Xboxlife forum

RB patch

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

RB patch

Indlægaf superman001DK » 25. sep 2009 14:41

Der er kommet ny patch til RB, men har ikke selv mulighed for at hente nu. Følgende features skulle bl.a. være implementeret, er der nogle der kan bekræfte?

- ION drums sensitivity
- Lips wireless mics
- Star tracking* / sorting
- Musikshoppen kan browses mens der hentes sange

*For at få stjerner skal man tilsyneladende slå sin gamle score på en sang.

Link til RB forum

Now what's for DLC?
Cheers...
superman001DK
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Indlægaf Vultures » 25. sep 2009 14:52

Gud, hvor bliver det rart, at man kan browse mens man henter! Ubeskriveligt dejligt.

Star tracking skal nok også blive underholdende :P
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Psymatiq » 25. sep 2009 17:46

Vultures skrev:Gud, hvor bliver det rart, at man kan browse mens man henter! Ubeskriveligt dejligt.

Star tracking skal nok også blive underholdende :P


dog virker det af bæ hvis man har 794 sange og de fleste sange allerede er GS eller FC eller bare toppen af hvad jeg kan. For den updater intet ellers.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf TerrificFalcon » 25. sep 2009 17:54

Du kan vel nakke en af dine data files på din harddisk, og dermed slette dine scores? Ganske vidst ikke det fedeste, men det burde vel kunne lade sig gøre?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Vultures » 25. sep 2009 17:55

Psymatiq skrev:
Vultures skrev:Gud, hvor bliver det rart, at man kan browse mens man henter! Ubeskriveligt dejligt.

Star tracking skal nok også blive underholdende :P


dog virker det af bæ hvis man har 794 sange og de fleste sange allerede er GS eller FC eller bare toppen af hvad jeg kan. For den updater intet ellers.


Den forstod jeg ikke lige. Men har endnu ikke fået hentet updaten, så formentlig derfor.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf TerrificFalcon » 25. sep 2009 17:57

Der kommer ikke nogle stjerner op, som så kan trackes, medmindre at du slår den score du allerede har lavet på sangene - og Psymatiq kan ikke slå langt de fleste af sine 794 scores, hvilket gør at han ikke rigtigt kommer til at bemærke den del af opdateringen - hvilket er bæ.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf KIAMMI » 26. sep 2009 21:35

læs det her og bliv klogere og vent med at slet save filer

http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=166278
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf The Test Driver » 27. sep 2009 07:11

Hvad mener de med Ion drums sensitivity? Bliver de mere følsomme?
Min Youtube-profil
.-/.../--././.-.//../.../-//-../.././/.../-.-./..../---/-.-/---/.-../.-/-.././-./.../.-/..-/-.-././/.-/..-/..-.//-.././--//...-/.-/-./../.-../.-.././-....-/./../.../
The Test Driver
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Indlægaf WollaMan » 27. sep 2009 09:51

The Test Driver skrev:Hvad mener de med Ion drums sensitivity? Bliver de mere følsomme?


Nej, men jo hårdere du slår jo højere lyd :D

Det er faktisk rigtig fedt. Jeg kunne dog godt tænke mig at vide om det kun er mig der får en "meget" lav lyd når man spiller for at aktivere overdrive, og jeg har altså prøvet at slå hårdt :wink:
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Spunk » 27. sep 2009 10:33

ION sensitivity er got nok fail. Man skal virkelig give dem tæsk, før man kommer op på 75% af hvor højt det var før

EDIT: Så lavt er det ikke, men imo ser det ud som om det virker bedre på stock kittet til RB2
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf WollaMan » 27. sep 2009 10:37

Spunk skrev:ION sensitivity er got nok fail. Man skal virkelig give dem tæsk, før man kommer op på 75% af hvor højt det var før

EDIT: Så lavt er det ikke, men imo ser det ud som om det virker bedre på stock kittet til RB2


Så er det ikke bare mig. Det er faktisk lidt skuffende, for man kan næsten ikke høre når man laver fills, og inden trommerne går igang er den også ret lav. Man kan dog høre det der.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Spunk » 27. sep 2009 11:17

Præcis.
Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf The Test Driver » 27. sep 2009 13:18

Bliver sjovt at prøve, når jeg får gang i trommerne igen :D Det kan være jeg skal ændre min spillestil lidt, jeg plejer nemlig at slå ret blødt.

Men hvis psymatiq havde Ions, ville trommelyden nok overdøve alt andet, så hårdt han slår :D
Min Youtube-profil
.-/.../--././.-.//../.../-//-../.././/.../-.-./..../---/-.-/---/.-../.-/-.././-./.../.-/..-/-.-././/.-/..-/..-.//-.././--//...-/.-/-./../.-../.-.././-....-/./../.../
The Test Driver
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Indlægaf Uzhgi » 29. sep 2009 18:28

forstår ikke helt hvad i mener med star tracking problemet?
efter at have hentet updaten står alle mine sange med det antal stars jeg har fået på dem indtil videre... jeg behøver altså ikke slå mine gamle scores for at få indført sangene i star tracking?
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf WollaMan » 29. sep 2009 18:48

Mine gør ikke, og nu har jeg kæmpet for at slå rekorder, men har satme kun slået 5 af dem :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron