Xboxlife forum

Mass Effect 2 tråden

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf Deuone » 13. okt 2010 17:32

Håber stadig man får muligheden for at bygge sit hold som i 1 og 2, syntes jeg var en af de sjoveste og unikke aspekter ved spillet. Håber bare så meget man får en chance for at få en Collector med på sit hold i ME3, er ikke helt umuligt det kunne sagtens ske, hvem ved? man så jo til sidst at den collector harbinger kontrollerede stadig havde en bevidsthed, jeg tror de stadig ikke er helt under reaper's kontrol og mere end bare et instrument. Elsker historier hvor fjender bliver til venner, desværre syntes jeg Legion var lidt for rushed, han blev introduceret alt for sent i historien. Dog var han stadig en af de mest interessante figur i ME2.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


overlevelse i mass effect 2

Indlægaf poulx » 31. okt 2010 12:12

som det fremgår af spilguiden, kan man importere sin karakter til det kommende mass effect III, men KUN hvis man overlever survival missionen.

hvordan skal det forstås, mon? jeg ved at jack ikke længere optræder på listen over karakterer, når der skal træffes beslutninger omkring bordet. hun døde ved robo-angrebet ombord normandiet.

og hvornår under survival missionen fanger bordet, om man dør?

er det helt tilbage fra man tager omega 4-relayet, eller?

får man besked om at NU gælder det, eller ... wot?

hvis jeg virkelig skal rulle spille to timer tilbage, vil jeg gerne være sikker på at der er grund til det.

vil påskønne oplysning på området.

god søndag

px
poulx
 


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf spif2001 » 31. okt 2010 12:30

[SPOILER]

Hvis du vil have de bedste chancer, så skal du gennemføre så meget som muligt inden du benytter dig af Omega 4 relay - specielt dine venners missioner og sørg for at få Normandy opgraderet. Når du bruger det relay starter selvmordsmissionen og det er 'point of no return'.

Jeg har dog aldrig fået nogen dræbt inden Omega 4 relay - og jeg er aldrig selv blevet dræbt i selve selvmordsmissionen, så jeg tror ikke det er vanvittigt nemt selv at dø.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf rasmusvn » 31. okt 2010 12:38

Guiden: http://social.bioware.com/forum/Mass-Ef ... 016-1.html

Det er muligt for alle at overleve (inklusiv Jack). Hvis alle, med undtagelse af Joker, skal dø, kræver det en bevidst sabotagefyldt tankegang. Det, der afgør, om man selv overlever, er hvorvidt der er en teammate tilbage til at gribe en i slutsekvensen.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf poulx » 31. okt 2010 12:51

hvordan kan man andet end at dø før, under og efter missionerne i spillet??? (spiller på hardcore) jeg tror at jeg skal i søndags-action-skole, hos dig, spif. kort sagt: respekt.

jeg har gennemført hundrede procent af spillet, og været o v e r a l t, førend jeg trådte i karakter og rejste med omega 4-linien til helvede. (og den eneste der ikke er loyal er zaeed ... det svin. men jeg valgte at redde de ansatte på virksomheden, istedet for at give ham *urrgh* oprejsning.) jeg spiller bare dårligt ...

og tak til dig også, rasmusvn - nu ved jeg så helt nøjagtigt hvad det handler om ...
poulx
 


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf Buktu » 31. okt 2010 22:36

Crazy. havde ikke tænkt så lang til at er er så mange muige udfald af den mission :)

Er selv lige blevet færdig med spillet, super fedt. Ser frem til 3'eren! :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf spif2001 » 28. dec 2010 17:42

Til dem der ikke har købt alt ME2 DLC endnu, så kan "Lair of the Shadow Broker," "Overlord" og "Kasumi - Stolen Memory" købes i dag, og kun i dag, for 200 point stykket.

Billigt...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf poulx » 28. dec 2010 18:19

lair of etc. er virkelig fed. bossfighten er åndssvag, men

pakken giver meget til spillet! anbefalet!

hvad med de to andre dlc'er? hot or not?
poulx
 


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf Mike.B » 28. dec 2010 18:30

Jeg fik osse reddet hele mit mandskab både doktoren, hende Kelly assistenten og dem man ellers kan snakke med ombord på skibet..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf Ink129 » 28. dec 2010 18:32

Personligt har jeg nydt hvert eneste ME2 mission-DLC indtil videre, så jeg vil vurdere disse tre mission packs til at være et must, hvis man er ME-fan; især til 200 points stykket :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf spif2001 » 28. dec 2010 18:34

Overlord har en en fin længde - noget længere end Kasumi, der til gengæld giver dig en ny NPC på holdet. Begge er dog nemt 200 point værd.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf poulx » 28. dec 2010 19:28

helt sikkert.

tak for svaret.
poulx
 


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf Loulourgas » 28. dec 2010 20:05

hvorfor solgte jeg min L.ed versioN =(
kommer nok en game of the year skive når det udkommer til ps3 :)
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf Spankey103 » 28. dec 2010 20:15

spif2001 skrev:Til dem der ikke har købt alt ME2 DLC endnu, så kan "Lair of the Shadow Broker," "Overlord" og "Kasumi - Stolen Memory" købes i dag, og kun i dag, for 200 point stykket.

Billigt...


Købt! Tak for tippet :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Mass Effect 2 tråden

Indlægaf poulx » 28. dec 2010 20:38

Mike.B skrev:Jeg fik osse reddet hele mit mandskab både doktoren, hende Kelly assistenten og dem man ellers kan snakke med ombord på skibet..


hvordan kringlede du den? mine teammates fik edderrøvme klø. blandt andet mistede jeg desværre min yndlings karakter, hende rum-nomaden i det kropsnære helfigurs kondom. ( hvad hedder hun nu?) flere andre blev også dræbt undervejs sidste mission.

kan det gå anderledes? og hvordan?
poulx
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster