Xboxlife forum

Så er instrumenterne på vej!!

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf AddiBaker » 22. maj 2008 11:25

juventus dk skrev:Har lige modtaget Band in a Box, det blev sendt i går :D


Hvor i landet bor du?
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Indlægaf WollaMan » 22. maj 2008 12:00

Er der andre end juventus dk der har modtaget pakken? Jeg har lige snakket med en fra DHL, og hun sagde at hvad hun lige kunne se, så var det ikke afsendt fra Amazon endnu. Men det kunne også være at der var noget galt med det tracking nummer jeg havde fået, for hun kunne ikke se at der var en pakke på det AWB nummer, der er tilknyttet.
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf AddiBaker » 22. maj 2008 12:19

Hva er nummeret til DHL?
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Indlægaf juventus dk » 22. maj 2008 12:22

AddiBaker skrev:
juventus dk skrev:Har lige modtaget Band in a Box, det blev sendt i går :D


Hvor i landet bor du?

Bor i Holstebro, der kom en mand fra DHL med pakken ved 11-tiden.
juventus dk
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf WollaMan » 22. maj 2008 12:22

AddiBaker skrev:Hva er nummeret til DHL?


70345345
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf AddiBaker » 22. maj 2008 12:26

Har ringet og min er vist også ikke blevet sendt, men han sagde at jeg sku regne med at få den imorgen.
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Indlægaf WollaMan » 22. maj 2008 12:38

AddiBaker skrev:Har ringet og min er vist også ikke blevet sendt, men han sagde at jeg sku regne med at få den imorgen.


Ikke for at være led, men det er jeg et eller andet sted glad for at høre, så er det ikke bare mig :D Blev lidt skæv i ansigtet, da hun begyndte at snakke om forkert tracking nummer :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Jeffe » 22. maj 2008 13:21

Hvis de ikke er kommet nu, så kommer de ikke i dag, eller?

Min tracking siger stadig bare 'Shipment Data Recieved' eller lign.
Jeffe
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf CaptainKicker » 22. maj 2008 13:36

Har ikke modtaget Band in a Box endnu :/

Øv øv
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Ottemeister » 22. maj 2008 13:47

Nøj hvor er jeg dog ovenudlykkelig for at jeg får spillet imorgen, men de har stadig ikke sendt BIAB :(
Ottemeister
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf XoRRoX » 22. maj 2008 13:47

Jeg er smatters storebror, og jeg kan nu sige, at det er blevet bestilt fra Amazon UK :)

Burde komme mellem 29 maj til 4 juni, skriver de.
XoRRoX
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Indlægaf Uzhgi » 22. maj 2008 13:48

Instrumenterne er blevet kørt fra Kastrup for 1½ time siden. så mon ikke de er her inden dagen er omme? :D
med mindre de kom her inden for de første 45 minutter efter de blev kørt afsted? hvor jeg ikke var hjemme :P

havde planer om at tage en løbetur i dag inden jeg skal være fed foran trommesættet og skærmen. men.... nu bliver jeg hjemme og ser om det kommer
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf Jeffe » 22. maj 2008 13:57

Uzhgi skrev:Instrumenterne er blevet kørt fra Kastrup for 1½ time siden. så mon ikke de er her inden dagen er omme? :D
med mindre de kom her inden for de første 45 minutter efter de blev kørt afsted? hvor jeg ikke var hjemme :P

havde planer om at tage en løbetur i dag inden jeg skal være fed foran trommesættet og skærmen. men.... nu bliver jeg hjemme og ser om det kommer


Hvor ser du, at de er i Kastrup? - Er det hos Amazon eller via DHL's Tracking?
Jeffe
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf Ottemeister » 22. maj 2008 13:58

Uzhgi skrev:Instrumenterne er blevet kørt fra Kastrup for 1½ time siden. så mon ikke de er her inden dagen er omme? :D
med mindre de kom her inden for de første 45 minutter efter de blev kørt afsted? hvor jeg ikke var hjemme :P

havde planer om at tage en løbetur i dag inden jeg skal være fed foran trommesættet og skærmen. men.... nu bliver jeg hjemme og ser om det kommer


Det kan jeg da fuldt ud godt forstå. Hvor ville jeg også være bitter hvis jeg kom til at misse posten pga. en løbetur :D
Ottemeister
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf Uzhgi » 22. maj 2008 14:09

Jeffe skrev:
Uzhgi skrev:Instrumenterne er blevet kørt fra Kastrup for 1½ time siden. så mon ikke de er her inden dagen er omme? :D
med mindre de kom her inden for de første 45 minutter efter de blev kørt afsted? hvor jeg ikke var hjemme :P

havde planer om at tage en løbetur i dag inden jeg skal være fed foran trommesættet og skærmen. men.... nu bliver jeg hjemme og ser om det kommer


Hvor ser du, at de er i Kastrup? - Er det hos Amazon eller via DHL's Tracking?


På Amazon's

Der står:
22 May 2008 01:22:00 PM Kastrup DK Out for delivery

Men hov. klokken er jo en time bagud i england. og går ud fra det er i engelsk tider?
Så må den jo være blevet kørt ud for næsten en time siden kun. og så har jeg med sikkerhed ikke misset den :D
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


ForegåendeNæste

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron