Xboxlife forum

Mass Effect

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Dr. Cropes » 15. jun 2006 17:08

Jo, tak Rechain det vil jeg da huske. ;)

Efter du havde skrevet første bedsked søgte jeg i nyhederne og så at det var oppe i starten af maj, så man kan sagtens sige jeg er lidt sent på den. :)

og jeg glæder mig også meget til Mass Effect :) ;)
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Valkyrie » 15. jun 2006 18:09

Mass Effect ser så freakin fedt ud.

Men jeg er bekymret.


Både Bioware og Silicon Knights(Too Human) påstår at de vil kunne få deres trilogier ud i 360s levetid. Det er altså 3 spil per firma over de næste 4-5 år. Jeg glæder mig enormt, men det virker meget ambitiøst.

Hvis man ser på Advent Rising der også skulle have været en trilogi, men blev droppet pga af dårligt salg pga af at det ikke var lavet færdig, så er der måske grund til bekymring.
Men det ser rigtig fedt ud.
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf ReVaN » 15. jun 2006 18:43

Embrace of time trilogien regnes også for at udkomme i 360s levetid, og deres første spil kommer først i 2007-08
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf the bifoman » 15. jun 2006 18:46

det spil ser da godt. ud. men så glæder jeg mig heller ikke mere.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf jonesmiller » 15. jun 2006 20:31

Valkyrie --> Ingen grund til bekymring. Det spil er en success allerede nu, og har en enorm fanbase. Hvis du bare nævner ordet Bioware til en RPG fan, så begynder bæstet at savle og gå i en katatonisk tilstand af længsel... De har vel lavet forarbejdet med den første del af serien i Mass Effect, og så er det vel ellers bare at fylde på med historie og andet lir...
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Indlægaf Underdog Dude » 16. jun 2006 01:22

jonesmiller skrev:Hvis du bare nævner ordet Bioware til en RPG fan, så begynder bæstet at savle og gå i en katatonisk tilstand af længsel...


Tror jeg kommer meget an på hvilken type rpg fan du spørger. Personligt er det eneste gode rpg-spil jeg har spillet fra Bioware Kotor.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf S Dark » 16. jun 2006 03:39

så syns jeg hellere de skulle vente med den 3. til next-xbox =) ligesom HGalo serien :D
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf spif2001 » 16. jun 2006 07:48

Underdog Dude skrev:
jonesmiller skrev:Hvis du bare nævner ordet Bioware til en RPG fan, så begynder bæstet at savle og gå i en katatonisk tilstand af længsel...


Tror jeg kommer meget an på hvilken type rpg fan du spørger. Personligt er det eneste gode rpg-spil jeg har spillet fra Bioware Kotor.


Så har du vidst glemt at spille Baldur's Gate Sagaen, for nogle år tilbage. Eller har du glemt at spille online Neverwinter Nights med vennerne?

mmmmmm Neverwinter Nights 2 *savle savle*
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Underdog Dude » 16. jun 2006 16:49

spif2001 skrev:Så har du vidst glemt at spille Baldur's Gate Sagaen, for nogle år tilbage. Eller har du glemt at spille online Neverwinter Nights med vennerne?


Nej, men jeg skrev "gode". Og desuden er de fleste spil der er så direkte bygget på dnd som dem du nævner ikke noget der er værd at spille.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Dr. Cropes » 4. jul 2006 23:08

så syns jeg hellere de skulle vente med den 3. til next-xbox =) ligesom HGalo serien


S Dark det gir jeg dig så meget ret i :)
Dr. Cropes
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf Lanto Calrisian » 16. nov 2006 18:50

Faldt lige over en helt ny 2 min. ingame trailer fra Mass effect inde hos gametrailers.

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=22051

WOW, det ser simpelthen så vildt spændene og fedt ud at næsten alt andet godt kan pakke sammen. :)
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf tryllehans » 1. dec 2006 12:47

jade empire var nu heller ikke dårligt :) meget lig kotor også med god/ond tema osv.

Mass Effect står øverst på titler jeg glæder mig til at dem der er announced. hvis det kommer her i 2006 er det da kun endnu mere vildt jeg havde først forventet at se det q1/q2 2007.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf Vinterbird » 1. dec 2006 12:49

tryllehans skrev:jade empire var nu heller ikke dårligt :) meget lig kotor også med god/ond tema osv.

Mass Effect står øverst på titler jeg glæder mig til at dem der er announced. hvis det kommer her i 2006 er det da kun endnu mere vildt jeg havde først forventet at se det q1/q2 2007.


Mass Effect kommer ikke i 06, det kommer i Q1 07 ifølge Bioware.

Men Jade Empire godt? Det var ikke helt hvad jeg forventer af Bioware, det var en tand for kort, historien kunne have været meget bede, og kampsystemet var utroligt overfladisk, for meget buttonmasher til mig.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Maltéz » 1. dec 2006 13:29

Vinterbird skrev: Men Jade Empire godt? Det var ikke helt hvad jeg forventer af Bioware, det var en tand for kort, historien kunne have været meget bede, og kampsystemet var utroligt overfladisk, for meget buttonmasher til mig.


Præcist min mening om Jade Empire, jeg blev sindssygt skuffet pga. mine forventninger udsprunget af det fantastiske KOTOR 1
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf The Game » 21. jan 2007 13:44

Jeg håber det bliver en hak bedre end Jade Empire. Men det er godt de tager nogle af tingene fra KOTOR-serien som jeg synes er noget af det bedste af den serie.
The Game
Niveau 3
 
Indlæg: 228

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron