Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Indlægaf Vix-blue » 26. mar 2009 12:54

Gametrailers TV besøger Bioware i weekendens episode på www.gametrailers.com.

Episoden plejer at være oppe på siden omkring kl. 10 lørdag formiddag.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf bjaelkesex » 28. mar 2009 08:27

To videoer fra GDC (ikke GTTV):

Combat

Cut-scene
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Dirty Harry » 28. mar 2009 09:47

Var det destructible environment vi lige så der? :D
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf spif2001 » 30. mar 2009 21:05

Gametrailers har lagt et par videoer op med et interview med Project Director Casey Hudson:

http://www.gametrailers.com/game/10875.html

Vi kommer til at se The Illusive Man - lyder til at Cerberus bliver omdrejningspunktet til 2'eren. Lyder også lidt som om, at man ikke skal spille Shepard, men at de valg man tog med Shepard i 1'eren får konsekvenser i 2'eren (og 3'eren).

Please please please lad det være muligt at være andet end human... [-o<
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf palnatoke » 30. mar 2009 23:55

Nooooo!!!

I want to be Shepard :'(
Han er mit store spil idol :(

Me <3 Shepard

(Men selv hvis jeg ikke faar lov at vaere Shepard, vil jeg stadig have spillet NU!!!)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Indlægaf morten p » 31. mar 2009 06:46

spif2001 skrev:Please please please lad det være muligt at være andet end human... [-o<

JA! det var også en af de ting jeg manglede i 1'eren. En Krogan Shepard ville være awesome :D
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Mr. Aggiz » 31. mar 2009 09:14

morten p skrev:
spif2001 skrev:Please please please lad det være muligt at være andet end human... [-o<

JA! det var også en af de ting jeg manglede i 1'eren. En Krogan Shepard ville være awesome :D


Det ville bare ikke passe til historien, hvis man fortsat vil hedde Shepard jo :wink:

Hvis de skulle gå over til muligheden for, at være en anden race, skulle det også være en helt anden person, som man skal spille som, for også at passe til historien.

Ville egentligt selv helst have, at de bare holde sig til Commander Shepard's historie og så måske igennem DLC, lavede en mulighed for, at være en anden race :)
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Glide » 5. apr 2009 16:31

På trods af at det vil være svært at skulle spille en ny karakter når så mange folk har et "forhold" til den karakter man spillede i ME, så giver det mening. I hvert fald hvis man har læst bøgerne.

Det ville give mening hvis man spillede som en ny upcoming human i 2'eren, fulgte kampen mod Cerberus osv.

I 3'eren kunne man så vende tilbage til kampen mellem Shepard, og hvad nu fjenden hedder på det tidspunkt, eventuelt med en sammefiltret historie fra 2'eren.


Uanset hvad BioWare vælger at gøre, er jeg overbevist om at hele trilogien bliver legendarisk. Mass Effect er allerede en klassisker.
For jer der kan huske de gamle spil; FF serien, Chrono Trigger, Suikoden, Zelda serien osv. Får i ikke den samme følelse som da vi var små purke og sad nat efter nat og spillede de spil? De spil som vi allesammen elskede.

Nu er jeg i midten af tyverne og har det igen på samme måde med et helt nyt spil. Så betragt det her som min cadeau til BioWare og ME serien. Det er rart at se der er nogen der stadig kan finde ud af det.
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Indlægaf Dirty Harry » 18. apr 2009 01:32

Nye wallpapers:

Billede
Billede
Billede
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf spif2001 » 29. apr 2009 07:15

Mini Mass Effect spil på vej til iPhone:
http://www.joystiq.com/2009/04/28/surve ... or-iphone/

BioWare har udgivet et spil før til NDS (Sonic Chronicles), så måske der kunne dukke noget op der også, hvis iPhone udgaven sælger godt.

Så jer med iPhones: KØB FOR SATAN!! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf bjaelkesex » 30. apr 2009 10:33

Billede
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Dirty Harry » 17. maj 2009 13:04

Shepards status er gået fra KIA i teaseren til MIA i den nye trailer. Ikke nok med det så er Normandy's status 'Unknown' og ser jo trashed ud over alle grænser.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Cimadon » 18. maj 2009 08:49

Dirty Harry skrev:Shepards status er gået fra KIA i teaseren til MIA i den nye trailer. Ikke nok med det så er Normandy's status 'Unknown' og ser jo trashed ud over alle grænser.


Jeg kan godt se i den nye trailer at normandy'en er rimlig busted! Men hvor ser du at Shepards status er MIA istedet for KIA? Og hvor ser du Normandy's status som "Unknown"?
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Indlægaf Elgar » 18. maj 2009 09:55

Cimadon skrev:
Dirty Harry skrev:Shepards status er gået fra KIA i teaseren til MIA i den nye trailer. Ikke nok med det så er Normandy's status 'Unknown' og ser jo trashed ud over alle grænser.


Jeg kan godt se i den nye trailer at normandy'en er rimlig busted! Men hvor ser du at Shepards status er MIA istedet for KIA? Og hvor ser du Normandy's status som "Unknown"?


I starten af traileren, når den der Cerberus loading screen popper op, kommer der noget tekst i højre og venstre side. Hvis du stopper når teksten i højreside står der, så kan du læse b.la. De to ting.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Vix-blue » 25. maj 2009 10:07

Her i weekenden blev der lækket info om Mass Effect 2 på nettet, i form af et interview med udviklerne, fra Official Xbox Magazine: http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... tcount=703

Blogposten fortæller en hel del om ME2 og så er der nyt dlc på vej til ME1.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster