Xboxlife forum

Lego rock band : billige sange [nu med mini review]

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Lego rock band : billige sange [nu med mini review]

Indlægaf Psymatiq » 31. okt 2009 09:28

Lav Dollar : billige sange.

Man kan få lego rock band en måned før EU realese(udkommer i usa på tirsdag) for 312 kr incl fragt.

http://www.videogamesplus.ca/product_in ... s_id=16305

der er 45 sange i rb lego og det koste 46kr at exportere dem til rock band 2.

spil 312 kr
Export 46 kr

Total 358kr

358kr/45 sange : 7.95 kr pr sang

XBl købt pris pr sang (160ms points) : 10.2 kr pr sang

Så man får både et spil og plus billige sange til rock band 2.

Spillet er Region Free btw. Og jeg har kun haft gode oplevelser med videogameplus.ca. Normalt får jeg spillet 2-3 dage efter det er sendt(og tit har de sendt det næsten en uge før udgivelses datoen). Og har købt 25 spil derfra indtil videre uden at få smæk af toldbasserne(som jeg har fået hver gang jeg har brugt playasia).
Senest rettet af Psymatiq 4. nov 2009 20:47, rettet i alt 1 gang.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf spif2001 » 31. okt 2009 09:31

Kommer det ikke på fredag i Danmark?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Psymatiq » 31. okt 2009 09:34

spif2001 skrev:Kommer det ikke på fredag i Danmark?


Alle de sider jeg har set siger den 27 november og det samme sagde de nede i BB.

EDIT : inde fra IGN.com


US: November 3, 2009
Europe: November 27, 2009
Australia: November 25, 2009
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf spif2001 » 31. okt 2009 09:41

ok - har nok fulgt for lidt med, synes bare Gamestop sagde noget andet, da jeg bestilte det hos dem for et godt stykke tid siden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Uzhgi » 2. nov 2009 22:52

MANGE tak for henvisningen! det bliver netop bestilt nu! :)
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf TerrificFalcon » 2. nov 2009 23:01

50kr * 2 for 2 brugte spil i Blockbuster og en tur i GameStop = Lego RB på dansk release.

100kr + 46 for Export = 146kr/45 sange = 3,24kr per sang.

Og du får et spil som du kan spille og derefter bytte ind, og dermed få endnu flere penge tilbage (hvis du bytter det ind hurtigt i GAME, så kan du sikkert tjene penge på det).

Selvfølgeligt, hver mand sin smag, men jeg foretrækker dælme det her, =D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Foxx » 2. nov 2009 23:04

Det sjovt psymatig, i DJ Hero tråden kalder du det for Milk Hero.

Men du har selv spillet stort set alt hvad der hedder Guitar Hero og Rock Band, og nu hopper du også på Lego Rock Band.

Nogle af dine hjerneceller må været gået tabt en aften i byen (;
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Uzhgi » 2. nov 2009 23:19

TerrificFalcon skrev:50kr * 2 for 2 brugte spil i Blockbuster og en tur i GameStop = Lego RB på dansk release.

100kr + 46 for Export = 146kr/45 sange = 3,24kr per sang.

Og du får et spil som du kan spille og derefter bytte ind, og dermed få endnu flere penge tilbage (hvis du bytter det ind hurtigt i GAME, så kan du sikkert tjene penge på det).

Selvfølgeligt, hver mand sin smag, men jeg foretrækker dælme det her, =D

i gamestop tilbuddet skal du også betale 200 kr
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf Psymatiq » 2. nov 2009 23:28

Foxx skrev:Det sjovt psymatig, i DJ Hero tråden kalder du det for Milk Hero.

Men du har selv spillet stort set alt hvad der hedder Guitar Hero og Rock Band, og nu hopper du også på Lego Rock Band.

Nogle af dine hjerneceller må været gået tabt en aften i byen (;


Hvorfor prøver du overhovedet at virke smart på nettet, uden at vide hvad du snakker om?

Guitar hero hoster 7 spil op om året i stedet for at lave DLC. I lego rock band kan man få alle sangene over i rock band 2 som er hoved platformen. Lego rock band er ikke lavet af HMX men er en solgt licens. Hvor Activison og Neversoft har købt brandet guitar hero fra HMX og som sagt spytter 7+ titler ud om året. Hyg dig med disk swapping.

Vdr tradein så ændre det ikke på at jeg får mit spil et sted i slutningen af den her uge ;) . Lego rb i slutningen af ugen vs den 27 novemeber ltder meget bedre i mine øre... Skal virkelig booste min score i rb2 med de sange :P .
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Foxx » 2. nov 2009 23:34

Psymatiq skrev:
Foxx skrev:Det sjovt psymatig, i DJ Hero tråden kalder du det for Milk Hero.

Men du har selv spillet stort set alt hvad der hedder Guitar Hero og Rock Band, og nu hopper du også på Lego Rock Band.

Nogle af dine hjerneceller må været gået tabt en aften i byen (;


Hvorfor prøver du overhovedet at virke smart på nettet, uden at vide hvad du snakker om?

Guitar hero hoster 7 spil op om året i stedet for at lave DLC. I lego rock band kan man få alle sangene over i rock band 2 som er hoved platformen. Lego rock band er ikke lavet af HMX men er en solgt licens. Hvor Activison og Neversoft har købt brandet guitar hero fra HMX og som sagt spytter 7+ titler ud om året. Hyg dig med disk swapping.


Min pointe er at du har købt alle Guitar Hero spil, alle Rock Band spil, og nu også Lego Rock Band.
Jeg synes det underligt at du i DJ Hero tråden, som er et helt andet gameplay fra GH, kan sidde og sige det er at malke, når du selv er tilhænger af alt hvad der er malket ud af GH og nu også Rock Band.

Hyg dig med bistanden og de få hjerneceller
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Psymatiq » 2. nov 2009 23:43

Foxx skrev:
Psymatiq skrev:
Foxx skrev:Det sjovt psymatig, i DJ Hero tråden kalder du det for Milk Hero.

Men du har selv spillet stort set alt hvad der hedder Guitar Hero og Rock Band, og nu hopper du også på Lego Rock Band.

Nogle af dine hjerneceller må været gået tabt en aften i byen (;


Hvorfor prøver du overhovedet at virke smart på nettet, uden at vide hvad du snakker om?

Guitar hero hoster 7 spil op om året i stedet for at lave DLC. I lego rock band kan man få alle sangene over i rock band 2 som er hoved platformen. Lego rock band er ikke lavet af HMX men er en solgt licens. Hvor Activison og Neversoft har købt brandet guitar hero fra HMX og som sagt spytter 7+ titler ud om året. Hyg dig med disk swapping.


Min pointe er at du har købt alle Guitar Hero spil, alle Rock Band spil, og nu også Lego Rock Band.
Jeg synes det underligt at du i DJ Hero tråden, som er et helt andet gameplay fra GH, kan sidde og sige det er at malke, når du selv er tilhænger af alt hvad der er malket ud af GH og nu også Rock Band.

Hyg dig med bistanden og de få hjerneceller


Jeg ejer ingen gh spil. Jeg låner dem af venner. Jeg ejer kun rock band spil. At du stadig ser rb som malkning uden at kommentere på min påstand viser at det er dig der skal på bistand. Og hvis du følger lidt med er jeg i slutningen af min pædagog uddanelse så bistand er næppe det jeg er på.

Kom med noget reel viden til diskussion i stedet for at flame. Det er der forkerte sted at lede efter en flamewar.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf TerrificFalcon » 2. nov 2009 23:50

Uzhgi skrev:
TerrificFalcon skrev:50kr * 2 for 2 brugte spil i Blockbuster og en tur i GameStop = Lego RB på dansk release.

100kr + 46 for Export = 146kr/45 sange = 3,24kr per sang.

Og du får et spil som du kan spille og derefter bytte ind, og dermed få endnu flere penge tilbage (hvis du bytter det ind hurtigt i GAME, så kan du sikkert tjene penge på det).

Selvfølgeligt, hver mand sin smag, men jeg foretrækker dælme det her, =D

i gamestop tilbuddet skal du også betale 200 kr


Lego: Rock Band står da til 1kr, ikke 200kr?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Lomilias » 3. nov 2009 00:01

Uha Lego Rock Band bliver simpelthen bare fantastisk. DJ Hero vare bare mega sell-out fra Activisions side, men Lego Rock Band må jeg bare eje før tid, for det ser bare helt vildt sejt ud. Det er bare rigtig nice at Rock Band aldrig ender som Activision og malker deres succeser.

Psymatiq syntes du ikke også bare at DJ Hero er total efterligning af Guitar Hero, i forhold til Lego Rock Band som bare er rigtig sejt og nyt?
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf WaspunK » 3. nov 2009 00:11

Lomilias skrev:Uha Lego Rock Band bliver simpelthen bare fantastisk. DJ Hero vare bare mega sell-out fra Activisions side, men Lego Rock Band må jeg bare eje før tid, for det ser bare helt vildt sejt ud. Det er bare rigtig nice at Rock Band aldrig ender som Activision og malker deres succeser.

Psymatiq syntes du ikke også bare at DJ Hero er total efterligning af Guitar Hero, i forhold til Lego Rock Band som bare er rigtig sejt og nyt?


Kids :roll:
Billede
WaspunK
Niveau 4
 
Indlæg: 391


Indlægaf Lomilias » 3. nov 2009 00:22

WaspunK skrev:
Lomilias skrev:Uha Lego Rock Band bliver simpelthen bare fantastisk. DJ Hero vare bare mega sell-out fra Activisions side, men Lego Rock Band må jeg bare eje før tid, for det ser bare helt vildt sejt ud. Det er bare rigtig nice at Rock Band aldrig ender som Activision og malker deres succeser.

Psymatiq syntes du ikke også bare at DJ Hero er total efterligning af Guitar Hero, i forhold til Lego Rock Band som bare er rigtig sejt og nyt?


Kids :roll:


Grown ups :roll:
Lomilias
 
Indlæg: 506


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster

cron