Xboxlife forum

The Beatles Rock Band Tråden

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf CaptainKicker » 25. aug 2009 17:50

Jeps, Lips og Singstar microfoner kan bruges i spillet. Kæmpe plus!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf bendix90 » 3. sep 2009 18:19

De sange som man får med når man forudbestiller spillet - kan de også købes på marketplace?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf Gamemakerman » 3. sep 2009 18:26

Thit skrev:..og jeg fik endda at vide af en Harmonix ansat at selv SingStar-mikrofoner er kompatible med spillet.


Bruger da selv trådløse SingStar mikrofoner til mit Rock Band 2 PS3 :)
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Thit » 3. sep 2009 22:41

Gamemakerman skrev:Bruger da selv trådløse SingStar mikrofoner til mit Rock Band 2 PS3 :)


virkelig? :D
wauw, det var alligevel rart nok at vide. Har hele tiden troet at singstar-mics kun duede til den éne ting de var lavet til.

Men er det så kun de trådløse mics der duer i RB2, eller begge varianter?
..oog er der ikke også noget med at alle PS3'er på mystisk vis er bagudkompatible netop med Singstar spil til PS2?
Nu kører jeg det vist lidt offtopic, men jeg vil vildt gerne lige ha det helt på det rene :)
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Gamemakerman » 4. sep 2009 07:41

Thit skrev:
Gamemakerman skrev:Bruger da selv trådløse SingStar mikrofoner til mit Rock Band 2 PS3 :)


virkelig? :D
wauw, det var alligevel rart nok at vide. Har hele tiden troet at singstar-mics kun duede til den éne ting de var lavet til.

Men er det så kun de trådløse mics der duer i RB2, eller begge varianter?
..oog er der ikke også noget med at alle PS3'er på mystisk vis er bagudkompatible netop med Singstar spil til PS2?
Nu kører jeg det vist lidt offtopic, men jeg vil vildt gerne lige ha det helt på det rene :)


Den opfatter også den almindelige dongle, så er helt sikker på at den kan bruges med spillet. Man skal lige skrue lidt op for sensitiviteten, men ellers fungerer det ganske fint. Stort set alle PS2 skiver af SingStar kan bruges på PS3, dog så skal man boote spillet op med et PS3 SingStar spil, da man så kan skifte disk og indlæse skivens sangdata.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Aberrant Simon » 4. sep 2009 09:51

Det er bare fedt at Harmonix vil lave et spil med det band, masser moderne mennesker høre ikke The Beatles, men med dette musik spil, kan lysten til The Beatles være stor.
Det er stort, at Harmonix laver dette spil.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf spif2001 » 4. sep 2009 10:06

Aberrant Simon skrev:Det er bare fedt at Harmonix vil lave et spil med det band, masser moderne mennesker høre ikke The Beatles, men med dette musik spil, kan lysten til The Beatles være stor.
Det er stort, at Harmonix laver dette spil.

+ at de får en ny målgruppe med på vognen. Sådan nogen som mig f.eks. ;)

Før The Beatles RB ville jeg ikke røre musikspil med en ildtang. Nu har jeg købt instrumenter og RB2 og bestilt Beatles. Så har det bare at være godt! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 6. sep 2009 06:18

Metacritic: 89

Slet ikke dårligt, for et stand alone musik produkt, vel?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Psymatiq » 6. sep 2009 06:42

spif2001 skrev:Metacritic: 89

Slet ikke dårligt, for et stand alone musik produkt, vel?


så en på justin.tv der spillede det.

Virke ret let noget der var tiered som tier 6 ville max blive set som tier 3 i rock band 2. Eneste solo der var små krævende var soloen i The end. Alle andre soloer var piece of cake Men overall var det virkelig godt sat sammen.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf spif2001 » 6. sep 2009 06:51

Psymatiq skrev:
spif2001 skrev:Metacritic: 89

Slet ikke dårligt, for et stand alone musik produkt, vel?


så en på justin.tv der spillede det.

Virke ret let noget der var tiered som tier 6 ville max blive set som tier 3 i rock band 2. Eneste solo der var små krævende var soloen i The end. Alle andre soloer var piece of cake Men overall var det virkelig godt sat sammen.

Så passer det perfekt til mig. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Thit » 6. sep 2009 08:20

Bliver det for nemt, må man jo igang med at spille og synge samtidig ;)
Med mikrofonstativ er der ingen undskyldninger.

Da jeg spillede det virkede det til at det at ramme anden- eller tredjestemmen var noget af en udfordring, selv for en øvet rb-sanger!
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Spunk » 6. sep 2009 09:54

Spunk
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf CaptainKicker » 6. sep 2009 10:15

IGN gav det 9.0
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf PhantomRay » 7. sep 2009 20:43

Jeg har spillet det siden fredags og jeg kan kun give det mine største recommendations!
Hvis du er Beatles fan er det en no brainer, KØB DET! Der er så meget guf i det spil (photo's, videoer, behind-the-scenes stuff, at man føler sig direkte hjemme) og så er sang valget utroligt godt balanceret.
Er du ikke beatles fan, men er glad for Musik-spil, så vil jeg sige at du skal giv edet en STOR chance! Det fantastisk når man har party og man gamer 6 personer og spiller "Back in The U.S.S.R"

Mikrofon-hamoni (3 mikrofoner) er så sjovt at man tror det er løgn. Det giver en endnu bedre stemning når man er sammen med en masse venner og man endelig ikke er alene om at skulle udstille sig selv ved, at skulle være den der rent faktisk TØR synge (:

Hvis en personer spiller på Easy, har personen automatisk No-fail (super plus herfra), desuden kan no-fail nu slås til i menu'en hvor man vælger instrument.

Trommerne: De til tider lange "fill-ins" (star-power activator) er væk og der vil istedet komme ét MEGET kort afbræk i sangen hvor man stadig skal ramme Grøn for at aktivere sin star power, men der er langt bedre flow i spillet nu end i RB/RB 2 efter min mening, da man forbliver i rytmen.

Dreamscapes er fantastisk!!! Det skal opleves!

Leaderboards er blevet langt nemmere! Derudover kan man nu (ud fra sangen i menu'en) se ens højeste score, star-rank og hvilken sværhedsgrad det var på.

Art/gfx i spillet er vidunderlig at se på og specielt dreamscape moments er fantastiske. Lyden er bare Top-notch!

Jeg spiller personligt mest på trommer og hopper her og der på Vocals, men nej, jeg synes ikke spillet er "overdrevet svært", men det har helt klart sine moments hvor det bliver tricky. Det er The Beatles og ikke Metallica vi snakker om (:
Jeg spiller normalt på Hard i RB2, men er begyndt fast at spille på Expert i The Beatles. Vocals køre jeg stadig expert fra RB2 til Beatles (:

Dette var blot nogen af de indtryk jeg har fået af spillet
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Indlægaf Foxx » 7. sep 2009 20:48

Spillet er hurtigt overstået:(
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron