Xboxlife forum

The Beatles Rock Band Tråden

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf spif2001 » 10. sep 2009 06:16

Dvs kedeligt p.g.a. det er for nemt? Så passer det perfekt til mig! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Mogwai » 10. sep 2009 06:23

spif2001 skrev:Dvs kedeligt p.g.a. det er for nemt? Så passer det perfekt til mig! :D

Ud fra de Youtube klip jeg har set er Expert guitaren ikke særlig udfordrende. Men nu er Beatles spillet nok også mere møntet på folk som faktisk kan lide musik, end bare at sidde og zerge Through the Fire and Flames :P

Har spillet, dog går der lige lidt tid inde jeg får det smidt i maskinen. Glæder mig sgu.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Psymatiq » 10. sep 2009 06:28

spif2001 skrev:Dvs kedeligt p.g.a. det er for nemt? Så passer det perfekt til mig! :D


Til sidst sad vi og slog hinanden mens vi gammede lol. Prøv at spil dear prudence med en arm der bare er lammet af ens tumpoe ven lol.

Det blev endnu bedre da min ven ikke fik 24 timers acheivmenten....
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf KIAMMI » 10. sep 2009 18:04

Psymatiq skrev:kørte det igennem med en ven...

gab sry men alt for kedeligt

God musik no doubt..men gab

Vi manglede gold star på et par sange men ellers var det hovedsagligt fc på fc.


spil og syng samtidigt, så er det sværere og meget mere underholdende!
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf CaptainKicker » 10. sep 2009 18:11

Jeg er i hvertfald ligeglad med det er nemt. Det er Beatles! Det bedste musik man kunne smide i et spil!

Til jer, der ikke kender charten til den nye DLC, så har jeg smidt en video op, med mit første forsøg.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c13z61GoDJA&feature=channel_page[/youtube]
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2009 18:37

Pfft, nemt er det måske, men jeg tør vædde med at ingen af jer her fra forummet har 1000 gamerscore i det inden år 2010 - ej heller før sommeren 2010.

Der er MASSERE af indhold at komme efter, så skide være med om det er nemt - det er sjovt, og der kan lægges mange timer i det, =D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf CaptainKicker » 10. sep 2009 18:39

Meget enig med Terricify!

Går ej efter gamerscore, går efter det sjove.

Bedste musik spil!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2009 19:09

Jeg går også efter at have det sjovt, men jeg ser Gamerscore som en spilforlænger - jeg bliver i hvert fald ved med at spille det, indtil at jeg kan få GS på de sange det nu kræver, så jeg kan få Ringo/George/John/Paul gamerpicsne!

Og så skal jeg jo også lige have alle photos, og dermed også den sidste prize jeg mangler, etc.

Og så er der jo bare den generelle re-playability, og jeg skal sgu også igennem spillet 3 gange til, en med hvert instrument, =D!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Thit » 10. sep 2009 20:01

Så kom dagen eeeendelig, og wauw hvor det må siges at leve op til alle forventninger! :)

Har kun spillet det en smule so far, men haft det super skægt og kan sagtens se en lang levetid for RB:Beatles. Grafikken er virkelig ud over det sædvanlige, og man kan helt fortabe sig i den gennemførte stil i menuer, mellemsekvenser og under gameplay.

Alle der ikke har prøvet sangdelen med 3-parts harmonier, går virkelig glip af noget skal det lige siges!
Det er også rart at mange af spillets achievements ikke har noget krav til hvilken sværhedsgrad man skal spille på, for det er voldsomt underholdende at synge i kor, selv på easy hvor alle kan være med.

Jeg havde to venner på besøg igår, og byggede dette fantastiske setup så vi kunne spille som full band: http://i51.photobucket.com/albums/f365/ ... s/mics.jpg
haahaha, så legendarisk! :D
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf CaptainKicker » 10. sep 2009 20:05

Thit skrev:Jeg havde to venner på besøg igår, og byggede dette fantastiske setup så vi kunne spille som full band: http://i51.photobucket.com/albums/f365/ ... s/mics.jpg
haahaha, så legendarisk! :D


Damn, jeg skal finde flere venner, som jer!

Kæft det ser hygge ud. Af dem jeg spiller med, er jeg den eneste der rigtig tør og give den gas på vokal osv.!

Men det ser sgu hyggeligt ud :)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Bassel » 10. sep 2009 20:08

Jeg er selv meget glad for Beatles, men tror desværre ikke jeg kommer til at købe spillet i den nære fremtid. Det ville simpelten kede mig for meget, da jeg er en hardcore drummer. (haha).

Men fedt setup Thit! ;)
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf TerrificFalcon » 10. sep 2009 22:14

Har du set chartsne, Bassel?

Jeg er da også forholdsvis god på trommer, omend at jeg er dårligere end dig, men jeg havde en god tur igennem spillet, og nogle af sangene fik jeg sgu ikke lige 5 stjerner på, på første forsøg - det er altså klart et køb værd, hvis du kan lide The Beatles!

EDIT: Faktisk failede jeg EN enkelt gang, igennem hele spillet. Det var på Within You Without You / Tommorow Never Knows;

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=crTt4c2O2pU[/youtube]


Jeg blev nemlig så optaget af det ekstremt smukke Dreamscape efter 1:50, at jeg glemte at spille... :oops:
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf staalmanden » 11. sep 2009 07:54

CaptainKicker skrev:Jeg er i hvertfald ligeglad med det er nemt. Det er Beatles! Det bedste musik man kunne smide i et spil!

Til jer, der ikke kender charten til den nye DLC, så har jeg smidt en video op, med mit første forsøg.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c13z61GoDJA&feature=channel_page[/youtube]


Kan bare ikke være mere enig. Til dem der gerne vil udfordres på sværheden, findes der en masse gode og superfede sange i f.eks. RB2.

The Beatles er bare et alletiders "feel-good" spil som man bare skal sidde og nyde, og alt afhængig er ens evner kan det stadig byde på lidt modstand.

Har spillet det en del siden i onsdags og bliver bare i godt humør af at spille det og det mest chokerende er, at jeg slet ikke fokuserer på achievements fordi det er så godt :-)
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Indlægaf The Test Driver » 11. sep 2009 08:10

Hahaha, jeg så lige en video med den sang, der skulle være den sværeste i spillet. Jeg vil nok hellere kalde den "den mindst nemme"... for satan da, det spil mangler nogle sværere sange :D Det kan da godt være man synes sangene er gode, men hvis det virkelig er det eneste der tæller, så vil jeg foreslå at købe en CD med the Beatles.

Og grafikken ligner jo Frets on Fire på en prik! Så hvis man virkelig gerne vil spille The Beatles, så hent Frets on Fire, og der findes garanteret masser af The Beatles charts, som brugerne har lavet.

Rock Band: The Beatles holder jeg mig langt væk fra...
Min Youtube-profil
.-/.../--././.-.//../.../-//-../.././/.../-.-./..../---/-.-/---/.-../.-/-.././-./.../.-/..-/-.-././/.-/..-/..-.//-.././--//...-/.-/-./../.-../.-.././-....-/./../.../
The Test Driver
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Indlægaf CaptainKicker » 11. sep 2009 08:21

The Test Driver skrev:Hahaha, jeg så lige en video med den sang, der skulle være den sværeste i spillet. Jeg vil nok hellere kalde den "den mindst nemme"... for satan da, det spil mangler nogle sværere sange :D Det kan da godt være man synes sangene er gode, men hvis det virkelig er det eneste der tæller, så vil jeg foreslå at købe en CD med the Beatles.

Og grafikken ligner jo Frets on Fire på en prik! Så hvis man virkelig gerne vil spille The Beatles, så hent Frets on Fire, og der findes garanteret masser af The Beatles charts, som brugerne har lavet.

Rock Band: The Beatles holder jeg mig langt væk fra...


Det handler ikke kun om charts, det handler også om at nyde spillet.

Først og fremmest. Grafikken er meget flot. Det får i hvertfald Rock Band 2, til at ligne FOF.

For det andet, det er et spil, hvor alle kan være med. Altså min morfar så jeg havde det, og han var helt vild med tanken om et Beatles spil, og synes at det er rigtig godt, og meget bedre end det larm, jeg plejer at spille i Rock Band 2.

Og så bare det, at følge Beatles igennem deres karriere, via. Story-mode gør det hele meget bedre. Det er sjovt at unlocke fotos fra deres tid, og læse historien til hver enkelt foto. De dreamscapes man ser, er prikken over i'et. Jeg tager mig selv i, at jeg nogen gange kigger mere på dreamscapesne, og ender med at misse en del noder, mest fordi det er det, der gør spillet ekstremt godt.

Selvfølgelig. Hvis man ikke kan lide Beatles, eller nemme charts, så kan jeg godt forstå man ikke gider have det.

Men så længe man ikke har prøvet det, så er det altså svært at kritisere det og sammenligne med Rock Band 2.

Alt i alt; Den nok mest solide setliste, fantastiske dreamscapes, bedste story-mode i et musikspil, udemærket charts og vigtigst af alt; God musik.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron