Xboxlife forum

Mass Effect slutning

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Mass Effect slutning

Indlægaf Mr Durden » 3. jan 2011 16:16

Hej Life'ere

Jeg sidder og er i gang med at gennemfører Mass Effect (1'eren) for første gang siden jeg spillede det til launch tilbage i '07.
Mindes at der er noget med at spillet låser efter sidste mission, og man derefter ikke kan forsætte med sidequests, er dette rigtigt, og i så fald er der nogen af jer der kan huske navnet på den mission man IKKE må tage før man er færdig med alt andet?

På forhånd tak for hjælpen

/Mr Durden
Mr Durden
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Mass Effect slutning

Indlægaf Mike.B » 3. jan 2011 16:41

For så vidt jeg kan huske, så skal du gøre dine quests færdige INDEN du flyver til det der Relay der fører dig til planeten Ilos, efter det er der låst for sidequests.. tror jeg nok det er jo ved at være længe siden jeg spillede 1eren :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect slutning

Indlægaf rasmusvn » 3. jan 2011 17:10

Den hedder: Ilos: Find the Conduit

http://masseffect.wikia.com/wiki/Ilos:_Find_the_Conduit

Til det du efterspørger: Note: Before heading to Ilos this is a final call on any and all outstanding assignments. Also take this time to do any final shopping on Noveria and Feros.

Generelt vil det være smart at have styr på det meste, inden du klarer "Virmire". Efter at denne og de andre hovedmissioner (Therum, Feros, Noveria) er klaret vil Normandy være i "lockdown", eftersom at "Council" ikke er vilde med ideen om at tage til "Ilos" pga. Geth vist nok. Dette løser man ved at tale med Anderson. På vejen til "Flux", hvor man mødes med Anderson for at frigøre Normandy, er der to små missioner (den ene omhandler en pro-human politiker, der er ved at samle opbakning, og den andet har noget med stofmisbrug at gøre). Efter at have talt med Anderson er der en række cutscenes, og Normandy er nu frigjort, således kan man også efter dette klare de resterende sidemissioner, men der virker lidt unaturligt.

Ovenstående er åbenbart ikke helt korrekt, men tæt på :)

Se her: http://www.unlimitedgamer.net/mass-effe ... ion-7-ilos

Den vigtige del: Sit and have a little chat with Anderson in the club. Pick one of the two
options and back to the Normandy. *FYI, the office cutscene is boring compared
to the other.

Feel free to complete any clusters at this time, any not invovlving the
Citadel because you're unable to return. You'll notice any Citadel-related
quests are now completed in your log if you did not do them. Something to do
the next playthrough, so no worries.


Anything else or if you just want to explore the galaxy, do it now. When ready,
head out to the Pangaea Expanse.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster