Siirius1337 » 14. mar 2010 11:27

*Jeg har skam respekt for Green Day, de har solgt mere end 100 millioner albums, men dog ikke min musiksmag.. kunne bare ikke lade være med at kommenterer hans bemærkning om at beatles er noget lort.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones" - Albert Einstein
Siirius1337
Niveau 1
 
Indlæg: 58


Indlægaf Miaauw » 14. mar 2010 12:38

Siirius1337 skrev:Green Day er imo bare et normalt pop band. De laver nyt musik hele tiden og lever kun på det unge teenage publikum. Efter min mening laver de sange bare for at lave dem.. der er ikke nogen sjæl med i det de laver ligesom der var før i tiden. De laver nyt hele tiden (ligedsom alle bands nutildags) for at overleve.

Æhm, mht, til genre, så er det pop-ROCK/rock.. Pop er sådan noget (For lige at generalisere et øjeblik), Michael Jackson.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron