Xboxlife forum

GH Smash Hits tråden!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Mogwai » 10. apr 2009 15:07

Synes nu at selve sangen Barracuda var en ret god, men dens chart var sgu noget møg... Så længe de ikke inkluderer Slayer's Raining Blood så er jeg glad. Føj for en værre gang lirekasse-muzak.

Siden at Activision ikke vælger at fokusere på DLC fremfor at spytte et nyt spil ud er simpelt nok at Guitar Hero er et stærkere brand i sig selv. Folk der virkelig går op i disse musikspil (FC/GS-whores, no offense :) ) er mere til RB-serien pga. nye tracks hver uge, mens folk der spiller GH typisk er mere casuals og tænker "Hey, et nyt GH spil!" og suser ud og køber det...

Personligt synes jeg at Smash Hits lugter lidt af gamle sure underbukser, men jeg ender nok med at køber det alligevel :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf KIAMMI » 10. apr 2009 15:14

Jeg valgte at købe GH:Metallica og det er udelukkende fordi at ikke alle sangene er i Rock band serien.
Men jeg synes faktisk udemærket om GH:M, i mine øjne er det meget bedre end GHWT.
Men jeg kan godt love at jeg ikke suser ud og køber GH:smash hits!
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf staalmanden » 10. apr 2009 17:19

Mogwai skrev:Siden at Activision ikke vælger at fokusere på DLC fremfor at spytte et nyt spil ud er simpelt nok at Guitar Hero er et stærkere brand i sig selv. Folk der virkelig går op i disse musikspil (FC/GS-whores, no offense :) ) er mere til RB-serien pga. nye tracks hver uge, mens folk der spiller GH typisk er mere casuals og tænker "Hey, et nyt GH spil!" og suser ud og køber det...


Der er ingen tvivl om, at GH har et stærkere navn en RB har, men det er bare set før at den slags også står for fald, hvis ikke der hele tiden nytænkes. Tag f.eks. NFS-spillene, hvor der er flere super-fede spil imellem, men hvor det til sidst virkede som om de bare skulle hive penge op af lommerne på folk netop fordi der stod NFS på spillet. Det har nu bevirket, at de har fået voldsom kritik (og med rette) og har været nødsaget til at nytænke hele konceptet igennem igen, hvilket måske kan blive en fordel....

Ville være bittert hvis det samme skulle ske for GH, der er helt klart basis for nogle fede spil, men man skulle gerne kunne spore en vis udvikling fra spil til spil.
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Indlægaf Daimon » 10. apr 2009 18:05

det ser ud til at det også kommer til ds :P
på det der link kan jeg altså ikke se noget hvor man ka ønske en setlist :P
Daimon
Niveau 4
 
Indlæg: 560


Indlægaf Gaden9210 » 17. apr 2009 08:01

Så er GH1 setlisten kommet, til dem der ikke har set det endnu:

# Pantera - "Cowboys From Hell" (LIVE)
# Franz Ferdinand - "Take Me Out"
# Queens of the Stone Age - "No One Knows"
# Joan Jett and the Blackhearts - "I Love Rock 'N Roll"
# Boston - "More Than A Feeling"
# White Zombie - "Thunder Kiss '65"
# Blue Oyster Cult - "Godzilla"
# Helmet - "Unsung" (LIVE)
# Queen - "Killer Queen"
# Incubus - "Stellar"
# Ozzy Osbourne - "Bark At The Moon"
# Deep Purple - "Smoke On The Water"
# The Donnas - "Take It Off"
# The Exies - "Hey You"

Det ska nok blive godt det her :D
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf Gaden9210 » 24. apr 2009 17:48

Forsinket, i know, men her er setlisten for Guitar Hero II:

- Alice in Chains - Them Bones
- Avenged Sevenfold - Beast and the Harlot
- Danzig - Mother
- Foo Fighters - Monkey Wrench
- Iron Maiden - The Trooper
- Jane's Addiction - Stop!
- Kansas - Carry On Wayward Son
- Lamb of God - Laid to Rest
- Lynyrd Skynyrd - Freebird
- Motley Crue - Shout Out At The Devil
- Nirvana - Heart Shaped Box
- Rage Against the Machine - Killing in the Name
- Reverend Horton Heat - Psychobilly Freakout
- Rush - YYZ
- Stone Temple Pilots - Trippin' On a Hole in a Paper Heart
- The Police - Message in a bottle
- The Sword - Freya
- Warrant - Cherry Pie
- Wolfmother - Woman
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf tue69 » 24. apr 2009 17:56

Gaden9210 skrev:Forsinket, i know, men her er setlisten for Guitar Hero II:


Fantastisk - ingen Guns'n Roses - Sweet Child 'O Mine.


Så kan det stryges fra listen.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf TerrificFalcon » 24. apr 2009 18:04

Det undrer dig vel ikke, Tue? Altså, Axl mener at Activision ikke har haft tilladelse til at bruge dem i de tidligere GH spil, og han er jo ikke ligefrem venner med dem, så det undrer mig bestemt ikke at GnR mangler.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf tue69 » 24. apr 2009 18:08

TerrificFalcon skrev:Det undrer dig vel ikke, Tue? Altså, Axl mener at Activision ikke har haft tilladelse til at bruge dem i de tidligere GH spil, og han er jo ikke ligefrem venner med dem, så det undrer mig bestemt ikke at GnR mangler.


Okay - det vidste jeg ikke - men nej, så kan jeg godt se at hverken Sweet Child eller Welcome to the Jungle kommer med.

Hmmm - man må vel håbe på Rock Band GnR Edition istedet ;)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf TerrificFalcon » 24. apr 2009 18:09

Hvis Axl har rettighederne - som han påstår - så er det sgu allerede på vej, :P. Og holy - hvor kan det dog blive godt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf tue69 » 24. apr 2009 18:12

TerrificFalcon skrev:Hvis Axl har rettighederne - som han påstår - så er det sgu allerede på vej, :P. Og holy - hvor kan det dog blive godt.


Mmmmm - jeg tænker Nighttrain, You Could Be Mine, Estranged, Paradise City.... *savle*

Nå - off topic - back på topic :D
Senest rettet af tue69 24. apr 2009 19:52, rettet i alt 1 gang.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf smatter » 24. apr 2009 19:39

Gaden9210 skrev:Forsinket, i know, men her er setlisten for Guitar Hero II:

- Iron Maiden - The Trooper

Og det er så her, jeg, som dedikeret Iron Maiden fan, skal råbe følgende:

"OMFG YES OMGOMGOMGOMGOMGOMG YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!"

Mest fordi det betyder, master tracks fra Piece Of Mind åbenbart godt kan bruges til full band-spil (medmindre det er live?), men også fordi det betyder, Mr. Steve Harris godt vil give master tracks ud til spil (rygterne siger jo, at han var skuffet over GH3-versionen, da den lød meget ringe ift. originalen. Noget underligt produceret...)!
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf Paulo P » 25. apr 2009 08:46

Hvis jeg køber dette spil, bliver det udelukkende for at prøve velfungerende GH1 tracks. Enginen i det spil var godt nok fucked, hammerons virkede ikke halvdelen af gangene.

Ellers er det et mega nederen koncept at de udgiver "best of".. Som allerede nævnt, gør det dog som DLC.
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf WollaMan » 25. apr 2009 09:00

Der er så mange perler med, så jeg skal sq nok ha' det :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf CaptainKicker » 30. apr 2009 15:10

Så er GH3 sangene kommet (se deres hjemmeside), og kan kun sige, utrolig skuffende liste.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron