Xboxlife forum

Lips #1 tråden!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Lord Khazmir » 29. okt 2009 14:18

Er der nogen der kan hjælpe med hensyn til at sende udfordringer?

Jeg har modtaget og afsluttet en challenge fra Waspunk. Nu vil jeg så sende en challenge den anden vej. Dette havde jeg tænkt at gøre fra Mit Lips under venneoversigten.
Når jeg trykke A på Waspunk, så kan jeg kun få adgang til at se resultatet af vores sidste challenge - jeg kan ikke sende en challenge til ham. Det samme gør sig gældende i forhold til de andre, som jeg har udvekslet challenge med.
Jeg har forsøgt at se, om man via de enkelte sange kan sende en challenge til en ven, men det synes ikke at være tilfældet.

Er der nogen der kan hjælpe?
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf KIAMMI » 31. okt 2009 22:48

Jeg mener at kunne huske i lips1 at man først kan sende challenge til hinanden igen, når begge har været inde og se resultat.

Anyway har lige fået lips noh og er klar til challenges så udfordrer mig endelig :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf WaspunK » 31. okt 2009 23:12

Lord Khazmir skrev:Er der nogen der kan hjælpe med hensyn til at sende udfordringer?

Jeg har modtaget og afsluttet en challenge fra Waspunk. Nu vil jeg så sende en challenge den anden vej. Dette havde jeg tænkt at gøre fra Mit Lips under venneoversigten.
Når jeg trykke A på Waspunk, så kan jeg kun få adgang til at se resultatet af vores sidste challenge - jeg kan ikke sende en challenge til ham. Det samme gør sig gældende i forhold til de andre, som jeg har udvekslet challenge med.
Jeg har forsøgt at se, om man via de enkelte sange kan sende en challenge til en ven, men det synes ikke at være tilfældet.

Er der nogen der kan hjælpe?


Jeg har ikke lige haft lips i maskinen og se på hvem der vandt men skal nok gøre det så vi kan battle igen :)
Billede
WaspunK
Niveau 4
 
Indlæg: 391


Indlægaf KIAMMI » 31. okt 2009 23:43

wasp, du sender også bare udfordringer, jeg har alle sangene, men foretrækker at spille dlc og sange fra lips number one hits (da jeg lige har fået det :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Lord Khazmir » 2. nov 2009 15:28

Jeg tror du har ret - jeg kan i alle fald udfordre igen.

- men naturligvis først når jeg har gennemført de tre der ligger pt. - mange tak skal I have - jeg gennemfører dem i aften eller i morgen.

KIAMMI skrev:Jeg mener at kunne huske i lips1 at man først kan sende challenge til hinanden igen, når begge har været inde og se resultat.

Anyway har lige fået lips noh og er klar til challenges så udfordrer mig endelig :)
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf KIAMMI » 2. nov 2009 16:38

damn wasp, der fik jeg klø :)
din tur til at vælge en sang :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Lord Khazmir » 5. nov 2009 10:24

Damn du er hård til Lips TireBurner.
Jeg var jo ikke en gang i nærheden af dig og jeg kan se du ligger godt til på ranglisterne (i forhold til mig i det mindste :? ).
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Cloudy » 5. nov 2009 12:06

Spillet er på vej til mig igen :)

Så hvis nogen tør udfordre mig i løbet af en uges tid, så bare tilføj mig til friendslisten.

Men kun hvis i tør :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf TireBurner » 5. nov 2009 20:34

Lord Khazmir skrev:Damn du er hård til Lips TireBurner.
Jeg var jo ikke en gang i nærheden af dig og jeg kan se du ligger godt til på ranglisterne (i forhold til mig i det mindste :? ).


Jamen jeg takker og bukker...Man går vel op i det ;-)

Jeg er altid frisk på flere challenges - jeg kæmper stadig for at få achievement'en for at vinde 20 :-D
TireBurner
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf KIAMMI » 5. nov 2009 20:37

så bare udfordrer mig, jeg kan se at du generelt er bedre end mig æv :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf TireBurner » 5. nov 2009 21:22

KIAMMI skrev:så bare udfordrer mig, jeg kan se at du generelt er bedre end mig æv :)

...Og jeg sidder nu spændt og venter på du synger udfordringen 2. gang ;-)

Du er iøvrigt mere end velkommen til at vælge en udfordringssang bagefter :)
TireBurner
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf KIAMMI » 5. nov 2009 21:40

det var en ond ond sang du gav mig der!
lady gaga , damn you :D
men jeg er færdig og vandt MUUUUY GRANDE
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf KIAMMI » 5. nov 2009 21:43

udfordring er sendt, jeg ved dog ikke om du har sangen.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf TireBurner » 5. nov 2009 21:50

Indrømmet - Just Dance er langt fra en af de nemme :-)
Og jojo, har skam Marvin Gaye - er i gang...
TireBurner
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf KIAMMI » 5. nov 2009 22:02

jeg har alle dem man kan købe (dog ikke alle 5packs sangene desværre,
iøvrigt kommer der marvin gaye 3 pack i næste :D
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron