WollaMan skrev:Vlads skrev:Sikke lidt der sker i denne tråd. Jeg mangler nogle at spille online med sådan fra tid til anden. Jeg foretrækker at spille RB2 da jeg har en hel del DLC til det, men jeg kan godt fristes til WoR. Jeg er ikke specielt interesseret i at få FC's osv. Jeg spiller mest hard guitar, med expert på nogle enkle numre. Det vigtigste for mig er bare at have det sjovt, og få nydt noget god musik :]
Jeg har absolut intet imod at spille Bas
I må meget gerne tilføje mig på XBL, bare skriv hvem i er
Jeg er helt sikker frisk i aften??? Jeg tager trommer, da det er det jeg helst vil spille. Har selv RIGTIG meget DLC så mon ikke vi finder nogle fede sange. Jeg spiller også stort set kun sange jeg synes er fede, og ikke kun fordi de er svære, og jeg vil hellere spille med nogle der trods smutter et step ned i sværhedsgrad i stedet for at høre på klinke klanke klonke, eller faile hele tiden. Jeg tilføjer dig lige, så ser vi om du er frisk i aften. Jeg bruger godt nok ikke rigtig headset, da jeg skal skifte imellem hovedtelefoner og headset. Men hvis du insistere skifter jeg bare, no problemo
MoorWen skrev:Hey.
Sidder og øver i GH: Metallica og på Hard, og det går da langsomt fremad. Jeg kunne godt tænke mig at blive hardcore GH-spiller da jeg elsker musikken men det er nu mere et Achievement-spørgsmål jeg sidder inde med. Tænker på diverse instrument-achievements.. Da jeg kun har en "guitar" ville jeg høre om det er helt umuligt at få de andre achievements..? Drums osv?
MoorWen skrev:MoorWen skrev:Hey.
Sidder og øver i GH: Metallica og på Hard, og det går da langsomt fremad. Jeg kunne godt tænke mig at blive hardcore GH-spiller da jeg elsker musikken men det er nu mere et Achievement-spørgsmål jeg sidder inde med. Tænker på diverse instrument-achievements.. Da jeg kun har en "guitar" ville jeg høre om det er helt umuligt at få de andre achievements..? Drums osv?
![]()
MoorWen skrev:MoorWen skrev:Hey.
![]()
fneribyen skrev:MoorWen skrev:MoorWen skrev:Hey.
![]()
Prøv og læs dit indlæg igen. Tror du det er muligt at få en achievement med at klare campaign som drums uden trommesæt? xD
Korte version: Nej det kan du ikke!
Vlads skrev:WollaMan skrev:Vlads skrev:Sikke lidt der sker i denne tråd. Jeg mangler nogle at spille online med sådan fra tid til anden. Jeg foretrækker at spille RB2 da jeg har en hel del DLC til det, men jeg kan godt fristes til WoR. Jeg er ikke specielt interesseret i at få FC's osv. Jeg spiller mest hard guitar, med expert på nogle enkle numre. Det vigtigste for mig er bare at have det sjovt, og få nydt noget god musik :]
Jeg har absolut intet imod at spille Bas
I må meget gerne tilføje mig på XBL, bare skriv hvem i er
Jeg er helt sikker frisk i aften??? Jeg tager trommer, da det er det jeg helst vil spille. Har selv RIGTIG meget DLC så mon ikke vi finder nogle fede sange. Jeg spiller også stort set kun sange jeg synes er fede, og ikke kun fordi de er svære, og jeg vil hellere spille med nogle der trods smutter et step ned i sværhedsgrad i stedet for at høre på klinke klanke klonke, eller faile hele tiden. Jeg tilføjer dig lige, så ser vi om du er frisk i aften. Jeg bruger godt nok ikke rigtig headset, da jeg skal skifte imellem hovedtelefoner og headset. Men hvis du insistere skifter jeg bare, no problemo
Satans jeg ikke lige fik set din besked før idag, men jeg fyrer lige op for boxen og accepterer dig, så kan vi bare finde ud af noget næste gang du er på
Og bare rolig, jeg bruger heller ikke headset, så der bliver nok ikke kommunikeret så meget under spillet, da jeg hader at skrive ved hjælp af guitaren >.< men så må vi jo bare snakke gennem xboxlife
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst