Xboxlife forum

Spg. vedr. rekrutering af Legion

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Spg. vedr. rekrutering af Legion

Indlægaf Mogwai » 14. jul 2010 23:15

Hejsa

Kan man slippe afsted med at ikke rekrutere Legion? - Jeg har klaret IFF missionen, og jeg er sikker på at jeg reddede Legion da han blev smidt ombord på skibet, men nu kan jeg ikke finde noget steder hvor man kan "aktivere" ham.

Min næste mission er suicide missionen, men jeg vil ikke starte den hvis jeg ikke kan få fat i alle mine team mates.

Har jeg misset et eller andet?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Mr. Aggiz » 14. jul 2010 23:17

Han ligger i rummet bag din "Med Bay", mener jeg den hedder :wink:
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Mogwai » 15. jul 2010 09:54

Jep, jeg har været inde og kigge i AI Core rummet. Men der er ingen og heller ikke noget man kan interagerer med, udover EDI. :?

Der er sådan en briks i den ene ende af AI Core rummet, men den er tom.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf maverick » 15. jul 2010 10:52

øh det virker meget underligt, legion burde ligge på den briks, hvor du skulle kunne integrere med ham - lyder som om du er ramt af en relativt træls bug :S
maverick
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Indlægaf Mr. Aggiz » 15. jul 2010 11:02

Mogwai skrev:Jep, jeg har været inde og kigge i AI Core rummet. Men der er ingen og heller ikke noget man kan interagerer med, udover EDI. :?

Der er sådan en briks i den ene ende af AI Core rummet, men den er tom.


Er det ikke også EDI, som man skal bede om, at starte op for ham? har du prøvet at snakke med hende derinde?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Mogwai » 15. jul 2010 11:29

Jeg prøvede at snakke med EDI, men det er bare en kort speech man får. Ikke noget yderligere.

Kan jeg have trykket noget forkert lige efter at jeg afsluttede IFF missionen? En samtale hvor jeg har sagt noget forkert?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Mogwai » 15. jul 2010 12:34

Jeg har fået løst "problemet". Det var åbenbart selvforskyldt. Jeg havde overgivet Legion til Cerberus, istedet for at selv snakke med ham.

Så der er ingen bug eller andet, heldigvis :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf krig » 15. jul 2010 14:07

så fik du en pæn sum penge! :)

Jeg ville have beholdt legion, men det er det gode spillet man får valgmulig efter valgmulighed smidt i hovdet..
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475



Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster