Xboxlife forum

The Beatles Rock Band Tråden

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf MiLuA » 7. sep 2009 22:08

Jeg skal lige være helt sikker: Hvis jeg køber The Beatles: Rock Band med alle instrumenter, så vil det vel også fungere med Rock Band 2, ikke?
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf Aberrant Simon » 7. sep 2009 22:39

MiLuA skrev:Jeg skal lige være helt sikker: Hvis jeg køber The Beatles: Rock Band med alle instrumenter, så vil det vel også fungere med Rock Band 2, ikke?


Jo
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf KIAMMI » 7. sep 2009 23:41

Thit skrev:Bliver det for nemt, må man jo igang med at spille og synge samtidig ;)
Med mikrofonstativ er der ingen undskyldninger.

Da jeg spillede det virkede det til at det at ramme anden- eller tredjestemmen var noget af en udfordring, selv for en øvet rb-sanger!


Thit jeg er klar VOXTAR, jeg har LIGE bestilt sådan et rockband universal stativ fra billigspil.dk, og har det forhåbentlig til beatles release :)
Det skal nok blive sjovt :)

help i need somebody heeeeeelp :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf TerrificFalcon » 9. sep 2009 10:56

Så er det hevet hjem - ganske vidst havde jeg en meget nedern tur hjem med spillet, men hvad fanden - så længe at jeg kan spille det.

Er der nogen der har fået en kode til avatar tøj, eller de 3 gratis sange man burde kunne få? I den lokale GameStop havde de kun pre-order koder, og på bagsiden af min manual er der en kode på 20 cifre, og et link til en side der ikke virker - just great...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf spif2001 » 9. sep 2009 10:58

Det er ikke kun i dag de pre-order koder virker vel? Jeg kan nemlig ikke hente mit før i morgen...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf CaptainKicker » 9. sep 2009 11:02

Jeg fik ingen koder med. De havde ikke modtaget nogen i Silkeborg.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf KIAMMI » 9. sep 2009 12:44

samme her, får først koden imorgen :(
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf spif2001 » 9. sep 2009 12:51

Kan se at All You Need Is Love er lagt op på xbox.com til 160 point: http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... 00454108b1

Er det den man får en kode til?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf TerrificFalcon » 9. sep 2009 13:16

Det er rygtet - og vidst nok også bekræftet - at man på The Beatles: Rock Band siden vælger, hvilke sange man vil have, ud af 10 forskellige fra kommende albums.

Altså kan du sagtens tage og købe den, =D
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Nasty Beaver » 9. sep 2009 13:19

Til jer der har fået det: Er der noget ved det så?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf KIAMMI » 9. sep 2009 13:34

TerrificFalcon skrev:Det er rygtet - og vidst nok også bekræftet - at man på The Beatles: Rock Band siden vælger, hvilke sange man vil have, ud af 10 forskellige fra kommende albums.

Altså kan du sagtens tage og købe den, =D


http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=162926
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf KIAMMI » 9. sep 2009 13:36

M!kk3l skrev:Til jer der har fået det: Er der noget ved det så?

Jeg har kun prøvet quickplay, men indtil videre er det genialt!!,
jeg prøver at spille expert vocal OG guitar samtidigt, det må jeg sige er udfordrende, men rigtig underholdende!!!
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf TerrificFalcon » 9. sep 2009 14:07

Uden tvivl det bedste musikspil jeg nogensinde har spillet - det er simpelthen bare super. Den måde fotoer, facts, etc. fungerer er megafedt!

Jeg er fandeme tilfreds med det! Hands down, så kan det godt være at jeg er fanboy, men det er kræftedeme et mesterværk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf CaptainKicker » 9. sep 2009 14:09

FANTASTISK SPIL!

Pissegodt i Story mode, og super gode sange!

Og på første forsøg;

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Ink129 » 9. sep 2009 14:45

CaptainKicker skrev:FANTASTISK SPIL!

Pissegodt i Story mode, og super gode sange!

Og på første forsøg;

Billede


Jeg har også lige taget den 100% på guitar på min første gennemspilning af sangen. Ville egentlig bare lige tage én af de to solo'er deri 100% for at få achievementen dertil, men som bonus tog jeg hele sangen uden fejl- good stuff, hehe :D

Faktisk en rigtig sjov sang, selvom den ikke er alt for svær. Men sådan synes jeg generelt, at spillet er: enormt sjove sange at spille, selvom man som guitar-veteran ikke får den største udfordring. Spillet er bare sat fantastisk godt sammen med rigtig gode numre. Selv bas'en virker fantastisk indtil videre.

God hyldest til The Fab 4, helt sikkert! :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron