Xboxlife forum

Rodeo Bass Coupler

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rodeo Bass Coupler

Indlægaf Fjerdue » 6. okt 2009 13:55

Hey

Jeg har for et stykke tid siden anskaffet mig en destroyer så nu sidder jeg her med 2 pedaler og overvejer at købe GH5 for expert+...
Så ville vide om man kan bruge denne coupler
http://rockbandparts.com/bass_coupler.html
hvis man har en destroyer og en rb2 stock pedal? Eller er der andre billigere løsninger andet end splitter da man ikke kan holde den ene pedal nede og samtidig bruge med sådan en

på forhånd tak
Fjerdue
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Améndir » 6. okt 2009 18:02

Ja du kan bygge en selv...
Der er skemaer over hele nettet til hvordan. Det er i bund og grund ikke så fandens svært, hvis man kan læse og ved hvordan en loddekolbe virker.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf Fjerdue » 6. okt 2009 18:48

Ok det må prøves..
Tak
Fjerdue
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Rodeo Bass Coupler

Indlægaf KIAMMI » 6. okt 2009 20:45

Fjerdue skrev:Hey

Jeg har for et stykke tid siden anskaffet mig en destroyer så nu sidder jeg her med 2 pedaler og overvejer at købe GH5 for expert+...
Så ville vide om man kan bruge denne coupler
http://rockbandparts.com/bass_coupler.html
hvis man har en destroyer og en rb2 stock pedal? Eller er der andre billigere løsninger andet end splitter da man ikke kan holde den ene pedal nede og samtidig bruge med sådan en

på forhånd tak

amendir har ret, det er nemt at lave, men jeg har selv anskaffet mig sådan en roadie2 har lavet en tråd om det, det virker upåklageligt, har givet ca 300 kr for den, kan også bruges til ion hvis man spiller med sådan et, jeg har rb2 Stock og pedal+destroyer pedal.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Fjerdue » 7. okt 2009 13:31

Améndir skrev:Ja du kan bygge en selv...
Der er skemaer over hele nettet til hvordan. Det er i bund og grund ikke så fandens svært, hvis man kan læse og ved hvordan en loddekolbe virker.

Hmm... Har siddet og kigget lidt rundt på nettet men kan ikk rigte finde sådan et skema...
Nogen der ved hvor jeg kan finde et?
Fjerdue
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf WollaMan » 7. okt 2009 15:52

Jeg havde linket til noget helt forkert...

Jeg ser lige om jeg kan finde et andet link.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron