Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Mr. Aggiz » 4. jan 2010 23:30

spif2001 skrev:Jo højere level ens karakter fra ME er, jo flere bonusser får man i ME2. Noget med noget stat halløjsa.

...men selvfølgelig ikke noget der er nødvendigt for at spille spillet. Bare en lille hjælpende hånd.

BioWare har det med at hjælpe lidt til. DA:O har f.eks. en masse items man kan få fra start via DLC, online registrering, et flash spil osv. Men de ting bliver forholdsvis hurtigt ubrugelige. Det gør de små bonuser i ME2 sikkert også.

Glæder mig til at se Shepard i Dragon Armor - :D


Hvordan er det man får den?
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf spif2001 » 4. jan 2010 23:31

Ved at købe Dragon Age: Origins. Fra ny af, så er der en redeem kode, der lukker op for en armor man kan bruge både i Dragon Age: Origins og Mass Effect 2. :)

http://dragonage.bioware.com/addon/

Se efter Blood Dragon Armor
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Mr. Aggiz » 4. jan 2010 23:36

Skal overvejes, dog lidt dyrt for en sølle armor :?

Tak for hjælpen :wink:
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf spif2001 » 4. jan 2010 23:37

Mr. Aggiz skrev:Skal overvejes, dog lidt dyrt for en sølle armor :?

Tak for hjælpen :wink:

Du skal ikke købe DA:O for den armor. Det bliver 300 kr bare for noget, du ikke kan bruge efter et par timers spil.

Du skal købe DA:O fordi du vil spille et medieval rollespil.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Ink129 » 5. jan 2010 00:26

ALIE skrev:
zuMzArr skrev:Okay, så det er ikke fordi man nærmest SKAL have spillet 1'eren først? :P Ellers kan man vel finde en som er villig til at sælge det brugt. :O

syndes ærligt talt vis man hopper ind i2ern uden etteren er man lidt af et
fjols. ikke personligt men når historien er så fed og så vigtig hvorfor snyde sig selv for det. jeg mener man så vel heller ikke lord of the rings 2 uden ettern eller star wares 5 uden af ha set 4 først. :wink:


Kunne ikke have sagt det bedre selv :wink:
Generelt er Bioware's spil så historiedrevet, at man næppe bør spille en efterfølger til et af deres spil uden at have spillet forgængeren. Dette gælder også i Mass Effect. 1'erens historie var/er episk og 2'erens ser ud til at blive endnu vildere.
Især, når man også har læst bøgerne, så glæder man sig virkeligt til at krydse klinger med Cerberus-organisationen og møde selveste The Illusive Man. Det bliver for fedt :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Mr. Aggiz » 5. jan 2010 01:12

spif2001 skrev:
Mr. Aggiz skrev:Skal overvejes, dog lidt dyrt for en sølle armor :?

Tak for hjælpen :wink:

Du skal ikke købe DA:O for den armor. Det bliver 300 kr bare for noget, du ikke kan bruge efter et par timers spil.

Du skal købe DA:O fordi du vil spille et medieval rollespil.


Ja helt sikkert. Ville aldrig bruge så mange penge for, at åbne om få en lille ekstra bonus i et andet spil.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Major Oblivious » 5. jan 2010 08:36

Det ser så fantastisk flot ud, og nu gør det en forskel hvor fjenderne bliver skudt.. Så et klip, hvor en robot bliver skudt i maven, så den bliver delt i to, og robottens overkrop kravler hen mod én i et sidste desperat forsøg.. Detaljerne fuldender dette spil, og så at det denne gang fylder 2 skiver, således at ME1´s massive framedrops er udryddet (hørte jeg i et gamestop interview)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf DanishDove » 5. jan 2010 09:47

Turbo Teddy skrev:Det ser så fantastisk flot ud, og nu gør det en forskel hvor fjenderne bliver skudt.. Så et klip, hvor en robot bliver skudt i maven, så den bliver delt i to, og robottens overkrop kravler hen mod én i et sidste desperat forsøg.. Detaljerne fuldender dette spil, og så at det denne gang fylder 2 skiver, således at ME1´s massive framedrops er udryddet (hørte jeg i et gamestop interview)


Ja, det skulle vidst fylde 2 disks, fordi man ikke kunne få "alt det fede med" på én disk - det er fedt. :D
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf CaioN » 5. jan 2010 09:59

Til de interesserede kan jeg fortælle at man lige nu kan preorder spillet hos amazon.co.uk til 29.99£.. Med fragt og moms bliver prisen ca. 320 kr alt i alt..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf spif2001 » 5. jan 2010 19:42

Vanguard video: http://xbox360.ign.com/dor/objects/1423 ... 10510.html

In your face med en shotgun - :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ALIE » 5. jan 2010 20:09

spif2001 skrev:Vanguard video: http://xbox360.ign.com/dor/objects/1423 ... 10510.html

In your face med en shotgun - :D

den vid er ikke alt for tillokkende, gad vide hvor mange bio kræfter classen den har
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 7. jan 2010 17:50

Miranda Trailer
http://xbox360.ign.com/dor/objects/1423 ... 10610.html

syndes godt om henne. virker som om hun er lavet i retning af ens renegade character
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Buktu » 8. jan 2010 00:16

Alt det her med at ME2 kigger efter ens valg i etteren.. Jeg er igang med at spille spillet igen nu.. Men spiller noget renegade den her gang.

Hvilke valg tager 2'eren så efter? Fra den seneste gennemspilning?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DanishDove » 8. jan 2010 00:18

Jeg tror, at man kan vælge, hvilken save file man ønsker at bruge, men jeg er ikke sikker.
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf Buktu » 8. jan 2010 00:53

hm.. Det er jo samme ID ting jeg spiller med? Det er min anden gennemspilning med samme character, for at få ham op på den der lvl 60 der gir achievement.. :b

Må bare vente og se :P
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron