Xboxlife forum

M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Her diskuteres alt om Mass Effect.

M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf Rasmusdc » 15. mar 2012 10:36

*SPOILER ALERT*


Jeg er ved hvad jeg gætter på er en af de sidste missioner...

er igang med at forsvare missil vognene, har affyret de 2 første, og klart en ENORM del af de der store "reavers" der forsøger at løbe en ned..

Men har KÆMPE problemer med Banshee, der har været et par bølger af dem, og har overlevet, men med 2 med packs, og et dårligt mandskabsvalg (Liara og ham Bøffen) og han er rendt tør for granater, som normalt kan tære dem..

Hvad er bedste strategi mod dem?
Charge og NOVA plejer at kunne få dem rimeligt ned, men så skal jeg tære meget på dem, og de kommer for hurtigt tæt på, til at jeg overhovedet kan nå det..

Noget strategier..

Selvom jeg spoiler lidt i denne tråd, så behøver jeg ikke vide hvad der sker senere..

Er selv Vanguard, har NOVA og PULL på Max. ved en fejl tog jeg den lorte pistol med der skyder med de der forsinkede granater.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf Vix-blue » 15. mar 2012 11:49

Jeg spillede selv som soldier og jeg brugte selv level 5 particle rifle som er ret effektiv til at pille Banshees and Brutes ned. Et brugbart råd jeg kan give dig er at du beordrer dine squadmates til at angribe specifikke fjender ved at bruge d-pad højre eller venstre.

Ellers ved jeg ikke rigtig hvad jeg kan give dig af råd udover at starte missionen forfra og forberede dig bedre ved f.eks. at opgradere dine squadmates våben.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf Killerder » 15. mar 2012 12:05

Spillede også selv vanguard på insanity, det du skal gøre er blot at løbe så hurtigt du kan frem til missilerne/vognen og aktiverer dem, selvom der stadig er fjender virker det så du behøver ikke at dræbe dem alle!

- Løb frem til "console" så snart den siger det.

Good luck!
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf WozziFuzz » 15. mar 2012 12:17

Kan til dit held fortælle dig at Banshees er sårbare når der teleporterer frem mod dig med de der biotiske teleporteringer, så løb et godt stykke væk fra dem, og skyd løs på dem når de begynder at teleportere :).
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf Rasmusdc » 15. mar 2012 12:36

well har overlevet den første aktivering, og jeg kan ikke aktivere den 2 gang på console, er vist ved at skulle lokke den destroyer tættere på..

så er et sted hvor både den skyder rimlig brutalt på mig, der er 2 banshees og en del andre fjender.. men jeg vil forsøge at presse på...

godt nok lidt mere agressiv på alm niveau i forhold til den gamle ME2... og okay er ikke helt ung... så reflexerne er nok ikke sindssygt hurtige
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf Ink129 » 15. mar 2012 13:26

Der er i hvert fald også mindst én rocket launcher i området. Hvis du står ved den første launcher-vogn, som du allerede har fyret af, vendt mod den store Reaper, så vil du kunne se en bygning til venstre for dig. Løb ind i denne bygning og find rocket launcheren bag skranken. Kun et skud, så use it wisely!

Måske der er flere end denne ene i området, men jeg fandt dog ikke andre. Jeg ledede dog heller ikke så grundig, da jeg havde travlt med at overleve...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf Mike.B » 15. mar 2012 16:31

Jeg ville anbefale man opgradere sin heavy gun, enten Scorpion, M-77 Paladin eller min favorit M.358 Talon som kan nedlægge en brute med bare få skud, self fuldt opgraderet så den koster nogle creds at få derop, i hvert fald i de classes der ikke kan bruge Assault rifles.
Jeg savner sq de der Heavy weapons som Arc projecter og den der kunne lave en singularity, og self Cain canon de var nyttige på Insanity i ME2
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf Killerder » 15. mar 2012 17:09

Som sagt, du behøver ikke engang at dræbe dem - bare distraher dem, løb fra den ene bygning til den anden indtil du har fået signal til at gå hen til missil nr 2. - skaf dig af med marauders osv. som rammer dig på afstand så det ik går galt når du er på vej hen til consol
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: M.E.3 Hjælp *SPOILER*

Indlægaf WozziFuzz » 16. mar 2012 12:38

Rasmusdc skrev:*SPOILER ALERT*


Jeg er ved hvad jeg gætter på er en af de sidste missioner...

er igang med at forsvare missil vognene, har affyret de 2 første, og klart en ENORM del af de der store "reavers" der forsøger at løbe en ned..

Men har KÆMPE problemer med Banshee, der har været et par bølger af dem, og har overlevet, men med 2 med packs, og et dårligt mandskabsvalg (Liara og ham Bøffen) og han er rendt tør for granater, som normalt kan tære dem..

Hvad er bedste strategi mod dem?
Charge og NOVA plejer at kunne få dem rimeligt ned, men så skal jeg tære meget på dem, og de kommer for hurtigt tæt på, til at jeg overhovedet kan nå det..

Noget strategier..

Selvom jeg spoiler lidt i denne tråd, så behøver jeg ikke vide hvad der sker senere..

Er selv Vanguard, har NOVA og PULL på Max. ved en fejl tog jeg den lorte pistol med der skyder med de der forsinkede granater.


Må sige jeg føler med dig her... Er nået til samme sted på Insanity og har så lige været nød til at ligge spillet fra mig til jeg får samlet mod. Hold kæft det er et svært sted at komme vidre fra på Insanity......
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster