Xboxlife forum

værste gh III sang

Forum til snak om Rock Band, Guitar Hero og andre musikspil.

Indlægaf Unklemac » 20. mar 2008 02:26

Der er sgu mange. Men tror det ville være halvt så sjovt at spille den musik jeg høre til daglig i Guitar Hero... vi snakker Gustav Vinkler, Drasine Banden og selvfølgelig kongen James Last!

Okay, må hellere svare seriøst.

I don't like: "Story of My Life" med Social Distortion

I mit sensitive øre, høre den slet ikke hjemme i "legends of rock".
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf Mikadk » 20. mar 2008 09:29

3 & 7 hader den... dada dada adad adaaaaaaaaaa tud, tud, tuud tud tude tuuuuuuud
Billede
Mikadk
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Indlægaf Systemchok » 20. mar 2008 09:49

synes stort set alle sangene er fede....men sværheds graden på enkelte sange er totalt i hampen.....slayer på expert= WTF (totalt fed sang, bare tæt på unmöglich at spille), samme gælder dragonforce.....men skulle jeg vælge den "dårligste" sang falder den klart på Sonic Youth: Kool Thing
Odd for life
Systemchok
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf heksboks » 20. mar 2008 23:59

Synes helt afgjort Story of My Life er det dårligste og kedeligste track i alle GH spillene.. magen til møg skal man lede længe efter :shock:
heksboks
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf Unklemac » 21. mar 2008 01:05

Jeg vil lige tilføje at jeg er kæmpe kæmpe Sonic Youth fan, og jeg kan dælme godt forstå at i synes det er røv kedeligt at spille. Det er langtfra et af deres bedste numre og jeg kunne nævne de første 10 tracks fra Sonic som ville være sjovere at spille. Ærgeligt, for os fans af Sonic Youth som gamer dette, nu da de godt kan finde ud af at vælge et af de rigtige Pearl Jam tracks.

Også glad for at der er en ekstre som hoppede med på vognen af Story of My Life. Det tæt på et klagebrev...
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Indlægaf smatter » 21. mar 2008 09:57

Wikipedia om Story Of My Life skrev:The song never reached any of the major charts, but is considered one of the band's most well known and loved songs by fans.


Jeg tør ikke engang høre titlerne på de dårligste, hvis Story Of My Life er en af deres bedste!
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf fneribyen » 21. mar 2008 10:36

Hvad er de i ser i Through the fire and flames? er det fordi den er så umulig at den er fed eller hva? Altså Operation ground & Pound er næsten fuldstændig den samme og det er ligesom om Herman li ikke aner hvad han spiller fordi han spiller så utrolig meget..
Vil ikke sige at det er den dårligste sang men siger bare hvorfor i er så vilde med den ? ://
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Khaine775 » 21. mar 2008 11:03

fneribyen skrev:Hvad er de i ser i Through the fire and flames? er det fordi den er så umulig at den er fed eller hva? Altså Operation ground & Pound er næsten fuldstændig den samme og det er ligesom om Herman li ikke aner hvad han spiller fordi han spiller så utrolig meget..
Vil ikke sige at det er den dårligste sang men siger bare hvorfor i er så vilde med den ? ://


Jeg ved det heller ikke, men der er bare noget ved Dragonforce, der gør som få ufattelig fede :), og på trods af det faktum, at har man hørt en Dragonforce sang, har man hørt dem allesammen.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf smatter » 21. mar 2008 15:06

Jeg synes TTFAF er en fed sang, men det andet de har lavet... Nej.

Jeg kan huske at have læst, at der er en, der skrev noget med, at Dragonforce skrev 2 sange og lavede 2 albums med det... Hvilket vel næsten passer ;)

Og jeg synes selv TTFAF er overhypet - Den er fed, men ikke guddommelig. Jeg spillede den meget i et stykke tid for at få de forbandede 5* på den >_>
Billede
smatter
Niveau 5
 
Indlæg: 935


Indlægaf WollaMan » 22. mar 2008 11:54

Jeg er heller ikke helt med på den sang. Syntes helt sikkert den er fed, men note chart i den er helt hen i vejret. Syntes det er synd at spille den, med mindre man kan finde ud af den, for den bliver jo smadret af alle de fejl man laver i den :D
If the van is rocking, don't come knocking
WollaMan
Niveau 7
 
Indlæg: 3958
By: Avedøre, Hvidovre


Indlægaf Hardcore Battlebob » 1. apr 2008 18:28

Den værste sang jeg syntes er den der hedder: Kool Thing.
Den er nok den værste mand :wink:
Hardcore Battlebob
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf Paulo P » 1. apr 2008 20:01

smatter skrev:Jeg synes TTFAF er en fed sang, men det andet de har lavet... Nej.

Jeg kan huske at have læst, at der er en, der skrev noget med, at Dragonforce skrev 2 sange og lavede 2 albums med det... Hvilket vel næsten passer ;)

Og jeg synes selv TTFAF er overhypet - Den er fed, men ikke guddommelig. Jeg spillede den meget i et stykke tid for at få de forbandede 5* på den >_>



Arh.. Ved jeg nu ikke helt om det passer.. Synes der er forskel på numrene, men ikke så meget som andre bands.. Men det er stadig fed musik, med fed tempo.

TTFAF er ikke i min top 3 over Dragonforce sange :)
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Indlægaf Paulo P » 1. apr 2008 20:02

fneribyen skrev:Hvad er de i ser i Through the fire and flames? er det fordi den er så umulig at den er fed eller hva? Altså Operation ground & Pound er næsten fuldstændig den samme og det er ligesom om Herman li ikke aner hvad han spiller fordi han spiller så utrolig meget..
Vil ikke sige at det er den dårligste sang men siger bare hvorfor i er så vilde med den ? ://


Den er så tilgengæld nummer 2 :D Det er da en fed sang?
Paulo P
Niveau 7
 
Indlæg: 2971

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Musikspil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron