Xboxlife forum

Mass Effect - Level 60

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass Effect - Level 60

Indlægaf Mr. Aggiz » 23. feb 2011 21:18

For nogle måneder siden gennemførte jeg det første Mass Effect på det andet sværeste niveau. Her klarede jeg alle tilgængelige sidemissioner, for at få alle XP med. Selv når jeg kørte rundt på planeterne gik jeg ud af Makoen, for at tillintetgøre modstanderne, da dette giver lidt flere XP.

På trods af dette, nåede jeg kun Level 56 og havde egentligt håbet at nå level 60. Nu er jeg så startet forfra. Har skruet sværhedsgraden helt op og igen er målet, at nå level 60.

Derfor vil jeg høre om nogle har råd til hvordan jeg gør det, da jeg ikke selv kan komme på flere ideer om hvordan det skal gøres. Har selvfølgelig de to DLC pakker til spillet, som jeg også gennemførte.

Håber i kan hjælpe :D
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf ALIE » 23. feb 2011 21:45

vis du gør alt det burde du være sikker :D
ud fra det du skrev, forstår jeg dog ikke hvorfor du ikke fik den?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf Mr. Aggiz » 23. feb 2011 22:19

ALIE skrev:vis du gør alt det burde du være sikker :D
ud fra det du skrev, forstår jeg dog ikke hvorfor du ikke fik den?


Jamen jeg gjorde alt det jeg skrev ovenover, men kom alligevel ikke op i level 60 :?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf ALIE » 23. feb 2011 22:22

fik du alle side quest med, tjek mass wiki.
men ellers er du 100% denne gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf Mr. Aggiz » 24. feb 2011 01:11

ALIE skrev:fik du alle side quest med, tjek mass wiki.
men ellers er du 100% denne gang.


Det gjorde jeg. Nu må vi se, måske lykkes det denne gang :)
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf Dirty Harry » 24. feb 2011 12:45

På den første gennemspilning er det umuligt at nå level 60. Det har Bioware selv sagt, så derfor er man nød til at tage en anden gennemspilning for at nå derop.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf Mr. Aggiz » 24. feb 2011 13:19

Dirty Harry skrev:På den første gennemspilning er det umuligt at nå level 60. Det har Bioware selv sagt, så derfor er man nød til at tage en anden gennemspilning for at nå derop.


Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har gennemført spillet siden det udkom :wink:
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf spif2001 » 24. feb 2011 13:31

Du skal jo starte forfra med en importeret karakter - en karakter du allerede har gennemført med. Så du starter spillet med at være level 50+.

Du skal ikke starte med en level 1 figur igen....
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf xsoenx » 24. feb 2011 13:37

Mr. Aggiz skrev:
Dirty Harry skrev:På den første gennemspilning er det umuligt at nå level 60. Det har Bioware selv sagt, så derfor er man nød til at tage en anden gennemspilning for at nå derop.


Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har gennemført spillet siden det udkom :wink:

du skal importere dit gamle save og du vil starte med det samme lvl han var i da du gennemførte det.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf Mr. Aggiz » 24. feb 2011 14:59

spif2001 skrev:Du skal jo starte forfra med en importeret karakter - en karakter du allerede har gennemført med. Så du starter spillet med at være level 50+.

Du skal ikke starte med en level 1 figur igen....


Kender godt til den funktion i MS 2, men i MS 1 kan jeg overhovedet ikke se hvor man skal gøre dette ude i menuen.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf spif2001 » 24. feb 2011 15:35

Kan ikke lige huske hvordan man gør i hovedet, men jeg mener at man under kreationen af en ny figur kan vælge at importere en gammel. Leg lidt med interfacet, så finder du ud af det. Det er ikke specielt svært.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf Hanzo » 12. jun 2011 07:33

Burde gerne være lige når man vælger at lave en ny karakter, så kan man vælge at importere.

E: Pis, så lige datoe.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf Vilsen » 12. jun 2011 10:31

Du skal starte en new Career, når du har trykket a til connect to database og du er under "Profile Reconstruction", altså der hvor den spørger om du vil vælge "John Shepard" eller "Enter New ID", skal der når du har gennemført også være en tredje mulighed der hedder "Select Existing ID" den skal du vælge. Efter det er det bare at følge guiden som normalt.
Vilsen
Niveau 5
 
Indlæg: 1182


Re: Mass Effect - Level 60

Indlægaf ALIE » 12. jun 2011 11:50

Vilsen har fat i den lange ende her.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron