Xboxlife forum

Overvejer at anskaffe mig et musik spil ?

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Overvejer at anskaffe mig et musik spil ?

Indlægaf bR4NDT » 2. maj 2009 20:31

Ja jeg kender jo godt Guitar hero, Rock band osv.
Men jeg er 14 år og syntes jeg er lidt for gammel til at ha' en guitar eller trommesæt stående på mit værelse. Men har set at mange spiller det.

Så ville bare lige høre jeres mening og hvorfor jeg skal/ikke skal købe Guitar hero, Rock band osv.

Og skriv lige hvad for et spil i syntes er bedst og hvorfor :)

På forhånd tak.
Mvh. bRANNNDT
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Indlægaf Bassel » 2. maj 2009 20:45

Jeg er 15 år, og kender godt det med pladsmangel. Jeg har et ION Drumrocker set som faktisk fylder en stordel af mit 12 kvardratmeters værelse. Dette kan godt være en smule irriterende, og jeg har derfor også haft tanker om at sælge det.

Hvis du gerne vil imponere venner og veninder, er det måske ikke det fedeste at have guitar hero stående på forreste række, men det er jo op til hver enkelt. Jeg har nu ikke så meget imod det.

Jeg hælder selv mest til Rock band, da det har et langt større udvalg af DLC og vocals, er LANGT sjovere i Rock band. Igen, det er bare min mening.

Det er op til dig selv om du syntes du er for gammel. Når du nu spørg efter min mening, mht. til spil så hælder jeg mest til Rock Band.
Billede
Bassel
Niveau 4
 
Indlæg: 598


Indlægaf Cloudy » 2. maj 2009 20:52

Hvis du synes du er for gammel med 14 år hva dælen tror du så dine venner/veninder siger til at du står og opfører dig som en tosse foran kameraet til youre in the movies hehe.

Ej ville bare sige at du jo altid kan pakke guitaren væk selvom det nok blir lidt sværere med trommerne :)
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf PsyzRX661 » 2. maj 2009 20:53

Hvis ikke folk bliver imponeret af plastik instrumenterne, så lad dem dog spille med :D Jeg har endnu ikke mødt et menneske på min alder (16) der ikke har syntes det var sjovt :)
PsyzRX661
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Indlægaf bR4NDT » 2. maj 2009 20:56

Alle kender jo guitar hero det er 2-3 år gammelt eller sådan noget så de har prøvet det. Så kan nok ikke imponere. Men vil overveje bare at købe med Guitar.

Lyder det okay kun med Guitar og hvilken spil skal jeg så vælge tænker også lidt på online delen ?
FIFA 11 OG COD:BO!
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Indlægaf morten p » 2. maj 2009 21:34

bR4NDT skrev:Alle kender jo guitar hero det er 2-3 år gammelt eller sådan noget så de har prøvet det. Så kan nok ikke imponere. Men vil overveje bare at købe med Guitar.

Lyder det okay kun med Guitar og hvilken spil skal jeg så vælge tænker også lidt på online delen ?

Hvis du kan lide Metallica, kunne du jo købe Guitar Hero Metallica.. World Tour har ifølge mig, rigtig mange dårlige sange. Som de fleste andre, så vil jeg måske også anbefale Rock Band (har det ikke selv, men har prøvet det).
Og ja, det lyder okay kun med guitar... spiller selv ikke på andet :P Online delen bruger jeg næsten aldrig...
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf bR4NDT » 2. maj 2009 21:50

Okay er det også let med gamerscore, og sidder du så bare alene og stener guitar hero ?

Sådan noget hader jeg, elsker online så føler man sig ikke alene ligesom i singleplayer. Selvf spiller jeg singleplayer men syntes nogen spil kan blive for kedelige.
FIFA 11 OG COD:BO!
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Indlægaf Psymatiq » 2. maj 2009 21:57

GHWt har elendig multiplayer og Metallica er en nok en tand for højt et niveau at starte på. Jeg ved godt at der er forskellige sværhedsgrader men det meste Metallica er higher tier sange. Imo køb Rock band 2, super fed multiplayer. Der er carrer via world tour hvor du spiller gigs over hele verden. Der er nu over 500 sange du kan downloade fra XBL oven i de 104 du starter ud med. Hvis du kan få fingrene i rb1 kan du få sangene fra rb1 over til rb2 for 400 MS points. Rb er bare bedre. Jeg kan ikke udtale mig om GH m da jeg ikke har det endnu men RB2 er og bliver det bedste multiplayer rhytm spil. Og singel player er også super fint.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Overvejer at anskaffe mig et musik spil ?

Indlægaf Aberrant Simon » 2. maj 2009 22:06

bR4NDT skrev:Ja jeg kender jo godt Guitar hero, Rock band osv.
Men jeg er 14 år og syntes jeg er lidt for gammel til at ha' en guitar eller trommesæt stående på mit værelse. Men har set at mange spiller det.

Så ville bare lige høre jeres mening og hvorfor jeg skal/ikke skal købe Guitar hero, Rock band osv.

Og skriv lige hvad for et spil i syntes er bedst og hvorfor :)

På forhånd tak.
Mvh. bRANNNDT


Er DU for GAMMEL til et musik spil? Nej ...
Lad os se, hvor mange fra alderen 10 - 40 har et musik spil ELLER har prøvet et musik spil og har tænkt "Det var da egentlig godt alligevel" ...
RIGTIG MANGE.
Første gang jeg købte Guitar Hero 3 tænkte jeg os at det sikkert ser dum ud at spille på en plastik guitar. Dog fandt jeg ud af det er sjovt.
Jeg synes at Musik spil er fantastisk! Det er rigtig sjovt især når man spiller man andre. Det kan anbefales.
Men jo det fylder meget, jeg har ION trommerne som fylder lidt, GH: WT's trommer og Rock Band 1 trommerne nede i kælderen. Samme med guitarene det ligger os i kælderen undtagen 1.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Overvejer at anskaffe mig et musik spil ?

Indlægaf skovbo » 2. maj 2009 22:10

Aberrant Simon skrev:
bR4NDT skrev:Ja jeg kender jo godt Guitar hero, Rock band osv.
Men jeg er 14 år og syntes jeg er lidt for gammel til at ha' en guitar eller trommesæt stående på mit værelse. Men har set at mange spiller det.

Så ville bare lige høre jeres mening og hvorfor jeg skal/ikke skal købe Guitar hero, Rock band osv.

Og skriv lige hvad for et spil i syntes er bedst og hvorfor :)

På forhånd tak.
Mvh. bRANNNDT


Er DU for GAMMEL til et musik spil? Nej ...
Lad os se, hvor mange fra alderen 10 - 40 har et musik spil ELLER har prøvet et musik spil og har tænkt "Det var da egentlig godt alligevel" ...
RIGTIG MANGE.
Første gang jeg købte Guitar Hero 3 tænkte jeg os at det sikkert ser dum ud at spille på en plastik guitar. Dog fandt jeg ud af det er sjovt.
Jeg synes at Musik spil er fantastisk! Det er rigtig sjovt især når man spiller man andre. Det kan anbefales.
Men jo det fylder meget, jeg har ION trommerne som fylder lidt, GH: WT's trommer og Rock Band 1 trommerne nede i kælderen. Samme med guitarene det ligger os i kælderen undtagen 1.


ENIG. Jeg har også et ION, og jeg er 14 år, det fylder meget af værelset, men det er super fedt og spille på... Hvis folk synes det er nederen og spille GH/RB så lad dem synes det... De synes sikkert også det er nederen at spille COD så.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf bR4NDT » 2. maj 2009 22:12

Ved jeg skam godt. Har spillet Guitar hero i 2 år. bare et okay stykke tid siden nu. Og så så jeg hvor mange herinde der spillede det og om jeg skulle anskaffe mig det og tæske jer i det :P

- Men er der så nogen af jer der kender det billigste sted man købe RB2 med guitar ?
Gerne udlandsk hjemmeside pga. det er billigst.
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Indlægaf smatter » 2. maj 2009 22:18

bR4NDT skrev:Men er der så nogen af jer der kender det billigste sted man købe RB2 med guitar ?
Gerne udlandsk hjemmeside pga. det er billigst.

Uden at have lavet særligt meget research: Amazon.co.uk

Der er dog ikke nogen RB2 med guitar-bundle (RB2-instrumenterne er ikke engang udkommet i Europa endnu =\), men køb RB2 og en Guitar Hero Les Paul (eller muligvis en Guitar Hero: World Tour guitar. Jeg har dog ikke prøvet den, så jeg ved ikke, hvordan den er. Der har dog, så vidt jeg kan læse, været en del problemer med den.) Der er dog nogle problemer med Guitar Hero Les Paul'en, men efter min opfattelse er det stadig en supergod guitar.

Og så så jeg hvor herinde der spillede det og om jeg skulle anskaffe mig det og tæske jer i det :P

Held og lykke - og god fornøjelse :D
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf bR4NDT » 2. maj 2009 22:24

Fedt så vil jeg nok købe RB2.
Men så ville jeg lige spørge om der er andre der kender nogen gode guitarer i kan anbefale.
FIFA 11 OG COD:BO!
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Indlægaf Psymatiq » 2. maj 2009 22:46

det med guitar er et spørgsmål om hvad der passer bedst til en. Men du kan helt klart få fat i en le paul eller en xplorer billigst og lettest. Men imo er stratocasteren fra rb1 og rb2 klart det bedste... Rb2 guitaren er ren luksus.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf bR4NDT » 2. maj 2009 23:07

Fedt nok starter nok bare med en billig udgave.
FIFA 11 OG COD:BO!
bR4NDT
Niveau 4
 
Indlæg: 546


Næste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron