Xboxlife forum

Rock Band 2 Instrumenter? forskel? Træt af GH:WT

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Rock Band 2 Instrumenter? forskel? Træt af GH:WT

Indlægaf Blacksin » 11. jan 2009 23:31

Så, nu skal jeg for anden gang ned og bytte mit Guitar Hero: World Tour Super Band Bundle fordi trommerne er gået i stykker igen, og jeg er ret træt af det, jeg fik det til jul, og efter at have nået at spille det et par gange er jeg faktisk ret træt af det, og så gode er sangende heller ikke.

Så jeg hopper over til rockband.

Men vil bare lige vide, hvor godt er det? og er der forskel på om man køber Rock Band 1 instrumenterne eller Rock Band 2 isntrumenterne? Kan man overhovedet få Rock Band 2 band bundle? Er det meget anderledes at spille end Guitar Hero? Hvad med prisen? Jeg har 200 Euro til rådighed, kan jeg få en komplet RB2 band pakke for det?

RB trommerne har kun 4 pads og en fod pedal, men har set man kan udvide med op til 3 cymbals? hvordan virker det? og jeg har set at det max koster en 300kr at få de 3 cymbals? larmer det meget?

Ja ok, det var ret mange spørgsmål, men håber jeg kan få svar. Mange tak på forhånd :)

/Blacksin
Two wrongs don't make a right, but three rights make a left.
Blacksin
Niveau 2
 
Indlæg: 134


Indlægaf Améndir » 12. jan 2009 00:39

Ja, jeg har det på samme måde. De antal gange jeg har spillet WT kan nok tælles på to hænder. Det blev jeg godt nok hurtigt træt af.

Meget af det du spørger om, kan du selv læse op på i andre tråde i det her underforum. Prøv søgefunktionen, den er ret effektiv.

Ellers så synes jeg da du skal købe Rock Band - det minder meget om GH, men personligt føler jeg mig meget mere hjemme i RB. Det fungerer i det store hele, for mit vedkommende, bedre.
Rock Band 2-instrumenterne er endnu ikke udkommet i DK (endsige Europa), så vil du have dem må du vente lidt, eller bestille dem fra USA.

Eneste jeg rigtig kan anbefale, er RB2-trommerne. De holder.

Det gør WT- og RB1-trommerne ikke.

Men til gengæld kan du benytte dig af nogle ufatteligt simple mods, som jeg har strikket nogle guides sammen til, for at forlænge levetiden gevaldigt.

De cymbals man køber ekstra, de fungerer ikke så der kommer ekstra "baner" i trommedelen. De fungerer bare som de farver de nu engang bliver sat til. Så du kan have to grønne, to blå osv.
Gameplay-mæssigt er det ikke anderledes, men rent fysisk bliver det pludselig mere realistisk og samtidig giver det en god forståelse for hvornår bækkenslag kommer.

Har du pengene eller tålmodigheden, så køb RB2-trommerne.

Ellers køb RB1-trommerne, modificer dem lidt, og så nyd spillet.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513



Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron