Xboxlife forum

Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf Vlads » 8. okt 2010 13:12

WollaMan skrev:
Vlads skrev:Sikke lidt der sker i denne tråd. Jeg mangler nogle at spille online med sådan fra tid til anden. Jeg foretrækker at spille RB2 da jeg har en hel del DLC til det, men jeg kan godt fristes til WoR. Jeg er ikke specielt interesseret i at få FC's osv. Jeg spiller mest hard guitar, med expert på nogle enkle numre. Det vigtigste for mig er bare at have det sjovt, og få nydt noget god musik :]
Jeg har absolut intet imod at spille Bas :)

I må meget gerne tilføje mig på XBL, bare skriv hvem i er :)


Jeg er helt sikker frisk i aften??? Jeg tager trommer, da det er det jeg helst vil spille. Har selv RIGTIG meget DLC så mon ikke vi finder nogle fede sange. Jeg spiller også stort set kun sange jeg synes er fede, og ikke kun fordi de er svære, og jeg vil hellere spille med nogle der trods smutter et step ned i sværhedsgrad i stedet for at høre på klinke klanke klonke, eller faile hele tiden. Jeg tilføjer dig lige, så ser vi om du er frisk i aften. Jeg bruger godt nok ikke rigtig headset, da jeg skal skifte imellem hovedtelefoner og headset. Men hvis du insistere skifter jeg bare, no problemo :D


Satans jeg ikke lige fik set din besked før idag, men jeg fyrer lige op for boxen og accepterer dig, så kan vi bare finde ud af noget næste gang du er på :)

Og bare rolig, jeg bruger heller ikke headset, så der bliver nok ikke kommunikeret så meget under spillet, da jeg hader at skrive ved hjælp af guitaren >.< men så må vi jo bare snakke gennem xboxlife :)
Vlads
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf MoorWen » 8. okt 2010 14:22

Hey.

Sidder og øver i GH: Metallica og på Hard, og det går da langsomt fremad :). Jeg kunne godt tænke mig at blive hardcore GH-spiller da jeg elsker musikken men det er nu mere et Achievement-spørgsmål jeg sidder inde med. Tænker på diverse instrument-achievements.. Da jeg kun har en "guitar" ville jeg høre om det er helt umuligt at få de andre achievements..? Drums osv?
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf MoorWen » 8. okt 2010 17:34

MoorWen skrev:Hey.

Sidder og øver i GH: Metallica og på Hard, og det går da langsomt fremad :). Jeg kunne godt tænke mig at blive hardcore GH-spiller da jeg elsker musikken men det er nu mere et Achievement-spørgsmål jeg sidder inde med. Tænker på diverse instrument-achievements.. Da jeg kun har en "guitar" ville jeg høre om det er helt umuligt at få de andre achievements..? Drums osv?

:?: :cry:
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf fneribyen » 8. okt 2010 17:53

MoorWen skrev:
MoorWen skrev:Hey.

Sidder og øver i GH: Metallica og på Hard, og det går da langsomt fremad :). Jeg kunne godt tænke mig at blive hardcore GH-spiller da jeg elsker musikken men det er nu mere et Achievement-spørgsmål jeg sidder inde med. Tænker på diverse instrument-achievements.. Da jeg kun har en "guitar" ville jeg høre om det er helt umuligt at få de andre achievements..? Drums osv?

:?: :cry:


Prøv og læs dit indlæg igen. Tror du det er muligt at få en achievement med at klare campaign som drums uden trommesæt? xD

Korte version: Nej det kan du ikke!
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf Aberrant Simon » 8. okt 2010 17:58

MoorWen skrev:
MoorWen skrev:Hey.

Sidder og øver i GH: Metallica og på Hard, og det går da langsomt fremad :). Jeg kunne godt tænke mig at blive hardcore GH-spiller da jeg elsker musikken men det er nu mere et Achievement-spørgsmål jeg sidder inde med. Tænker på diverse instrument-achievements.. Da jeg kun har en "guitar" ville jeg høre om det er helt umuligt at få de andre achievements..? Drums osv?

:?: :cry:


Billede
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf MoorWen » 8. okt 2010 19:07

fneribyen skrev:
MoorWen skrev:
MoorWen skrev:Hey.

Sidder og øver i GH: Metallica og på Hard, og det går da langsomt fremad :). Jeg kunne godt tænke mig at blive hardcore GH-spiller da jeg elsker musikken men det er nu mere et Achievement-spørgsmål jeg sidder inde med. Tænker på diverse instrument-achievements.. Da jeg kun har en "guitar" ville jeg høre om det er helt umuligt at få de andre achievements..? Drums osv?

:?: :cry:


Prøv og læs dit indlæg igen. Tror du det er muligt at få en achievement med at klare campaign som drums uden trommesæt? xD

Korte version: Nej det kan du ikke!


Har lige læst det igen. Okay. Burde jeg skamme mig? Jeg gir en cherry coke..
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf WollaMan » 9. okt 2010 07:03

Vlads skrev:
WollaMan skrev:
Vlads skrev:Sikke lidt der sker i denne tråd. Jeg mangler nogle at spille online med sådan fra tid til anden. Jeg foretrækker at spille RB2 da jeg har en hel del DLC til det, men jeg kan godt fristes til WoR. Jeg er ikke specielt interesseret i at få FC's osv. Jeg spiller mest hard guitar, med expert på nogle enkle numre. Det vigtigste for mig er bare at have det sjovt, og få nydt noget god musik :]
Jeg har absolut intet imod at spille Bas :)

I må meget gerne tilføje mig på XBL, bare skriv hvem i er :)


Jeg er helt sikker frisk i aften??? Jeg tager trommer, da det er det jeg helst vil spille. Har selv RIGTIG meget DLC så mon ikke vi finder nogle fede sange. Jeg spiller også stort set kun sange jeg synes er fede, og ikke kun fordi de er svære, og jeg vil hellere spille med nogle der trods smutter et step ned i sværhedsgrad i stedet for at høre på klinke klanke klonke, eller faile hele tiden. Jeg tilføjer dig lige, så ser vi om du er frisk i aften. Jeg bruger godt nok ikke rigtig headset, da jeg skal skifte imellem hovedtelefoner og headset. Men hvis du insistere skifter jeg bare, no problemo :D


Satans jeg ikke lige fik set din besked før idag, men jeg fyrer lige op for boxen og accepterer dig, så kan vi bare finde ud af noget næste gang du er på :)

Og bare rolig, jeg bruger heller ikke headset, så der bliver nok ikke kommunikeret så meget under spillet, da jeg hader at skrive ved hjælp af guitaren >.< men så må vi jo bare snakke gennem xboxlife :)


Yea!!! Jeg kommer nok ikke på før engang i næste uge, men la' os endelig gi' den gas der.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf WollaMan » 13. okt 2010 15:43

Nogen der er på i aften? Jeg er klar omkring kl. 20-20.30 på trommer.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf Psymatiq » 13. okt 2010 17:36

altid :D får nok ikke rb3 i dag så er frisk på en gang rb2.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf TrixxDK » 29. okt 2010 18:25

Gamer selvfølgelig Rock Band 3 i aften. Add mig hvis i er klar :)
TrixxDK
Niveau 2
 
Indlæg: 122


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf WollaMan » 3. dec 2010 19:43

Yea!!!! Så fik jeg sq fat i en Fender Mustang pro guitar, for satan det er fedt, men svært. Nu spiller jeg kun PRO, på alle instrumenter, dog er guitar/bas kun på EASY, men keyboard er jeg så småt på MEDIUM. Trommer er kun på EXPERT. Sang gør jeg mig ikke så meget i, så forvent ikke jeg gruber mic'en :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf KIAMMI » 3. dec 2010 22:13

tillykke med Mustangen ;) , håber vi kan skifte mellem bas og guitar ;)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf WollaMan » 2. jan 2011 09:12

Nogen der er friske på lidt rock N' roll sen eftermiddag/tidlig aften?
Dte er ikke for at være arrogant, men jeg kunne godt tænke mig en omgang udelukkende på pro instrumenter. Jeg kan tage Guitar/Bass/Keys/Trommer. Spiller Guitar/Bass på EASY, Keys på EASY/MEDIUM og Trommer på EXPERT.

Jeg har lige nogle gøremål i dag, så jeg ved ikke helt præcist hvad tid jeg er klar, men det bliver omkring det skrevne tidspunkt.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf fneribyen » 5. mar 2011 14:04

Lang tid siden nogle har skrevet i tråden.. Nogen der er villige til at spille lidt RB3 her og nu?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Rock Band/Guitar Hero Online Tråd

Indlægaf KIAMMI » 5. mar 2011 14:53

jeg er klar på onsdag-torsdag når min squier gerne skulle være i hus!, indtil da
så må jeg pænt vente.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron