Xboxlife forum

Mass Effect 3 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hvem skal være foran på dit ME3 cover?

Male Shepard
65
76%
Female Shepard
15
18%
Andet
5
6%
 
Afgivne stemmer : 85

Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 10. mar 2012 19:08

fred7319 skrev:
Mike.B skrev:jeg er som sagt bare skuffet over endgame og håber sandelig at der er en eller anden logik i biowares valg at afslutte denne trilogi på den måde de nu har valgt..

+1 samme mening, men mon ikke der er det ;)


Det er lidt det jeg håber man kan få svar på i 2 playthrough.. men i alle fald har jeg været inde og give min stemme hos Bioware omkring deres tåbelige valg af afslutninger :)

Men igen der skulle eftersigende være 16 afslutninger men om de alle har samme tema er et godt spørgsmål
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf fred7319 » 10. mar 2012 19:29

Mike.B skrev:
fred7319 skrev:
Mike.B skrev:jeg er som sagt bare skuffet over endgame og håber sandelig at der er en eller anden logik i biowares valg at afslutte denne trilogi på den måde de nu har valgt..

+1 samme mening, men mon ikke der er det ;)


Det er lidt det jeg håber man kan få svar på i 2 playthrough.. men i alle fald har jeg været inde og give min stemme hos Bioware omkring deres tåbelige valg af afslutninger :)

Men igen der skulle eftersigende være 16 afslutninger men om de alle har samme tema er et godt spørgsmål

16!?!? =D> troede kun der var omkring 3-4 stk. når back to game så #-o
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Tr3piD » 10. mar 2012 19:31

har nu kigget på diverse forums youtube og alt det der og fandt de 16 endings

selvfølgelig mass SPOILER alert !!



Collector’s Base Saved

Readiness Rating < 1750 – Earth is destroyed regardless of whatever decisions you made.
Readiness Rating 1750 – Choose to Save the Reapers and the Earth will be saved.
Readiness Rating 2050 – Choose to control a Reaper and the Earth will be saved.
Readiness Rating 2350 – Choose to destroy the Repears and the Earth will be somewhat destroyed
Readiness Rating 2650 – Choose to destroy the Reapers and Earth is destroyed.
Readiness Rating 2800 – Earth and the Galaxy will be saved once you’re able to create synergy
Readiness Rating 4000 – Choose to destroy the Reapers and Save Anderson to see Shepard lives.
Readiness Rating 5000 – Choose to destroy the reapers and not Save Anderson to see Shepard lives.

Collector’s Base Destroyed

Readiness Rating < 1750 – Earth is destroyed regardless of whatever decisions you made.
Readiness Rating 1750 – Choose to control a Reaper and the Earth will be destroyed.
Readiness Rating 1900 – Choose to destroy the Repears and the Earth will be somewhat destroyed
Readiness Rating 2350 – Choose to control a Reaper and the Earth will be saved.
Readiness Rating 2650 – Choose to destroy the Reapers and Earth will be saved.
Readiness Rating 2800 – Earth and the Galaxy will be saved once you’re able to create synergy
Readiness Rating 4000 – Choose to destroy the Reapers and Save Anderson to see Shepard lives.
Readiness Rating 5000 – Choose to destroy the reapers and not Save Anderson to see Shepard lives.
Senest rettet af Tr3piD 11. mar 2012 15:02, rettet i alt 1 gang.
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 10. mar 2012 19:46

ja nu er der allerede osse noget med en secret ending når man bliver færdig med 2 playthrough
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Macheta » 11. mar 2012 02:57

Så blev jeg færdig med spillet. En rigtig fed oplevelse, med en forholdsvis god afrundning, men spillet var dog ikke rigtig meget bedre i forhold til 2'eren på nogen måder. Nu er det videre til MP, som faktisk er overraskende forbløffende.
Senest rettet af Macheta 11. mar 2012 03:52, rettet i alt 1 gang.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Macheta » 11. mar 2012 03:24

Her lidt tidligere fik jeg gamet en god del MP med en ven, og jeg fik da boostet mine War-assets 13% op, fra de standarte 50% man starter med at have (uanset hvor meget man skaffer i SP) så rundt regnet er jeg oppe på 63%. Men efter at have gennemført Single-player, så er nogle af dé War-assets altså gået ned på 62%, men hvorfor? Det undrer jeg mig lidt over.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Tr3piD » 11. mar 2012 04:21

Macheta skrev:Her lidt tidligere fik jeg gamet en god del MP med en ven, og jeg fik da boostet mine War-assets 13% op, fra de standarte 50% man starter med at have (uanset hvor meget man skaffer i SP) så rundt regnet er jeg oppe på 63%. Men efter at have gennemført Single-player, så er nogle af dé War-assets altså gået ned på 62%, men hvorfor? Det undrer jeg mig lidt over.


den falder vis du ikke spiller
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Macheta » 11. mar 2012 04:31

Okay, så den falder med 1% af gangen? Ergo, vil der stadig kun være faldet 1% imorgen når jeg starter spillet op igen, eller falder den ligeså stille hele tiden indtil man spiller MP igen?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf fred7319 » 11. mar 2012 09:56

Mike.B skrev:ja nu er der allerede osse noget med en secret ending når man bliver færdig med 2 playthrough

Secret ending ? har du evt. et link? :D
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 11. mar 2012 11:37

fred7319 skrev:
Mike.B skrev:ja nu er der allerede osse noget med en secret ending når man bliver færdig med 2 playthrough

Secret ending ? har du evt. et link? :D


du kan finde det inde på IGN.com under deres Mass effect 3 wiki guide

men hvad den lige går ud på aner jeg ikke
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 11. mar 2012 12:13

Tr3piD Kunne du ikke skrive hvad der sker med Hvid. bliver helt skiløjet af at undgå spoilers.
http://www.ign.com/wikis/mass-effect-3/Endings spoiler fri.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf fred7319 » 11. mar 2012 13:32

Mike.B skrev:
fred7319 skrev:
Mike.B skrev:ja nu er der allerede osse noget med en secret ending når man bliver færdig med 2 playthrough

Secret ending ? har du evt. et link? :D


du kan finde det inde på IGN.com under deres Mass effect 3 wiki guide

men hvad den lige går ud på aner jeg ikke

Okay :D
Tror du det skal være den samme character man skal bruge før det funger :?: =P~
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Tr3piD » 11. mar 2012 15:02

ALIE skrev:Tr3piD Kunne du ikke skrive hvad der sker med Hvid. bliver helt skiløjet af at undgå spoilers.
http://www.ign.com/wikis/mass-effect-3/Endings spoiler fri.


done :D
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mike.B » 11. mar 2012 15:33

ja det vil jeg tro man skal
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Dirty Harry » 11. mar 2012 17:50

Nu hvor jeg fik gennemført spillet og set rulleteksten, spottede jeg at Buzz Aldrin lagde stemme til Stargazer. Synes det er ret fedt for de fans der har spillet helt fra det første spil, at der er en slutning for dem.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster