Xboxlife forum

Lego rock band : billige sange [nu med mini review]

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Psymatiq » 4. nov 2009 22:56

Rock den er lidt for stor så jeg forklare med et enkelt billede

Billede

Rock den er lige som en main menu. Man kan vende 360 grader rundt i Rock den. I denne kan man vælge :

Gå til tour mode

Gå til office

Gå til rock shop

Se tv

Trainings område

Rock shop er tøj/guitare/figure osv

Office er et sted hvor man ansætter medarbejdere der giver en langt flere fans og penge

Jeg har ikke set tv endnu :P endså hvad det er.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Uzhgi » 6. nov 2009 00:03

TerrificFalcon skrev:
Uzhgi skrev:
TerrificFalcon skrev:50kr * 2 for 2 brugte spil i Blockbuster og en tur i GameStop = Lego RB på dansk release.

100kr + 46 for Export = 146kr/45 sange = 3,24kr per sang.

Og du får et spil som du kan spille og derefter bytte ind, og dermed få endnu flere penge tilbage (hvis du bytter det ind hurtigt i GAME, så kan du sikkert tjene penge på det).

Selvfølgeligt, hver mand sin smag, men jeg foretrækker dælme det her, =D

i gamestop tilbuddet skal du også betale 200 kr


Lego: Rock Band står da til 1kr, ikke 200kr?


Så må jeg have læst forkert. Da jeg pre-orderede CoD:MW2 med trade-in tilbud mener jeg bare Lego: RB var i samme kategori.. men det kan være jeg tager fejl?
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf Juon123 » 7. nov 2009 23:21

Psymatiq skrev:Super fedt spil. Kan godt ske at langt størstedelen er pop musik men for fanden da hvor er noget af musikken svært. Kong fu fighting fik mine hænder til at gløde og er stadig den eneste sang der er under 5 stjerner.


Den ser da grotesk let ud i betragtning af hvilken tier det er o_O
Gears Of War 2: 1750/1750 - Halo 3: 1750/1750 - Skate 2: 1500/1500 - Skate: 1000/1000 - Resident Evil 5: 1400/1400- Fallout 3: 1550/1550 - Rock Band 2: 1000/1000 - Left 4 Dead 2: 1250/1250 - Borderlands: 1500/1500 - BioShock: 1100/1100
Juon123
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Indlægaf Bassel » 8. nov 2009 01:40

Uzhgi skrev:
TerrificFalcon skrev:
Uzhgi skrev:
TerrificFalcon skrev:50kr * 2 for 2 brugte spil i Blockbuster og en tur i GameStop = Lego RB på dansk release.

100kr + 46 for Export = 146kr/45 sange = 3,24kr per sang.

Og du får et spil som du kan spille og derefter bytte ind, og dermed få endnu flere penge tilbage (hvis du bytter det ind hurtigt i GAME, så kan du sikkert tjene penge på det).

Selvfølgeligt, hver mand sin smag, men jeg foretrækker dælme det her, =D

i gamestop tilbuddet skal du også betale 200 kr


Lego: Rock Band står da til 1kr, ikke 200kr?

Det gør du. :)

Så må jeg have læst forkert. Da jeg pre-orderede CoD:MW2 med trade-in tilbud mener jeg bare Lego: RB var i samme kategori.. men det kan være jeg tager fejl?
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf Psymatiq » 8. nov 2009 01:57

Juon123 skrev:
Psymatiq skrev:Super fedt spil. Kan godt ske at langt størstedelen er pop musik men for fanden da hvor er noget af musikken svært. Kong fu fighting fik mine hænder til at gløde og er stadig den eneste sang der er under 5 stjerner.


Den ser da grotesk let ud i betragtning af hvilken tier det er o_O


konstant hurtig strum med chords/powerchords er choke hell for mig. Det er dog powerchords der gør det hovedsagligt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Uzhgi » 9. nov 2009 00:08

modtog spillet med posten i går. er snart gennem det på expert trommer.. og for fanden hvor er det fedt!

rock power challenges er sjove og med små sjove historier som kun lego-spil kan levere! i øvrigt er setlisten meget underholdende på trommer! der er meget variation i sangene og der er kun meget få sange som rent faktisk er kedelige at spille

kan klart anbefales! :)
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf WollaMan » 9. nov 2009 11:59

Man bliver jo mere & mere købe lysten når man læser om jeres spil oplevelse.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Psymatiq » 9. nov 2009 12:04

Hvis jeg skal sætte nogle minuser ved spillet er det nok at der ikke er multiplayer via nettet men kun lokalt. Plus at der ikke er nogen score tracking(leaderboards). Men det an man så få ved at exporter dem til rock band 2.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf WollaMan » 9. nov 2009 14:29

Psymatiq skrev:Hvis jeg skal sætte nogle minuser ved spillet er det nok at der ikke er multiplayer via nettet men kun lokalt. Plus at der ikke er nogen score tracking(leaderboards). Men det an man så få ved at exporter dem til rock band 2.


Jeg tror nu også at jeg kun ville spille det lokalt alligevel. Ja det med at exportere er jo genialt. Mangel på samme har visse andre spil :wink:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Uzhgi » 10. nov 2009 11:22

Psymatiq skrev:Hvis jeg skal sætte nogle minuser ved spillet er det nok at der ikke er multiplayer via nettet men kun lokalt. Plus at der ikke er nogen score tracking(leaderboards). Men det an man så få ved at exporter dem til rock band 2.


ja, det er da vist også noget af det eneste man kan sige om spillet.
men personligt bruger jeg alligevel næsten aldrig nogen af disse features :)

jeg er på grænsen til at sige at Lego: Rock Band er det hidtil sjoveste og mest varierede Rock Band-spil (uden at have prøvet Beatles: Rock Band)

@Wollaman Det er bestemt et køb, du kan være tilfreds med! Hvis du kan lide Rock Band og Lego-humor. Så er det her simpelthen bare den perfekte kombination
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf Klas » 19. nov 2009 17:21

Overfører man bare sange mod betaling eller er det med kode...????
Klas
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron