Xboxlife forum

Mass Effect 3 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Hvem skal være foran på dit ME3 cover?

Male Shepard
65
76%
Female Shepard
15
18%
Andet
5
6%
 
Afgivne stemmer : 85

Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 22. jan 2011 21:08

reapers :D
håber bare der er dele, der er ligesom the Citadel i det første,
hvor der er side missioner, der ikke kræver din pistol.
syndes selv det første er bedre alt i alt ind 2ern. ja 2ern havde bedre skud kampe men mistede en stor del af rpg delen, og sig selv :cry:
Senest rettet af ALIE 22. feb 2011 20:34, rettet i alt 2 gange.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Macheta » 22. jan 2011 21:15

Ink129 skrev:Dette er spillet, som jeg ser mest frem til for tiden. Og, Macheta, jeg mener at vide, at du ikke engang har prøvet 1'eren og 2'eren endnu. Er det ikke sandt? Fyyyhaaaaa :P

Det er simpelthen nogle titler, du ikke må snyde dig selv for. Ud og anskaf! :wink:


Får mit eksemplar af ME2 Collector's Edition, i Februar måned. Kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig!
Føler mig som en lille pige der skal have sin første pony. :)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf DKhANSI » 6. feb 2011 20:52

DaneMac skrev:ærgeligt Miranda nok ikke er med :P

Det er aldrig til at vide, Ashley vendte da tilbage fra 1'eren. Kunne godt forestille mig at Cerberus var inde over spillet endnu en gang.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mr. Aggiz » 6. feb 2011 21:13

Macheta skrev:
Ink129 skrev:Dette er spillet, som jeg ser mest frem til for tiden. Og, Macheta, jeg mener at vide, at du ikke engang har prøvet 1'eren og 2'eren endnu. Er det ikke sandt? Fyyyhaaaaa :P

Det er simpelthen nogle titler, du ikke må snyde dig selv for. Ud og anskaf! :wink:


Får mit eksemplar af ME2 Collector's Edition, i Februar måned. Kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig!
Føler mig som en lille pige der skal have sin første pony. :)


Et godt råd er at spille 1'eren igennem først, hvis du altså ikke allerede har det :wink:
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Sevuz » 10. feb 2011 11:40

Mr. Aggiz skrev:
Macheta skrev:
Ink129 skrev:Dette er spillet, som jeg ser mest frem til for tiden. Og, Macheta, jeg mener at vide, at du ikke engang har prøvet 1'eren og 2'eren endnu. Er det ikke sandt? Fyyyhaaaaa :P

Det er simpelthen nogle titler, du ikke må snyde dig selv for. Ud og anskaf! :wink:


Får mit eksemplar af ME2 Collector's Edition, i Februar måned. Kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig!
Føler mig som en lille pige der skal have sin første pony. :)


Et godt råd er at spille 1'eren igennem først, hvis du altså ikke allerede har det :wink:


Hørt :mrgreen:
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf RasmussenDK » 22. feb 2011 19:37

It appears that some new content for Mass Effect 2 is arriving soon, quite literally, as a recent patch to the PS3 version of the game reveals some new DLC entitled “Arrival”.

As outlined here in the BioWare forums, the update introduces three new trophy listings associated with the previously unknown DLC. They are “The Ultimate Sacrifice”, “Last Stand”, and “Covert Action”. Sparking lots of interest is the mention of Dr. Amanda Kenson in the Covert Action trophy listing, as the character was recently mentioned in a Cerberus Network Update:

“Historians and astronomers alike are abuzz tonight over a new paper published by Dr. Amanda Kenson of the University of Arcturus. Her team claims that by testing the dust trapped in the gravity wells around a mass relay, and comparing its composition to that of dust clouds in the same system, scientists can create a timeline of when the relay passed through the dust. Her conclusion? “Only a small fraction of the mass effect relays date back 50,000 years,” she writes, “The majority are far older, indicating they were created by a species predating even the Protheans.” Dr. Aurana T’Meles of the University of Serrice met the information with skepticism: “While Dr. Kenson’s methods appear sound, the asari tried a similar procedure centuries ago and discounted it. What civilization could have spanned the galaxy for not thousands, but millions of years? If this were the case, we should have found mountains of evidence of their passing. Where is this species now?”

Many a forum poster is under the assumption that “The Arrival” DLC will simply set up the events of Mass Effect 3 which include the long-awaited arrival of the Reapers. Of course, the details of the DLC should accompany an official announcement, which we expect will happen rather soon considering the level of information that has already been revealed via the update.

Of course, we’ll keep you posted as more details emerge.


via Joystiq
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf DaneMac » 22. feb 2011 22:06

DKhANSI skrev:
DaneMac skrev:ærgeligt Miranda nok ikke er med :P

Det er aldrig til at vide, Ashley vendte da tilbage fra 1'eren. Kunne godt forestille mig at Cerberus var inde over spillet endnu en gang.



Tvivler, Yvonne som er skuespilleren bag hende har gang i serien Chuck, men kunne være fedt hvis hun var med :)
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 22. feb 2011 22:31

PS3 trophies bliver vel det samme hos os, som gav mass effect ben at gå på :D
The ultimate sacrifice - Complete the Arrival DLC

Last Stand - Survive all 5 enemy waves

Covert action - Rescue Dr Amanda Kenson without attracting hostile attention

http://social.bioware.com/forum/1/topic ... ex/6128586
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mr. Aggiz » 22. feb 2011 22:55

DaneMac skrev:
DKhANSI skrev:
DaneMac skrev:ærgeligt Miranda nok ikke er med :P

Det er aldrig til at vide, Ashley vendte da tilbage fra 1'eren. Kunne godt forestille mig at Cerberus var inde over spillet endnu en gang.



Tvivler, Yvonne som er skuespilleren bag hende har gang i serien Chuck, men kunne være fedt hvis hun var med :)


Hun havde gang i Chuck længe før Mass Effect 2 udkom, så tror ikke det ville være derfor hun ikke ville være med.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf DaneMac » 22. feb 2011 22:58

[/quote] ærgeligt Miranda nok ikke er med :P
Det er aldrig til at vide, Ashley vendte da tilbage fra 1'eren. Kunne godt forestille mig at Cerberus var inde over spillet endnu en gang.


Tvivler, Yvonne som er skuespilleren bag hende har gang i serien Chuck, men kunne være fedt hvis hun var med :)

Hun havde gang i Chuck længe før Mass Effect 2 udkom, så tror ikke det ville være derfor hun ikke ville være med.[/quote]

Ja men der var en periode hvor de overvejede at lukke ned for Chuck da de ikke mente det fik nok seer, så mon ikke hun har haft en del fritid da de ikke filmede? :) men håber self hun er med. kunne være fedt.
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 23. feb 2011 00:57

DaneMac skrev:
ærgeligt Miranda nok ikke er med :P
Det er aldrig til at vide, Ashley vendte da tilbage fra 1'eren. Kunne godt forestille mig at Cerberus var inde over spillet endnu en gang.


Tvivler, Yvonne som er skuespilleren bag hende har gang i serien Chuck, men kunne være fedt hvis hun var med :)

Hun havde gang i Chuck længe før Mass Effect 2 udkom, så tror ikke det ville være derfor hun ikke ville være med.[/quote]

Ja men der var en periode hvor de overvejede at lukke ned for Chuck da de ikke mente det fik nok seer, så mon ikke hun har haft en del fritid da de ikke filmede? :) men håber self hun er med. kunne være fedt.[/quote]
offtopic sorry, men vis chuck stopper, DØR JEG ELSKER DEN SERIE =D>
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf rasmusvn » 23. feb 2011 01:09

Tjaeh, Generelt har Chuck igennem samtlige fire sæsoner været truet af lukning.

Dette ses ved, at den ofte kun først et gevet 13 afsnit i forhold et "full run" på 20-24. Ligeledes er den også altid sen til at blive fornyet, men den er vist en af de "stærkere" serier, ikke at det siger meget, nu hvor det er NBC, der står bag den.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 23. feb 2011 07:15

En voice actor kan da sagtens filme ved siden af? Jeg er da sikker på hun vender tilbage. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf Mr. Aggiz » 23. feb 2011 21:10

spif2001 skrev:En voice actor kan da sagtens filme ved siden af? Jeg er da sikker på hun vender tilbage. :)


Det håber jeg. Hun var en lækker tilføjelse til 2'eren :)
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: Mass Effect 3 tråden

Indlægaf ALIE » 23. feb 2011 22:02

Mr. Aggiz skrev:
spif2001 skrev:En voice actor kan da sagtens filme ved siden af? Jeg er da sikker på hun vender tilbage. :)


Det håber jeg. Hun var en lækker tilføjelse til 2'eren :)

ja og helt seriøst, selv uden udsende var figuren virkelig gennemført =D>
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron